Lekker weg zwijmelen doe je in dit topic! Plaats hier je Romantische RPGs!
Plaats reactie
Gast

Brieven uit de toekomst

Bericht door Gast » 27 mar 2015, 15:01

Oké mensen, dit word mijn eerste rpg dus misschien word hij niet zo goed. Maar goed het verhaal zit zo,

Amelie is bevriend met een leuke vriendengroep. Op de eerste schooldag ontvangt Amelie post van haarzelf. Het blijkt dat de brief uit de toekomst komt en er staat in dat Camiel, een van haar vrienden, dood zal gaan en wat zij eraan moet doen om dat te voorkomen.
Het idee is niet van mezelf ik heb het van een manga, Orange. Die je hier kan bekijken, http://www.mangahere.co/manga/orange_takano_ichigo/.

~Personages~
De klas
Amelie (15) : zwaardvissan
Camiel (15)

We volgen het algemene reglement.
Je hoeft me geen pb te sturen als je mee wilt doen. Plaats eerst je kk in het daarvoor gemaakte topic en plaats dan je stukje hier.

We beginnen op de eerste schooldag.

Gast

Amelie

Bericht door Gast » 27 mar 2015, 15:14

Amelie
Ik stormde de trap af en gleed toen ik beneden was uit waardoor ik met mijn kont op de trap terecht kwam. "Au..." zei ik en ik wreef mijn achterwerk.
Mijn moeder riep dat ik op moest schieten en ik realiseerde me weer dat ik anders te laat zou komen op mijn eerste schooldag van het jaar. Ik had me immers verslapen.
Toen ik mijn schoenen aan strikken was zag ik iets voor me neus liggen op de deurmat. Het was een envelop voor mij. Mijn moeder schreeuwde weer dat ik op moest schieten en ik stopte de brief snel in mijn tas en liep de deur uit.
Eenmaal op school aangekomen zag ik mijn vrienden al zitten in de aula. Ze zaten helemaal vooraan. Ik begroette ze en ging zitten. "Au..." zei ik.

Butterfly
Moderator
Moderator

Bericht door Butterfly » 27 mar 2015, 21:42

Kleine tip: Als er eigenlijk maar twee echt belangrijke rollen in je RPG zijn, kan je er beter een ORPG van maken (de O staat voor only, wat inhoudt dat er maar twee mensen aan meedoen). Wil je er wel een gewone RPG van maken dan zou je het verhaal wat uit kunnen breiden, zodat eventuele andere characters er niet als bijpersonages bijbungelen.
Afbeelding
-http://paradigm-shift.actieforum.com/forum Vet cool rp forum. Vernieuwd en shit. Worth having a look at.

Plaats reactie