Lekker weg zwijmelen doe je in dit topic! Plaats hier je Romantische RPGs!
Violet Bloom
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Violet Bloom » 13 mei 2016, 22:08

Gestolen in de hoop dat het net zo\n succes heeft als deel 1. Aangezien deel 1 allerlei verhalen door elkaar is, maken we bij deze een deel 2 aan, waarin we hopelijk met z\n alleen een verhaal kunnen maken.

Dit parkje, dat net buiten het centrum van een grote stad ligt, staat bekend als het Aphrodite park. De godin der liefde schijnt iedereen te overspoelen met liefde als je haar park in komt, en respect voor haar tuin hebt. Mensen die succes in de liefde willen hebben, komen hier. En je hoeft het alleen maar netjes te vragen. Zij zal luisteren, en je geven wat je verdient. Maar hoewel ze je liefde kan geven, kan zij die ook ontnemen. Jongeren die haar tuin verwoestte, zijn vervloekt tot een leven zonder hun ware liefde.

Het zonnetje schijnt, het water is warm, de ijscoman komt langs. Ik zou zeggen, geniet en laat de liefde over je heen komen.

(Character lijstjes zijn niet nodig bij inloop RPG\s!)

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 14 mei 2016, 08:25

Julia
Rustig zette ik mijn fiets in de daarvoor bestemde rekken en liep toen rustig het park in. Het was een groot stadspark waar veel stelletjes kwamen of, zoals in mijn geval, als je een date had. Een picknick date wel te verstaan. Ik hief mijn rugzak wat hoger op mijn rug en beet zacht op m\n lip terwijl ik rond liep. We kenden elkaar nog niet zo heel erg lang, Dimitri en ik, maar ik vond hem wel heel erg leuk. Ik liep naar de fontein, aangezien we daar hadden afgesproken en keek om me heen. Ik keek op mijn horloge en fronste. Hij was er nog niet. Diep zuchtte ik en wachtte maar gewoon.

Violet Bloom

Bericht door Violet Bloom » 17 mei 2016, 11:24

Dimitri

Ik loop rustig het park in, met een picknickmand in mijn hand. Bij de fontein aangekomen, zie ik haar al staan. Julia. Ze ziet me nog niet, en dat geeft me even tijd om haar te bekijken. Ik grijns lichtjes, en loop dan op haar af. Ze ziet er goed uit, en is erg charmant tot nu toe. Ik tik haar zachtjes op haar schouder, en kijk haar glimlachend aan. \Ik heb verse muffins,\ zeg ik en ik grijns.

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 20 mei 2016, 04:11

Milo
Mijn tweelingzus en ik hadden weer is ruzie gehad. Ik was daarom nogal in een humeur toen ik het park in liep. Nou was het niet to dat we elke dag ruzie hadden, maar het was vooral het feit dat we niet met en zonder elkaar kunnen. Ik moet ook toegeven dat ik vrij snel uit mijn humeur kon zijn en nogal een brompot, mijn zus daarentegen was de vrolijkheid zelve en vandaag werkte dat weer is tegen. Ik draai een fles ijsthee open en ga dan op een van de bankjes in het park zitten.
[img]http://i64.tinypic.com/2qwzn88.png[/img]

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 20 mei 2016, 06:43

Julia
Flauwtjes glimlachte ik toen ik twee kinderen, een jongen en een meisje, bij de fontein zag spelen met een bootje in het water. Superlief. Het deed me denken aan mij en mijn broertje vroeger, god wat miste ik hem. Het was nu inmiddels 4 jaar geleden dat hij was overleden, aangereden door een dronken chauffeur, maar ik miste hem nog elke dag.
Ik schrok op toen ik ineens iets op mijn schouder voelde en keek toen recht in het knappe, hoekige gezicht van Dimitri, die met een grijns zei dat hij verse muffins had. "Muffins hmm?" merkte ik met een glimlachje op "Nou, dan zal ik maar met je mee gaan zeker?"

Aardbei
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Aardbei » 20 mei 2016, 18:56

Jason

Waarom ik in vredesnaam in mijn eentje naar het park was gegaan wist ik eigenlijk ook niet. Ik verveelde me vreselijk, het was lekker weer en ik dacht dat het een goed idee zou zijn om naar dit park te gaan. Nu ik er echter was had ik er enigszins spijt van. Overal waren stelletjes, ouders met hun kinderen, mensen op date, en ik was, tja, eigenlijk gewoon alleen. Een beetje ongemakkelijk haalde ik een hand door mijn korte haar en zette mijn fiets tegen een van de bomen waarna ik naar een bankje liep waar ik een goed overzicht over het park had. Mensen kijken verveelde nooit.
[i]Lemonade[/i]

Hathi
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Hathi » 28 mei 2016, 13:35

Eleanor
Ik veegde het zweet van mijn voorhoofd en liet mijn handen even rusten op mijn knieën. In het water van de fontein kon ik zien dat ik een knalrood hoofd had. Niet fijn, maar wel verwacht. Hardlopen is nooit mijn sterkste punt geweest, al moet ik wel zeggen dat zo\n hardlooplegging fantastisch laat zien wat pilates met mijn bilpartij gedaan heeft. Ik keek even om me heen, alleen maar om in één oogopslag drie verliefde stelletjes te zien. Gádver. De Google-maps-stem in mijn oordopje vertelde vrolijk dat ik de route had genomen die 24 minuten langer was. Fijn. De verleiding om mijn hoofd in het smerige fonteinwater te steken werd met de seconde groter.
[i]"Being a second choice is not so bad. Especially not when the first choice suddenly disappears under suspicious circumstances."[/i]

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 29 mei 2016, 06:11

Julia
Net op het moment dat ik met Dimitri mee wilde lopen, zag ik iemand met een vuurrood hoofd bij de fontein staan. Ik fronste kort, keek even wat beter, maar glimlachte toen. "Wacht heel even." zei ik tegen Dimitri "Zo terug." Met grote passen liep ik naar het meisje met de paardenstaart. "Elly?" Ik hoopte dat ik me niet vergist had en het inderdaad de persoon was die ik meende te herkennen. Ze was het vaste vriendinnetje van mijn broer geweest, maar na zijn overlijden had ik haar eigenlijk nog maar heel weinig zien. Ik meende me te herinneren dat ze verhuisd was, maar dat wist ik niet zeker.

Hathi
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Hathi » 29 mei 2016, 08:35

Ik heb nu even een random naam gedaan voor die broer, maar hoe heet die eigenlijk? Leuke insteek wel trouwens!

leanor

"Elly?" Hoorde ik iemand zeggen. Ik kende maar een persoon die me zo noemde, "Julia!" Zei ik verrast, "wat doe jij nou hier?" Flashbacks van Toms ondeugende grijns en zijn voorliefde voor alles wat met voetbal te maken had kwamen in me op. Vier jaar geleden alweer. Vrienden, familie, niemand had het er meer over, maar ik voelde het gemis nog elke dag. Meteen besefte ik ook waarom ik me niet op mijn gemak voelde op deze plek. Tom. Mijn blik viel op de jongen die schuin achter Julia stond. Knappe jongen wel, ongeveer even oud als zij, "laat maar, ik snap al waarvoor je hier bent," zei ik knipogend naar zowel Julia als de jongen, "hoe is het met je? Ik ben zo weer weg hoor, ik wil jullie niet ophouden."
[i]"Being a second choice is not so bad. Especially not when the first choice suddenly disappears under suspicious circumstances."[/i]

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 29 mei 2016, 16:47

Tom is prima hoor :) En thx ;) Leek mij ook wel leuk :P

Julia
"Hey!" zei ik met een glimlach en gaf haar even een vlugge knuffel. Tom en zij waren zo close geweest dat wij vanzelf ook closer geworden, maar na zijn dood waren we elkaar gewoon uit het oog verloren.
Zachtjes giechelde ik toen ze zei al te snappen wat ik hier deed en bloosde lichtjes. "Ja, dat is Dimitri, we gaan picknicken." zei ik met een glimlach. "Het gaat wel oke verder, eindexamen binnenkort." zuchtte ik.

Plaats reactie