In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Plaats reactie
Deanmon
Pro
Pro

Re: Two different worlds - Deanmon

Bericht door Deanmon » 05 okt 2019, 15:16

Salvatore Daylano De Rosa
Na het helpen met afruimen, wordt Salvatore ineens overvallen door een vlaag van vermoeidheid waardoor hij blijft staan om te kunnen geeuwen. Al snel voelt hij een paar armen rond zijn nek glijden waardoor hij zijn armen automatisch om Allison haar middel heen slaat. Stilletjes luistert hij naar wat ze te zeggen heeft en zodra ze uitgesproken is, laat hij zijn kin op haar schouder rusten. Hij is moe, maar dat wil niet zeggen dat hij niet wil praten. "Well.. Als dat echt is wat je wil, dan moet je je hart volgen. Ik hoop wel dat je er goed over nagedacht hebt? Ik wil niet dat je er spijt van gaat krijgen." Na die woorden uitgesproken te hebben, laat hij zijn neus kort langs haar hals glijden. Als Allison het huis echt wil verkopen dan zal hij haar steunen. Hij hoopt gewoon echt dat ze er geen spijt van gaat krijgen.
"Always pity the thinkers, for they are cursed with their own imagination."

Just-a-Blonde
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Just-a-Blonde » 06 okt 2019, 20:10

Allison
Haar handen strelen zachtjes door zijn haar terwijl zijn hoofd op haar schouder rust. "Ik weet het zeker, het huis is op mijn naam gezet en ik heb er niks mee." Allison zucht even zachtjes. "Ik hoef in mijn eentje niet in zo'n enorm huis te wonen. Ik heb geen personeel nodig om te leven." Zachtjes heft ize zijn hoofd zodat ze hem kan aankijken. "Je bent welkom om mee te gaan." Zegt ze dan zachtjes en glimlacht erbij. "Het hoeft niet, maar het mag wel." Voegt ze er nog snel aan toe en bijt even zachtjes op haar lip. Allison had er een hekel aan om zich zo kwetsbaar op te stellen, straks wou die helemaal niet samen wonen of ging het hem allemaal veel te snel.
Always be yourself unless you can be a unicorn, than always be a unicorn.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 07 okt 2019, 12:41

“Als je er zeker van bent, dan moet je het huis verkopen.” Knikt hij terwijl zijn hoofd nog steeds op haar schouder rust. “Een huis moet niet zo maar een huis zijn. Het moet een thuis zijn. Het is niet goed als je dat gevoel niet hebt bij een huis.” Hij staat het toe dat ze zijn hoofd opheft en glimlacht dan om haar woorden. “Samenwonen met mijn vriendinnetje, hmm?” Met een plagende glimlach kijkt Salvatore haar aan. “Als ik eerlijk ben, ben ik het al een tijdje aan het overwegen om mijn eigen huis te verkopen. Dat bespaart mij inkomen, waarnaast ik het geld dan aan mijn gezin kan schenken. Ik heb het altijd een leuk huisje gevonden, maar het is gelegen in the middle of nowhere. Daarnaast ben ik er nu toch al een lange tijd niet meer geweest.” Kort haalt hij zijn schouders op. “Dus ik zou het fijn vinden om met jou te gaan samenwonen.” Met een glimlach kijkt hij Allison aan.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 07 okt 2019, 18:24

Allison
Haar gezicht licht op als hij aangeeft samen te willen wonen en ze knuffelt hem stevig. "Als we terug zijn ga ik alles regelen." Het huis zou veel meer opleveren dan dat een nieuw huis gaat kosten. Geld was dus alles behalve een probleem. "Maar je bent vreselijk moe, ga lekker slapen lieverd." Zachtjes drukt ze een tedere kus op zijn lippen en streelt een keer door zijn haar. "Morgen gaan we op tijd weg." Ze glimlachte breed bij het idee en kust hem nog een laatste keer.

De volgende dag werden ze opgehaald door een auto om naar het vliegveld gebracht te worden. Allison liep met haar koffer in de ene hand en Sal zijn hand in de andere het vliegveld binnen. Vliegen was voor haar kinderspel, ze had het zo vaak gedaan. Nadat ze hun koffers ingeleverd hebben lopen ze door naar de douane. Hier begint Allison toch een stuk nerveuzer te worden en speelt zenuwachtig met een pluk haar.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 13 okt 2019, 16:27

Salvatore heeft in zijn hele leven nog nooit gevlogen. Het vluchten uit Italië hadden ze met de auto gedaan, er is voor hem nog nooit nood geweest om te vliegen. Hij wil het echter al heel lang eens een keertje doen en nu dat de kans er is, is hij enorm enthousiast. Van zenuwen is er dan ook geen sprake, wat te maken heeft met het feit dat Salvatore besloten heeft om het allemaal gewoon op zich af te laten komen. Daarbij kan hij echt niet wachten om weer voet in Italië te zetten.. Het is zo verschrikkelijk lang geleden. Hij houdt van het land waar hij nu woont, maar het missen van zijn vaderland zal nooit weggaan. Sal heeft nog steeds de droom om later in Italië te gaan wonen, maar een droom is maar een droom. Het zal nooit gebeuren. Wanneer ze onderweg zijn naar de douane merkt hij op dat Allison zich wat nerveuzer begint te gedragen. "Wat is er?" Vragend kijkt Salvatore haar dan ook aan.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 15 okt 2019, 06:51

Allison
Zodra ze Sal zijn stem hoort wordt ze uit haar gedachten gehaald. Ze kijkt op en tovert een moeizame glimlach op haar gezicht. "De douane maakt me nu nerveus." Geeft ze dan toe. Eenmaal aan de beurt geeft ze haar paspoort af en doet ze haar spullen in de bakken. Allison haalt een keer diep adem en looot dan door. Ze kan gewoon doorlopen, zonder dat er wat af gaat. Het enige waar ze nu nog op moet wachten is haar paspoort, wat lang duurt. Maar ook die krijgt ze gewoon terug. Met een opgeluchte glimlach wacht ze op Salvatore en doet haar tas beter om haar schouder.

Plaats reactie