Lekker weg zwijmelen doe je in dit topic! Plaats hier je Romantische RPGs!
Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 14 feb 2015, 12:06

I think we should start :P
Afbeelding

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 14 feb 2015, 12:11

I think so too xD
Afbeelding

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 14 feb 2015, 19:23

Dubbelpost edit; Eh, ik ben slecht in intro's, dus ik wil liever niet 't eerst.. :shock:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 14 feb 2015, 21:03

*komt aanrennen*
Kan je je nog inschrijven of is het helemaal opslot gedaan?

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 14 feb 2015, 21:04

Van mij mag je, maar de cookies zijn van mij. XD
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 14 feb 2015, 21:06

Haha xD

Mijn personage zal ik waarschijnlijk morgenochtend plaatsen :)

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 14 feb 2015, 21:17

Naam: Natalia
Leeftijd: 21
Uiterlijk: Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 15 feb 2015, 12:06

Hier is mijn personage:

Naam: Lily
Leeftijd: 19
Extra: Haar ouders hebben haar hier heen gestuurd.
Foto: Afbeelding

Hummertje
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Hummertje » 15 feb 2015, 16:10

And then lemoi became impatient..

Anthony
Het busstation was gelukkig niet ver weg gestationeerd van het kamp. Zijn ouders hadden geweigerd om hem te brengen. Dit kamp was voor hem een manier om eindelijk weg te zijn van een stel ouders dat weigerde toe te geven aan het feit dat hun zoon, op jongens viel. Soms vroeg hij zich af of ze niet 50 jaar terug leefden, in een tijd waarin het nog taboe was om voor je homoseksualiteit uit te komen.
Hoe dan ook, hij was van plan om de komende helemaal niet aan zijn ouders te denken. Het zou niet lang meer zijn voordat hij het ouderlijk huis verliet, en dit was een mooie eerste stap die kant op.

Met zijn koffer in de hand liep hij het terrein van het kamp op. Hij hoopte maar dat de komende weken goed zouden verlopen. Voordeel was wel dat de meiden die hier zouden rondlopen, ook allemaal op meiden zouden vallen. Het zou niet de eerste keer zijn dat Anthony te horen kreeg dat hij er te 'hetero' uitzag voor een homo, en hij was er eigenlijk wel klaar mee om alle meiden te moeten uitleggen dat hij op jongens viel.

Syndra
Ze had haar koffer al op het aankomstterrein neergezet en was er nonchalant op gaan zitten. Ze had haar iPhone in haar handen geklemd en was er gefrustreerd op aan het typen met een aantal vriendinnen. Er werd van haar verwacht dat ze hen constant op de hoogte hield terwijl ze hier op dit kamp was.
Syndra was relatief onbeschaamd en nonchalant in haar acties. Het maakte haar niet zo veel uit of er ergens een verzamelpunt was of iets dergelijks. Ze zat hier prima.
Ze drukte het zwarte montuur van de bril die ze op had wat beter op haar neus. Haar haar had ze in een hoge paardenstaart zitten en verder liep ze er casual bij met een paar lichtblauwe skinny jeans en een zwart shirtje. Ze hoorde niet echt bij de huppeltrutjes die altijd op de hoogte waren van de laatste mode-weetjes. Syndra was vooral goed in dingen als gamen en sport.
Afbeelding

Violet Bloom
Zit op het forum vastgeplakt
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Violet Bloom » 15 feb 2015, 18:56

Katharina

Ik rij in mijn auto het terrein van het kamp op, en parkeer. Dan stap ik uit en pak ik mijn tas en koffer van mijn gitaar. Rustig loop ik naar het hoofdgebouw toe waar we ons moeten melden. Daar staan al wat mensen, en ik kijk rond. Als ik aan de beurt ben, krijg ik een sleutel van mijn kamer en daar loop ik heen zodat ik een beetje kan uitpakken.
A writer is a writer not because she writes well and easily, because everything she does is golden. A writer is a writer because, even when there is no hope, even when nothing you do shows any sign of promise, you keep writing anyway,'

Already a member for 5 years! :D

Afbeelding

Plaats reactie