Lekker weg zwijmelen doe je in dit topic! Plaats hier je Romantische RPGs!
Gast

Bericht door Gast » 17 feb 2015, 17:03

Lily
Ik hoorde de kamerdeur open gaan en sprong op. Een meisje kwam binnen, en ze begon met praten. "Jazeker, ik ben Lily. Aangenaam kennis te maken." zei ik, terwijl ik haar hand schudde. "Heb je zin in het kamp?" Ik plofte weer neer op het bed.

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 17 feb 2015, 17:24

Syndra
Ze legde haar koffer op haar bed en begon rustig met haar spullen uit te ruimen.
"Jahoor, ik wel. Heb je enig idee of we ook nog iets van activiteiten gaan doen? Of is het ieder voor zich?" Ze grinnikte eventjes en keek over haar schouder naar Lily, waarbij ze een speelse knipoog gaf.
Vervolgens ging ze kalm verder met het uitruimen van haar spullen, totdat ze als laatste haar schoenen op de onderste plank van de kast zette en haar koffer wegzette. Ze kroop op haar bed, trok haar knieën op en ging rustig tegen de muur aangeleund zitten.
"Heb jij er ook wel zin in? Leuke nieuwe mensen leren kennen enzo."
Afbeelding

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 18 feb 2015, 19:48

Natalia

'Aangenaam' grijnst ze en even zacht op haar lip bijt als ze haar zoveel moeite zie doen om haar gitaar koffer op de kast te krijgen. Natalia had ook net haar spullen op de grond gezet en twee stappen richting Kate gedaan als het Kate al is gelukt om haar gitaar koffer erop te krijgen. Natalia pakt haar spullen dan weer op, om deze op de andere kamer in het huisje te dumpen. Het maakte haar nooit uit, hoe groot of klein de kamer was, als er maar een bed en een kast in stond dan vond zij het verder prima. Ze trok ook haar schoenen uit en liep toen terug naar de kamer van Kate. Ze ploft bij Kate op bed en glimlacht. 'Van wie heb je over deze plek gehoord' vroeg ze nieuwsgierig. Ja het leek haar een slim plan om elkaar beter te leren kennen en hopelijk goed met elkaar om te kunnen gaan.
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 19 feb 2015, 07:13

Lily
Ik grijnsde even toen ze me een speelse knipoog gaf, waardoor er een kledingstuk viel dat ik net aan het opvouwen was. Oepsie. Snel raapte ik het weer op. "Ja, ik heb er ook wel zin in, hier wordt je tenminste begrepen." antwoordde ik, toen ze een vraag stelde. "Het ziet er hier ook mooi uit, vind je niet?"

Violet Bloom
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Violet Bloom » 20 feb 2015, 20:27

Hummertje schreef:Anthony
Nadat hij zijn sleutel gehaald had liep hij met zijn koffer in de hand richting het hoor hem bestemde huisje/kamer (ik ben in de war). Hij opende de deur en keek even door het kiertje. Ah, zijn kamergenoot was er al. Vervolgens duwde hij de deur verder open en liep naar binnen.
"Goeiemorgen.." Zei hij, met een glimlach op zijn gezicht. Onbewust liet hij zijn blik over de jongen heen gaan, totdat hij zichzelf erop betrapte en maar gauw zijn blik afwond.
Hij zette zijn koffer op het bed en begon deze rustig uit te ruimen, af en toe over zijn schouder naar de jongen kijkend. Anthony was niet zo goed in het ontmoeten van nieuwe mensen en hij voelde zich dan ook een beetje ongemakkelijk op dit moment.
Daniel

Ik kijk op, en glimlach. 'Goedemorgen,' zeg ik en ik bekijk hem. 'Ik ben Daniel,' vervolg ik. Ik hang nog een kledingstuk op, en begin alles op kleur te hangen.
A writer is a writer not because she writes well and easily, because everything she does is golden. A writer is a writer because, even when there is no hope, even when nothing you do shows any sign of promise, you keep writing anyway,'

Already a member for 5 years! :D

Afbeelding

Violet Bloom

Bericht door Violet Bloom » 20 feb 2015, 20:34

Merlin schreef:Natalia

'Aangenaam' grijnst ze en even zacht op haar lip bijt als ze haar zoveel moeite zie doen om haar gitaar koffer op de kast te krijgen. Natalia had ook net haar spullen op de grond gezet en twee stappen richting Kate gedaan als het Kate al is gelukt om haar gitaar koffer erop te krijgen. Natalia pakt haar spullen dan weer op, om deze op de andere kamer in het huisje te dumpen. Het maakte haar nooit uit, hoe groot of klein de kamer was, als er maar een bed en een kast in stond dan vond zij het verder prima. Ze trok ook haar schoenen uit en liep toen terug naar de kamer van Kate. Ze ploft bij Kate op bed en glimlacht. 'Van wie heb je over deze plek gehoord' vroeg ze nieuwsgierig. Ja het leek haar een slim plan om elkaar beter te leren kennen en hopelijk goed met elkaar om te kunnen gaan.
Kate

Ik kijk haar aan als ze bij me op bed ploft. Dan haal ik mijn schouders op. 'Mijn ouders wilde dat ik mee op vakantie deze zomer, maar omdat ik dat niet wilde, moest ik naar een kamp. Ze waren niet blij met mijn keuze, een gay kamp, maar goed..,' zeg ik en ik grinnik. Mijn ouders willen dat ik weer hetero word, trouw met een rijke man en kinderen krijg. Het basic sprookjes leven. En dat wil ik niet.
A writer is a writer not because she writes well and easily, because everything she does is golden. A writer is a writer because, even when there is no hope, even when nothing you do shows any sign of promise, you keep writing anyway,'

Already a member for 5 years! :D

Afbeelding

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 21 feb 2015, 19:24

Syndra
"Hm, ja, de omgeving is zeker mooi." Syndra keek even via het raam naar buiten. Ja, het was mooi, daar kon ze niet tegenin gaan. Toen ze haar telefoon voelde trillen haalde ze hem uit haar broekzak, zette hem stil en legde hem daarna op haar nachtkastje, waarna ze terug haar bed op kroop en weer ontspannen tegen de muur ging zitten.
"Het lijkt me wel fijn om even een weekje 'normaal' te zijn, in plaats van dat je achter je rug om word nagekeken." Ze grinnikte vaagjes en keek Lily aan, die had vast hetzelfde probleem.

Anthony
Hij glimlachte ietwat terughoudend toen Daniel zich voorstelde.
"En ik ben Anthony.." Vervolgde hij dan ook maar, omdat het awkward was als hij zich niet ook voorstelde. Verder wist hij niet precies waar hij het gesprek heen moest brengen. Ach wel, een echt gesprek was het ook niet echt.
Afbeelding

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 26 feb 2015, 13:13

Natalia

Natalia laat zich achterover op het bed vallen na de woorden van Kate en kijkt haar wat schuin aan door de positie waarin ze ligt. 'Ik ben blij dat mijn ouders niet zo zijn, ze accepteren me voor wie ik ben en ze zullen echt niet gaan proberen om me aan een man te krijgen. Ja natuurlijk willen ze klein kinderen, maar er zijn altijd nog andere manieren om aan een kind te komen' ratelde ze wat achter elkaar 'ik moet er alleen wel bij zeggen, dat het hun wel wat moeite koste dat ik zo'n grote liefde voor tattoeages heb en ik merk dat dat nog niet helemaal verwaterd is. Maar ja het is mijn lichaam en ik doe ermee wat ik wil' zei ze het laatste met een knipoog.
Afbeelding

Framblij
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Framblij » 26 feb 2015, 13:18

Is er nog een mogelijkheid dat mijn twee persoontjes mee kunnen doen?
Enjoy life today. Yesterday is gone and tomorrow may never come.

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 26 feb 2015, 13:57

spring erin zou ik zeggen :P
Afbeelding

Plaats reactie