Hier plaats je alle RPGs die gerelateerd zijn tot Fantasie en Sci-fi
Violet Bloom
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Violet Bloom » 13 mei 2016, 22:25

"Hallo! Hallo! Welkom! Fijn om jullie allemaal te zien bij de opening van onze nieuwe school: Brakebills University." Een oude man kijkt veel te enthousiast naar de groep. "Graag wil ik jullie aan onze leraren voorstellen, die jullie dit jaar zullen begeleiden, en jullie hoofden zullen vullen. Geef ze een applaus!" Een groepje leraren komt wat naar voren, en de leerlingen klappen wat twijfelachtig.

"Als jullie me volgen.\ De man begint te lopen, en zwaait dan naar rechts. \Hier zien jullie de slaapvertrekken. Jullie hebben een brief gekregen, en daar staat op waar jullie ingedeeld zijn. Na deze tour mogen jullie daar heen, en je spullen uit pakken. De lessen zijn aan de linkerkant, in deze gebouwen. Ook jullie klas staat in de brief. Vervolgens hebben we hier het park, en de winkel. We hebben hier alleen het noodzakelijke, omdat we natuurlijk een beetje afgelegen liggen, maar als jullie iets anders nodig hebben, kunnen we het voor je bestellen.

Om de school heen, zoals jullie waarschijnlijk hebben gezien, staan hekken. Dat is puur voor veiligheid. Mensen mogen jullie magie natuurlijk niet zien. De hekken zijn er dus om mensen buiten en jullie binnen te houden. Met excursies en met goedkeuring van jullie ouders, met goede reden natuurlijk, mogen jullie door die hekken heen, maar eerder is dat verboden. En er zullen maatregelen volgen als je de regels breekt. Ook de regels staan in de brief. Nou.. ik denk dat dat het wel was. Hop hop, ga maar uitpakken."

(Character lijstjes zijn niet nodig bij inloop RPG\s!)

Overzicht Karakters:
Bay *MJ88*(lang zwart haar): Eerstejaars, kamer 202.
Kracht: Onbekend

Dimitri *VB* (rijke familie): Eerstejaars, kamer onbekend.
Kracht: Elementen beheersen

Jason *AardBei*: Eerstejaars, kamer 301.
Kracht: Onbekend

Teddy *Merlin*: Ouderejaars, kamer 508.
Kracht: Metamorphmagus (uiterlijk veranderen)

Katharina *VB* (vuurrode haren): Eerstejaars, kamer 507.
Kracht: Heeft vleugels (Engel?)

Melody *Hathi* (2 oudere zussen, zwart haar): Eerstejaars, kamer 369
Kracht: Geluidsgolven besturen en extreem scherp horen

Amber *MoonMoon* (bruin zwartachtige tijgerstrepen (tattoo-achtig): Eerstejaars, kamer 369.
Kracht: shapeshifter/transformatie

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 14 mei 2016, 08:33

Bay
Rustig luisterde ik naar de oudere man die ons een rondleiding gaf terwijl ik alleen maar kon glimlachen. Het was onze eerste dag op Brakebills, maar ik vond het nu al geweldig. Ik had al wat oudere leerlingen gezien tijdens onze toer, en ik had al de meest gave dingen gezien. Papiertjes die rond het hoofd vlogen, een viool die uit zichzelf speelde... Ik voelde me nu al helemaal thuis hier! Ik haalde een hand door mijn lange zwarte haar, wat ik daarna in een paardenstaart deed, waarna ik de brief begon door te lezen

Violet Bloom

Bericht door Violet Bloom » 17 mei 2016, 11:27

Dimitri

Met een vuurbal in mijn hand volg ik de groep. Ik laat de vuurbal van hand naar hand gaan, en speel er wat verveeld mee. Mijn dienaar volgt met mijn koffers. Mijn familie is nogal rijk, en iedereen heeft zijn gaves. Mijn gave is het beheersen van de elementen. Zodra we weg kunnen, loop ik naar mijn kamer toe. Daar begint Henry voor me uit te pakken. Ik kijk naar alle mensen buiten, en zorg dat het begint te regenen. Grijnzend kijk ik hoe iedereen het op het lopen zet.

Aardbei
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Aardbei » 20 mei 2016, 18:45

Jason

Enigszins schichtig kijk ik om me heen. Ik probeer niet te laten zien hoe ongelooflijk spannend ik het eigenlijk allemaal vind, eindelijk naar een school waar ik mezelf kan zijn. Ik zie een meisje lopen met lang zwart haar, en een jongen die arrogant rondparaddeert met een hulpje achter zich aan. Nerveus volg ik het gros van de nieuwe studenten op weg naar de slaapvertrekken. Waarom de arrogante jongen loopt te grijnzen snap ik niet, maar ik besluit er maar niet naar te vragen, hij ziet er niet uit alsof hij het zou waarderen.
[i]Lemonade[/i]

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 21 mei 2016, 03:16

Teddy
Ik ben een van de oudere studenten, dus het zegje had ik al wel vaker gehoord aangezien het vorig jaar en het jaar ervoor gewoon hetzelfde was. Wanneer het zegje dan voorbij is en de nieuwe studenten achter elkaar aan huppelen om naar hun slaapvertrekken te gaan loop ik een andere kant uit richting mijn eigen kamer. Op mijn kamer probeerde ik mijn haar weer wat te fatsoeneren, het is niet zo dat ik ijdel ben, maar mijn nu blauwe haar kon nogal piekerig zijn. Ja ik heb blauw haar, en nee het is niet geverft, ik ben namelijk een Metamorphmagus en daar ben ik maar wat trots op, dus ik kan mijn uiterlijk veranderen naar wil, al wil mijn haar gewoon weleens veranderen naar in wat voor stemming ik op dat moment ben. Dus als ik bijvoorbeeld ontzettend kwaad op iemand zou zijn, dan ongetwijfeld dat mijn haar vuurrood zou worden.

Ik ga op mijn bed zitten en haal dan een boek tevoorschijn die ik onder mijn kus had gelegd. Ik open het boek en blader naar de pagina waar ik was gebleven om dan verder te lezen.
[img]http://i64.tinypic.com/2qwzn88.png[/img]

Aardbei
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Aardbei » 21 mei 2016, 18:39

Jason

Eindelijk heb ik dan mijn kamer gevonden. Het ziet er prima uit, een simpel bed, een boekenkast, een bureau, alles wat je nodig hebt om te studeren. Vluchtig lees ik de brief door maar de inhoud dringt niet bepaald tot mij door. Iets met rooster, lessen. Ik leg de brief weer terug mijn bureau, de rest zou ik later wel lezen. Ik loop mijn kamer weer uit, op zoek naar contact met een andere eerstejaars. Ik wil het jaar niet vriendloos beginnen.
[i]Lemonade[/i]

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 21 mei 2016, 19:02

Bay
Ik schrok op toen er ineens allerlei studenten naar binnen rende, nat, lachend, en keek toen om me heen. "Shit." vloekte ik zacht. Ik was de groep uit het oog verloren, terwijl ik de brief aan het lezen was. Ugh, dat soort dingen gebeurden mij altijd.
Ik keek nog eens om me heen en koos toen gewoon een gang uit, in de hoop dat ik de groep weer zou vinden, of een leraar, maar in plaats daarvan botste ik op tegen een jongen en kwam met een harde bons op de grond terecht. "Au.." mompelde ik. Ik krabbelde weer overeind en wreef over m\n achterwerk. "Sorry, ik wilde niet..." Ik zweeg toen ik de jongen aan keek. Wauw, die ogen..

Aardbei
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Aardbei » 21 mei 2016, 19:18

Jason

Ik was in gedachten verzonken toen er plotseling iemand keihard tegen mij aanliep. \Hé\ riep ik uit in een reflex maar toen zag ik dat de schuldige op de grond was gevallen en een pijnlijk gezicht trok. Het meisje dat op de grond lag had lang zwart haar en zag er ook geschrokken uit. Ze verontschuldigde zich op hetzelfde moment als ik zei \Sorry, gaat het?\. Ze keek me met haar grote ogen aan en ik besloot dat dit een goed moment was om me voor te stellen. De stilte duurde nu net iets te lang. \Jason\ zei ik, terwijl ik mijn hand uit stak.
[i]Lemonade[/i]

Violet Bloom

Bericht door Violet Bloom » 21 mei 2016, 21:52

Katharina

Ik sla mijn vuurrode haren over mijn schouder heen terwijl ik met een enkele tas mijn kamer in loop. Ik heb op de heen weg al gezien dat deze school goed verborgen zit, en uit de buurt van de mensen, dus ik kan zo heerlijk even vliegen. Ik loop door de gang, en mep ineens per ongeluk iemand met mijn vleugels. Ik ben een engel, en ik heb twee enorme witte vleugels, die groter zijn dan mijn eigen lichaam. Schuldig kijk ik hem aan. \Het spijt me zo, zo ontzettend,\ zeg ik vlug. \Heb ik je pijn gedaan,\ vraag ik dan aan de jongen. (Teddy)

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 22 mei 2016, 22:15

Teddy
Voor ik ook maar halverwege richting mijn kamer ben word ik ineens door een vleugel tegen mijn hoofd aan gemept. Wanneer ik me omdraai door de verontschuldigingen die degene uitspreken zie ik de engel staan. Ja zelfs als ik had geprobeerd om de vleugels te vermijden was het me nog niet gelukt, najah ik kon me natuurlijk in iets kleins veranderen, zoals een muis, de vraag was dan alleen kon ik het snel genoeg want ik ben niet helderziend en ik wist niet dat dit ging gebeuren. \\Maak je geen zorgen, ik ben ok, misschien op een hersenschudding na,\\ zei ik en dan grijnst \\I\m kidding,\\ vervolg ik dan en me dan aan haar voorstelt.
[img]http://i64.tinypic.com/2qwzn88.png[/img]

Plaats reactie