Lekker weg zwijmelen doe je in dit topic! Plaats hier je Romantische RPGs!
Framblij
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Framblij » 26 feb 2015, 14:52

Zijn er nog kamertjes waar ze bij kunnen? Anders moet ik met mezelf gaan RPGen haha
Enjoy life today. Yesterday is gone and tomorrow may never come.

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 26 feb 2015, 16:28

Volgens mijnis er nog ruimte bij een jongen, en ik maak nog wel een extra meisje aan. COS I'M A GODDAMN SWEETHEART
Afbeelding

Framblij
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Framblij » 26 feb 2015, 17:28

Heuj, als het kan gaat mijn jongetje dan bij Finian en mijn meisje bij jou :P

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 26 feb 2015, 17:54

Dawn Hawkins 19 jaar.

Ze is ginger dus ze heeft Swek. 😬
Afbeelding

Framblij
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Framblij » 26 feb 2015, 18:24

Haha, leuke foto! Ik zal zo ook even de foto's erbij zetten en opnieuw de namen en leeftijd erbij gooien.

Sharon Kingsley, 19

Aaron Black, 20

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 04 mar 2015, 20:04

Een beetje late reactie maar beter laat dan nooit xD dus Sharon en Dawn delen een huisje en Aaron word gedumpt bij mijn Finian xD
Afbeelding

Violet Bloom
Zit op het forum vastgeplakt
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Violet Bloom » 20 mar 2015, 20:02

Hummertje schreef:Syndra
Anthony
Hij glimlachte ietwat terughoudend toen Daniel zich voorstelde.
"En ik ben Anthony.." Vervolgde hij dan ook maar, omdat het awkward was als hij zich niet ook voorstelde. Verder wist hij niet precies waar hij het gesprek heen moest brengen. Ach wel, een echt gesprek was het ook niet echt.
Daniel

Ik kijk hem rustig aan. 'Waarom ben jij naar dit kamp gekomen,' vraag ik dan en ik ga op de bank in het gezamenlijke gedeelte zitten.

Katharina

Ik grinnik, en knik. 'Dat klinkt goed.. Waren mijn ouders er maar wat meer okay mee,' zeg ik en ik rol mijn ogen. Dan kijk ik naar de tattoo's. 'Ik wilde ook graag een tattoo.. Maar ik ben nogal bang voor naalden en bloed. Dat gaat niet samen,' zeg ik en ik bijt op mijn lip. Dan haal ik een hand door mijn haar heen.
A writer is a writer not because she writes well and easily, because everything she does is golden. A writer is a writer because, even when there is no hope, even when nothing you do shows any sign of promise, you keep writing anyway,'

Already a member for 5 years! :D

Afbeelding

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 22 mar 2015, 09:26

Anthony
"Ehm.." Antwoordde hij vanuit zijn kledingkast. Hij hing de laatste kledingstukken erin en liep daarna ook naar het zitgedeelte toe, om op een stoel te gaan zitten die tegenover de bank stond. Het leek hem om de een of andere reden een beetje vreemd om meteen naast Daniel te gaan zitten.
"Nou, een beetje het average verhaal. Mijn ouders kunnen niet toegeven aan het feit dat ik, zeg maar, op mannen val." Hij glimlachte een beetje ongemakkelijk en haald een hand door zijn haar.
"Dus ik ben hierheen gekomen om even van ze weg te zijn." Zijn blik gleed even van Daniel naar het raam, en daarna weer terug. "En wat is jouw verhaal?"
Afbeelding

Plaats reactie