Stel jezelf (in het echte leven) voor!
Plaats reactie
TheMagicInsideOfYou
Shakespeare II
Shakespeare II

Seven Times is a Charm

Bericht door TheMagicInsideOfYou » 09 jul 2019, 21:11

Hallo allemaal,

ik ben Kirsten en ik zit eigenlijk al een flinke tijd op dit forum, maar ben nu (weer eens) terug! Ik heb geprobeerd de andere (6!) voorsteltopics te verwijderen, maar dit lukte me helaas niet. Ja, 6. De eerste was toen ik 13 was, my oh my. Ik ben onderhand alweer zo goed als 21. Tijd vliegt.
Voor de mensen die mij nog niet kennen: Heel interessant ben ik niet, mijn interesses zijn wijd: games, Disney, heel veel soorten muziek, boeken (Be it minder dan vroeger) en ik struggle met 'n volledige zin in het Nederlands schrijven lmao. Ik schrijf ook eigenlijk het liefst in het Engels. Ik ben het door de jaren gewend geraakt en als er mensen hier zijn waarvoor dit ook het geval is, of die het willen proberen, laat het vooral weten! Ik judge niet.

Qua onderwerpen ben ik de laatste jaren wat van Fantasy afgestapt, maar ik sta er wel voor open als het idee leuk genoeg is; ik vind romance leuk, maar vind niet dat het in elk verhaal/orpg/rpg aanwezig hoeft te zijn, dus verwacht niet dat ik 20 romance orpg's aanga, been there, done that; ik heb een aardige liefde voor Dystopia en post-apocalyptische verhalen, aangezien hier toch elementen van Fantasy in voor kunnen komen, zonder dat het een volledig vreemde wereld hoeft te zijn; ook rps gebaseerd op boeken/tv shows/films zijn welkom! Maar ik zal later nog wel een topic voor rpg/orpg aanmaken.

In ieder geval, als je nog vragen hebt, zijn ze altijd welkom!

Groetjes!

P.S. Admins/Mods voel je vrij om eerdere voorsteltopics te verwijderen.
Afbeelding

MJ88
Admin
Admin

Re: Seven Times is a Charm

Bericht door MJ88 » 09 jul 2019, 21:40

Hey girl!

Welcome back! :)
Volgens mij hebben wij ook nog ergens een RP staan ofzo haha xD, anyhow, leuk dat je terug bent!

Disney liefde <3 En Boeken <3 Sowieso :D

Je hebt meer dan interessante onderwerpen waar je mee aan de slag wil gaan, dus ik ben d'r van overtuigd dat je gauw weer wat RP's hebt lopen hier!

Tegenwoordig zijn er een paar vrije inloop RPG's, daar kan je dus gewoon zo op inspringen! Al is het maar om gewoon een beetje te oefenen of iets ;) Al zijn ze niet enorm actief
Hier staan ze in ieder geval op een rijtje:
http://hetgroterpgforu.forum2go.nl/tip- ... t2590.html

Oh en hier kan je de regeltjes en al dat soort geneuzel vinden:
http://hetgroterpgforu.forum2go.nl/welkom-f1.html

Have fun! :)

P.S.
Dat ga ik dan bij deze doen :D

TheMagicInsideOfYou
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door TheMagicInsideOfYou » 09 jul 2019, 23:40

Ik heb werkelijk zoveel RPs die hier staan waar ik telkens op bail haha. Schandalig is het. Ik zal even kijken of ik de onderwerpen/characters nog weet.

Misschien tijd voor nieuwe of wat opleving in inloop rpg's, de laatste posts zijn van 2017!
Afbeelding

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 10 jul 2019, 10:50

Oei, 2017 alweer? Serieus? Ik dacht toch echt dat ze 'nieuwere' posts hadden :oops:
We zijn altijd open voor suggesties en ideeën, dus als je iets hebt, let me know! :)

Plaats reactie