Lekker weg zwijmelen doe je in dit topic! Plaats hier je Romantische RPGs!
BlueLoveBug
Groentje
Groentje

Bericht door BlueLoveBug » 11 feb 2015, 18:07

Wanneer beginnen we? o3o

Violet Bloom
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Violet Bloom » 11 feb 2015, 18:09

Right now?
A writer is a writer not because she writes well and easily, because everything she does is golden. A writer is a writer because, even when there is no hope, even when nothing you do shows any sign of promise, you keep writing anyway,'

Already a member for 5 years! :D

Afbeelding

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 11 feb 2015, 18:11

nu vind ik goed :P
Afbeelding

BlueLoveBug
Groentje
Groentje

Bericht door BlueLoveBug » 11 feb 2015, 18:29

Hazel
'Vakantie. Fun, fun, fun.' Wat in zichzelf pratend trok Hazel haar koffer achter haar aan de hal in, en keek even om zich heen. Het zag er naar uit dat ze de eerste in het huis was, wat ze eerlijk gezegd niet zo erg vond - dan kon ze als eerste een kamer uitkiezen en wat rondlopen zonder gestoord te worden.
Haar ouders hadden voor haar besloten dat ze haar vakantie hier zou doorbrengen in plaats van met de twee mee te gaan op zakenreis.
'Oké, dus de andere kinderen spreken waarschijnlijk geen Spaans,' had mevrouw Canadi over de telefoon aan haar uitgelegd, terwijl Hazel met moeite had geprobeerd de zeegeluiden op de achtergrond te negeren. Haar ouders waren op zakenreis, niet op één of andere cruise. Zakenreis.
'Daar moet je wel rekening mee houden.'
'Dat weet ik, mam. Ik ben geen elf meer. En ik spreek Engels, dat weet je.'
Ze was eerlijk gezegd blij dat ze niet mee hoefde. Ze had nooit zo met haar ouders overweg gekund, hoewel ze het af en toe echt wel had geprobeerd.
Met moeite begon ze de brede trap op te lopen, haar zware koffer achter zich aan trekkend.

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 11 feb 2015, 19:29

Nathaniel Moriarty

Nathaniel stond op het moment nog voor het huis, hij zal er dan ook pas ingaan als hij er honderd procent zeker van is dat hij niks er buiten heeft vergeten. Hij heeft zijn agenda in zijn handen terwijl hij het lijstje door keek die hij had gemaakt voor hij thuis had verlaten en hij had ook alles exact stap voor stap gevolgt. Nathaniel woonde nog bij zijn ouders en dit was eigenlijk de eerste keer dat hij echt alleen wegging, dus niet alleen moest alles perfect gaan zoals altijd, hij was daarbij uiteraad ook wat angstig, tsja eerste keer alleen op reis. Nathaniel stopt zijn agenda dan weg en loopt dan eindelijk met zijn koffer naar binnen heen. Hij loopt dan nogal vrij haastig de hal door en de trap op waar zijn pad word geblokkeerd door een meisje die haar koffer de trap opzeult. Nathaniel passeert haar dan aan de kant waar de meeste open ruimte was en nee het is geen smalle trap. Uiteraad komt het niet in hem op om haar ook maar te vragen of ze hulp nodig heeft of om hallo te zeggen, nee dat kwam later wel.

Natalia Torres

Natalia zag nog net een jongen het huis in verdwijnen als zij arriveert, waarop ze grijnst en dan vrolijk naar binnen stapt met haar koffer. Ze trekt haar koffer door het huis heen, maar was nog niet direct van plan om naar boven heen te gaan, eerst nam ze een kijkje door het huis heen, kijken wat er allemaal op de beneden verdieping was. Ze moest zeggen dat ze best onder de indruk was.
Afbeelding

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 11 feb 2015, 20:11

Darrel
Met zijn grote, zware sporttas over zijn schouder liep Darrel rustig richting de ingang van het huis. Ruimte was er gelukkig voldoende, dan zat je tenminste niet met zijn allen op elkaar gepropt. Al zou Darrel dat laatste ook niet zo erg vinden, wel gezellig. Zijn familie, van vaders- en moederskant waren naar zijn mening een stel koude chagrijnen. Hij hielt niet van dat hoogstaande gedoe, etiquette enzo. Het was zeker niet voor hem weggelegd.
Hij had bij deze vakantie dan ook een beetje dubbele gevoelens. Aan de ene kant was hij blij weg te zijn van huis, maar aan de andere kant vreesde hij met een stel 'typische rijkelui' opgescheept te zitten.

Darrel was van zich zelf wel wat meer het gezellige type, hij hield wel van een lolletje op zijn tijd, dus hij hoopte maar dat het goed zou komen.
Hij hees zijn tas wat beter zijn schouder op. Hij ging er maar vanuit hier genoeg aan te hebben, want hij had eigenlijk niet veel tijd besteed aan het inpakken van zijn spullen. Hij had in ieder geval voldoende schone onderbroeken, zijn telefoon en een flinke voorraad sigaretten bij zich. Daarmee redde hij zich voorlopig wel. Hij betrad het huis en keek kort om zich heen. Niet zo verschillend van thuis. Verderop zag hij een meisje met zwart haar staan.
"Hey!" Begroette hij haar enthousiast en stak nonchalant zijn hand op. Mensen, altijd leuk, sociaal contact enzo.

------------------
Delen de personages eigenlijk een kamer? Kamergenootjes enzo.. XD Just wondering.
Afbeelding

Iloveyou
Moderator
Moderator

Bericht door Iloveyou » 12 feb 2015, 11:00

Wowowow, ik had helemaal niet door dat dit mijn eigen topic was. Hahaha. Maar ik zal vanmiddag even reageren. :D Please wait. :P
They say that love is forever
Your forever is all that I need

Violet Bloom

Bericht door Violet Bloom » 12 feb 2015, 12:00

Katharina

Ik heb een tas bij me, en mijn gitaar. Ik heb niet veel nodig. Rustig loop ik op het huis af waar ik al een jongen en een meisje zie staan. 'Hee,' zeg ik als ik bij ze kom staan. 'Ik ben Katharina,' stel ik mezelf dan voor. In mijn stem hoor je een Russisch accent. Ik kijk naar het meisje, en mijn ogen worden groot bij haar tattoo's. 'Oh wauw,' zeg ik in het Russisch, zonder het door te hebben. 'Doet dat pijn,' vraag ik dan, vergeten dat ik niet in het Engels praat. Ik wil heel graag een tattoo, maar ik ben bang voor de pijn.
A writer is a writer not because she writes well and easily, because everything she does is golden. A writer is a writer because, even when there is no hope, even when nothing you do shows any sign of promise, you keep writing anyway,'

Afbeelding

BlueLoveBug
Groentje
Groentje

Bericht door BlueLoveBug » 12 feb 2015, 18:28

Hazel
Nou ja, dat was ook een leuk ontvangst. De mensen die na haar gearriveerd waren hadden elkaar al begroet en leken haar niet eens opgemerkt te hebben. Ietwat aarzelend liep ze in de richting van het kleine groepje en kon nog net horen wat het meisje aan de anderen vroeg. Ze verstond het echter niet, en negeerde het daarom ook marar. Ze knikte even naar het meisje met de tattoo's - zelf had ze er ook een paar en mensen die het lef hadden er een te laten zetten kon ze wel respecteren. Het meisje was ook zeker niet lelijk. 'Gave tattoo's,' complimenteerde ze haar, voor ze zichzelf voorstelde. 'Hazel, trouwens.' Ze glimlachte even. Ze kon de anderen beter te vriend houden, anders zou het nog een lang jaar worden.

Violet Bloom

Bericht door Violet Bloom » 12 feb 2015, 18:43

Ze zegt dat laatste in het Russisch..

Afbeelding

Plaats reactie