Tips nodig? Of gewoon gezellig kletsen? Dat kan hier!
Plaats reactie
Pucca
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Pucca » 22 jan 2018, 19:57

Hiii guys, ik denk dat ik voor een tijdje afwezig ben, sorry, maar de oma van mijn vriend is gisteren overleden, ik heb hier best moeite mee en ik moet er voor mijn vriend zijn. Ik zit zowat te janken terwijl ik dit typ. Sorry.
27-11-2016❤️❤️❤️❤️

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 22 jan 2018, 21:50

Pucca schreef:Hiii guys, ik denk dat ik voor een tijdje afwezig ben, sorry, maar de oma van mijn vriend is gisteren overleden, ik heb hier best moeite mee en ik moet er voor mijn vriend zijn. Ik zit zowat te janken terwijl ik dit typ. Sorry.
Oh Pucca, wat vreselijk naar om te horen :(
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Xx

Pucca
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Pucca » 22 jan 2018, 22:10

Dankjewel
27-11-2016❤️❤️❤️❤️

Khali
Groentje
Groentje

Bericht door Khali » 30 jan 2018, 11:46

Lieve allemaal,

Na een lange tijd afwezig te zijn geweest ben ik weer terug. Ik heb in de afgelopen maanden een ontzettend drukke scriptietijd gehad en heb helemaal geen tijd gehad om te schrijven. Hier even een teken van leven en ik zal ook mijn mailtjes beantwoorden om iedereen weer even op de hoogte te stellen dat ik er weer ben.

Helaas heb ik mijn scriptie niet gehaald en ik zal het komende half jaar bezig zijn met mijn herkansing. Dit neemt echter een stuk minder tijd in beslag dan het afgelopen half jaar, dus dat is weer een voordeel. Ik hoop dan ook dat ik al mijn verhalen weer kan oppakken en wie weet hier en daar wat nieuwe kan beginnen.

Aangezien ik nog geen doorgewinterde schrijver op dit forum ben, zal niet iedereen weten wie ik ben. Maar iedereen is hier tot nu toe zo open en lief geweest dat ik dacht, laat ik hier ook even een berichtje plaatsen.

Ik zal nog een beetje in mijn ritme moeten komen, maar lang verhaal kort: I\m back!

Xx Khali

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 30 jan 2018, 18:09

Wat vervelend dat je je scriptie niet hebt gehaald Khali! Ondanks dat je nu dan wat meer vrije tijd hebt met je herkansing, kan ik me toch voorstellen dat je zoiets het liefst in één keer haalt!
Ik zal in ieder geval hard voor je duimen! :)

We zeggen altijd hier dat de RP\s niet zomaar weg lopen, life goes on ten slotte! Dus wees meer dan welkom hier terug op het forum :)
Er zijn een hoop nieuwe leden ook weer, dus ongetwijfeld heb je gauw weer wat schrijfmaatjes gevonden waar je je creativiteit mee kan delen.

Heel veel succes maar toch ook plezier komende maanden ;)

X
Marja

Khali
Groentje
Groentje

Bericht door Khali » 04 feb 2018, 18:15

Dank je wel voor je lieve reactie Marja!

Ik heb inderdaad alweer wat mailtjes binnen van een hoop lieverds. Ik ben blij dat ik weer terug ben!

Gaat helemaal goed komen, dank je wel! :)

X
Khali

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 12 feb 2018, 22:02

Niet echt een afwezigheidsbericht, maar meer even een update...
Ik ben een beetje aan het kwakkelen met m\n gezondheid de laatste tijd en mede daardoor duurt het dus even voor ik op alle RP\s kan reageren waar ik nu aan de beurt ben.

Meestal lukken de oudere/kortere RP\s wat vaker, dan de anderen, maar ik beloof mijn schrijfpartners dat ik ze niet vergeet en mijn best doe om alles weer up te daten!
Op dit moment ben ik bij ongeveer de helft van \mijn\ RP\s aan de beurt (en dat is best een aantal xD) dus ik hoop op jullie begrip en geduld.

Thanks <3

TheMagicInsideOfYou
Shakespeare II
Shakespeare II

Re: Officieel: afwezigheid topic!

Bericht door TheMagicInsideOfYou » 30 jul 2019, 13:17

Ik studeer momenteel gemiddeld 7 uur per dag voor herkansingen dus zal weinig online zijn! Zodra ik tijd heb reageer ik overal!
Afbeelding

MJ88
Admin
Admin

Re: Officieel: afwezigheid topic!

Bericht door MJ88 » 01 aug 2019, 23:48

TheMagicInsideOfYou schreef:
30 jul 2019, 13:17
Ik studeer momenteel gemiddeld 7 uur per dag voor herkansingen dus zal weinig online zijn! Zodra ik tijd heb reageer ik overal!
Yaiks, ik heb medelijden met je <3
Veel succes! Komt goed!! :D

Plaats reactie