Plaats hier je RPGs die te maken hebben met horror of crime! Kom maar langs, als je durft...
MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 13 mei 2016, 22:15

Boehoehoe! Ben je klaar voor de schrik van je leven? Hier in Phanton Manor gebeurt het. Een mooi oud Victoriaans landhuis denken velen, maar niets is wat het lijkt.
Wat begint als een leuk ritje door dit spookhuis kan eindigen... Tjah, waar? Dat bepalen jullie samen :)

Hoor je iets raars? Zie je vreemde figuren lopen? Komen de op het oog lijkende dode poppen misschien wel tot leven? Of is het allemaal illusie?
Het word toch te spannend als er een echt lijk blijkt te zijn en niemand er uit komt. Een van jullie is een moordenaar. Maar wie?

Kom maar langs, als je durft! *Mwuhahaha*

(Character lijstjes zijn niet nodig bij inloop RPG\s!)

Violet Bloom
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Violet Bloom » 13 mei 2016, 22:34

Katharina

Ik klamp me vast aan Logan en kijk hem aan. \Ik snap niet wat je aan die spookhuizen vind. Ik haat deze dingen,\ zeg ik. Ik zucht diep en kijk nerveus rond als ik iets zie. We moeten hier doorheen lopen, en dat maakt het nog erger. Ineens hoor ik achter me een gil, en automatisch gil ik ook. Ik draai me vlug om, maar zie niks. Ik haal snel adem, en knijp Logan\s arm haast fijn.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 14 mei 2016, 08:21

Logan
Zachtjes lachte ik om Katharina\s reactie terwijl ze me vast greep en zich behoorlijk vast hield. Voor zo\n klein ding had ze nog behoorlijk wat kracht in die armen zitten. "Relax baby.." grinnikte ik en drukte een kus op haar kruin. Ik maakte mijn arm van haar los en sloeg die om haar heen, waarna ik haar tegen me aan trok. "Ik bescherm je wel, dat weet je toch." fluisterde ik en drukte een kus op haar slaap. Het was de week van Halloween en het hele dorp was al compleet in het thema. Het was nogal een big happening elk jaar hier, achja, je raakte eraan gewend. "Kom op schatje. Ze hebben dit huis niet voor niks omgebouwd tot spookhuis, laten we naar boven gaan." grijnsde ik.

Violet Bloom

Bericht door Violet Bloom » 17 mei 2016, 11:29

Katharina

Ik zucht diep en kruip zo veel mogelijk in zijn armen, zodra hij zijn arm om heen slaat. \Ja, en jij weet dat ik dit haat,\ zeg ik en ik kijk hem zielig aan. Ik jammer zachtjes als ik weer lawaai in het huis hoor, en kijk dan weer naar Logan. \Als het moet,\ mopper ik zacht, als hij zegt dat we naar boven gaan. Langzaam loop ik mee, maar ik blijf zo dicht mogelijk bij hem.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 21 mei 2016, 15:06

Logan
"Ik maak het vannacht wel goed met je." beloofde ik haar met een ondeugende grijns en drukte een kus op haar slaap, terwijl ik haar dicht tegen me aan hield en we rustig de trap omhoog gingen. Ze hadden het landhuis echt goed omgebouwd. Het leek net echt een spookhuis. Die special-effects waren echt goed.

Hathi
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Hathi » 28 mei 2016, 15:48

Eleanor

Ik zat in de controlekamer. Om me heen minsten acht ouderwetse televisie\s die bange mensen lieten zien. Op de meest linker beeldscherm was een groepje giebelende tieners te zien. Zo te zien vonden de jongens in het groepje zichzelf heel erg stoer. Ik pakte de portofoon die naast mij op tafel lag en zei: "Em, eerste gang links. Pubers." Er klonk een onheilspellend gekraak door het apparaat en ik drukte op een knop. Aan de gezichten van de tieners te zien, hadden ze zojuist de ijzingwekkende gil gehoord die ik in werking had gezet. Uit de muur kwam een hand, daar zul je Em hebben. Langzaam bewoog de hand zich naar een van de jongens toe, die begon te gillen als een keukenmeid. Na dit vermakelijke tafereel viel mijn oog op een typisch stelletje op het derde scherm. Grinnikend drukte ik op een andere knop. Ik heb de beste baan ooit.
[i]"Being a second choice is not so bad. Especially not when the first choice suddenly disappears under suspicious circumstances."[/i]

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 29 mei 2016, 06:57

Logan
Ik keek om toen ik ineens een hoop gegil hoorde, gevolgd door een stel jongeren die de trap op kwamen rennen. Lachend schudde ik m\n hoofd. Het waren van die puberjochies die dachten dat ze heel wat waren, maar die nu nog harder schreeuwden dan de meisjes. "Zie, dat is toch grappig?" zei ik met een grijns tegen Katharina en trok haar dicht tegen me aan, terwijl wij de volgende kamer in liepen, waarna die deur met een harde klap achter ons dicht viel.

Hathi
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Hathi » 29 mei 2016, 08:48

Eleanor
Ik volgde het stelletje met mijn ogen, ze waren precies de goede kant op gelopen. Dat meisje laten schrikken was appeltje eitje, maar die jongen leek me wel een uitdaging. Voorzichtig liet ik in de kamer een hoog gepiep horen, gevolgd door een zachte, koude bries. "Em," zei ik door de portofoon, "Kamer 33," ik zette de speaker in de kamer iets harder, zodat Ems voetstappen onheilspellend in de kamer weerklonken.
[i]"Being a second choice is not so bad. Especially not when the first choice suddenly disappears under suspicious circumstances."[/i]

Violet Bloom

Bericht door Violet Bloom » 29 mei 2016, 11:52

Katharina

Ik rol mijn ogen als Logan zegt dat hij het wel goed met me maakt. \Ja, dat zal je wel moeten,\ mompel ik. Ik volg hem, maar blijf dicht bij hem. Dan kijk ik om naar de schreeuwende puberjochies. \Ja.. Maar het feit dat wij hier in zitten, verpest het toch weer,\ zeg ik met een pruilipje. We lopen de volgende kamer in, en de deur valt meteen met een klap achter ons dicht. Ik jammer zacht, en druk me weer tegen Logan aan. En dan verschijnen er voetstappen. Ik kijk lichtelijk in paniek rond. Fuuuck.. Dit is zo niet leuk.

Hathi
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Hathi » 29 mei 2016, 18:59

Eleanor

Vanaf scherm 4 zie ik dat Em langzaam de kamer in loopt. Ik pak een microfoon en blaas er lichtjes in, zodat er een onheilspellend geluid ontstaat in de kamer. De weinige lichtjes die er in de kamer branden, laat ik knipperen. Net als ik Em wil vragen de kamer in te gaan en het stelletje eens goed te laten schrikken, beginnen de lichten in de controlekamer te flikkeren. Dan valt alles uit, lichten tv\s, alles. "What the..." mompel ik en ik probeer de lichtknop. Niets. "Em?" probeer ik door de portofoon. Alleen een zacht gekraak klinkt aan de andere kant van de lijn. Fantástische timing weer. Met een diepe zucht sta ik op uit mijn bureaustoel en grijp een zaklantaarn van de plank naast de deur. Waar zat die noodaggregaat ook alweer?

Plaats reactie