In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Plaats reactie
Deanmon
Pro
Pro

Re: Two different worlds - Deanmon

Bericht door Deanmon » 20 aug 2019, 21:03

Salvatore Daylano De Rosa
Hij knikt als hij nog steeds mee mag. “Dan ga ik graag mee.” Zacht kust hij haar terug, waarna hij op hetzelfde moment als haar uitstapt. Vervolgens doet hij zijn wagen op slot en wandelt hij naar Allison. Hij voelt dan ook meteen dat ze zijn hand vastneemt. Als reactie verstrengelt Salvatore hun vingers en geeft hij een zacht kneepje in haar hand, om te laten weten dat hij er voor haar is. Stilletjes wandelt hij met haar mee terwijl hij rustig wat om zich heen kijkt. Het voelt aan alsof hij hier niet hoort te zijn, alsof hij iets heiligs betreed. En misschien is dat ook wel zo, in Allison haar ogen.
"Always pity the thinkers, for they are cursed with their own imagination."

Just-a-Blonde
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Just-a-Blonde » 20 aug 2019, 21:48

Allison
Na even lopen draait e het juiste pad in, aan het einde van het pad staat een grote witte steen met sierlijke gouden letters. Het graf is perfect onderhouden en er branden meerdere kaarsen. Allison slikt de opkomende tranen weg en loopt naar het graf. Ze laat zich op haar knieën zakken en raakt met haar hand de grond aan. "Hey mam.." Haar stemt breekt al gauw en ze begint zachtjes te snikken. Ze legt de bloemen neer en slaat haar handen voor haar gezicht. Ze had haar moeder nog nooit zo hard nodig gehad als de afgelopen weken.
Always be yourself unless you can be a unicorn, than always be a unicorn.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 20 aug 2019, 23:18

Stilletjes volgt hij Allison, tot ze uiteindelijk bij een graf aankomen. Het is een mooi graf, als dat niet raar is om te zeggen. Salvatore had het ook wel verwacht, want zoals Allison haar moeder omschrijft, verdient ze enkel maar het beste. Dat geldt ook voor haar rustplaats. Langzaam laat Salvatore haar hand los, waardoor hij haar de tijd gunt om te doen wat ze wil. Hij wil haar niet storen, hij wil haar dit momentje gunnen. Pas wanneer Allison de bloemen neergelegd heeft, gaat Salvatore op zijn knieën achter haar zitten, waarna hij zijn armen stevig om haar heen slaat. Dat zorgt ervoor dat hij haar rug stevig tegen zijn borst aantrekt, maar hij zorgt er wel voor dat hij haar geen pijn doet. Sal wil laten weten dat hij er voor haar is en hij neemt aan dat ze hier meer aan heeft dan aan woorden.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 20 aug 2019, 23:30

Allison
Ze was blij toen ze de sterke armen om zich heen voelde en leunde tegen hem aan. Hij gaf haar een veilig gevoel en ze voelde zich voor het eerst in jaren niet alleen. Als haar tranen gedroogd zijn legt e de bloemen netjes neer en staat ze langzaam op. Ze blijft dicht bij Salvatore staan terwijl ze naar het graf kijkt. "maanden heb ik van plek willen wisselen." Geeft ze vervolgens toe, niet weg kijkend van het graf. "Ik zag de pijn bij mijn vader en voelde mijn pijn en ik kon er niks tegen doen. Maar als ik kon ruilen, dan was dat weg." Ze haalt schokkerig adem en kijkt hem me betraande ogen aan. "Jij bent de eerste wie me weer liet lachen, dat ik me weer vrolijk voelde."

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 21 aug 2019, 00:30

De hele tijd houdt Salvatore haar stevig vast, tot hij merkt dat ze weer wat gekalmeerd is. Langzaam laat hij haar los en gaat hij weer rechtstaan, iets wat Allison niet veel later ook doet. De woorden die ze echter uitspreekt, breken zijn hart. Hij weet niet hoe het is om een sterfgeval in de familie te hebben, maar het gebeuren met zijn vader komt in de buurt. Hij kan zich inbeelden hoeveel pijn ze ervaren heeft. Zacht verstrengelt hij zijn vingers met de hare, waarna hij haar met een zachte blik aankijkt. “Jij bent ook de eerste die me zo liet voelen, Alli.” Hij begrijpt wat ze bedoelt, want zo voelt hij zich er ook over. “Ti amo, Alli.” Het is op dat moment dat Salvatore een belofte met zichzelf maakt. Wat er ook aan de hand is, hij zal er altijd voor haar zijn. Hij zal zijn best doen om haar altijd het gevoel te bezorgen dat ze niet alleen is en dat ze weet dat hij van haar houdt. Dat verdient ze.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 21 aug 2019, 00:36

Allison
Een warm en gelukkig gevoel overvalt haar. "Ik houd ook van jou." Ze drukt zich nog wat dichter tegen hem aan. "Laten we gaan." Ze lopen weer naar de auto en zitten al gauw weer, maar voor hij kan gaan rijden pakt ze zijn hand. "Sal, ik maak me zorgen om je." Ze kijkt hem aan en glimlach klein. "Ik weet dat je het niet wilt horen, maar ik doe het toch." Ze drukt een kusje op zijn hand. "Laten we er even tussenuit gaan, we hebben een strandhuis aan zee." Ze had er net de hele tijd over nagedacht. "Gewoon een paar dagen, wij met zijn tweeën."

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 21 aug 2019, 12:56

Sal knikt op haar voorstel om te gaan. Rustig wandelt hij samen met haar naar zijn pickup truck, waar hij haar weer helpt met instappen. Vervolgens neemt hij plaats achter het stuur. Nietsvermoedend doet hij zijn gordel aan en hij wil dan ook net de auto starten als Allison zijn hand vastneemt. Vragend kijkt hij haar dan ook aan, maar de woorden die ze uitspreekt, staan hem niet aan. Salvatore wil niet dat ze zich zorgen om hem maakt. Dat is nergens voor nodig. “Je hoeft je nergens zorgen om te maken, ik ben oké. Er is niets aan de hand.” Hij kijkt haar met een strenge blik aan, maar al snel verzacht zijn blik als hij haar volgende woorden hoort. Er even tussenuit gaan is misschien wel hetgeen dat ze beiden nodig hebben. “Als jij wilt gaan.” Zegt hij uiteindelijk, waarna hij zijn schouders kort ophaalt. Waarom niet dan?

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 21 aug 2019, 13:09

Allison
"Sal, ik maar me zorgen om je." Herhaalt ze nog een keer en ze draait zich in haar stoel. 'Omdat ik van je houd, dus wen er maar aan." Zachtjes leg ik mijn hand tegen zijn wang. "Het is oke, je hoeft niet altijd sterk te zijn.' Fluistert ze zachtjes. Teder drukt Allison een kus op zijn lippen. "Laten we dan onze spullen pakken en gaan, het zal ons goed doen." Het gaf ze ook de kans om even een normaal koppel te zijn, geen politie, geen rechtzaken en geen vaders. Alleen even hun tweeën. Allison wist heel goed dat er wat aan de hand was, maar ze gunde hem ook de ruimte om er zelf mee te dealen.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 21 aug 2019, 14:32

Gefrustreerd trekt Salvatore zijn hand weg als ze die bepaalde woorden herhaalt. Hij is het gewoon om voor zichzelf en anderen te zorgen. Zijn moeder haar aandacht ging vooral naar zijn jongere broer en zussen, wat hij compleet normaal vond. Salvatore was oud genoeg om voor zichzelf te zorgen en zijn broer en zussen niet. Hij verwijt zijn moeder niets, want hij weet dat ze van hem houdt. Voor vier kinderen tegelijk zorgen, was gewoon te veel. Het heeft er enkel voor gezorgd dat hij het niet gewoon is dat anderen voor hém willen zorgen. Hij wil het niet. Sal luistert naar Allison haar woorden, maar iets zeggen doet hij niet. Pas wanneer hij haar lippen op de zijne voelt, wordt hij weer rustig. “Ja, laten we maar gaan dan.” Antwoordt hij zacht, waarna hij naar huis rijdt.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 21 aug 2019, 14:36

Allison
Ondanks dat hij wel gekalmeerd was had hij haar gekwetst, door zo tegen haar te doen. De rest van de weg zegt ze dan ook geen woord. Eenmaal bij het huis aangekomen drukt ze haar eigen deur open en negeert ze zijn hand bij het uitstappen. Het koste haar moeite om de auto uit te komen, maar het lukte. Zwijgend opent ze de deur en loopt ze naar binnen, in een rechtte lijn naar de kamer. Waarom snapte hij niet gewoon dat ze om hem gaf, zoals hij om haar. Gefrustreerd gooit ze haar tas in de hoek en laat zich vervolgens op het bed zakken, omdat de kracht uit haar benen begon te trekken.

Plaats reactie