In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Plaats reactie
Deanmon
Pro
Pro

Re: Two different worlds - Deanmon

Bericht door Deanmon » 09 jul 2019, 16:20

Salvatore Daylano De Rosa
Het duurt niet lang vooraleer Sal doorheeft dat ze elkaar nu op een andere manier kussen. Het zorgt ervoor dat ook zijn hart sneller begint te kloppen, wat ze misschien wel kan voelen doordat haar hand nu op zijn borst ligt. Salvatore merkt op verschillende manieren dat ze zich beter voelt dan gisteren, maar hij wil niet dat het nu te serieus wordt. Dat is niet het goede moment, toch? Niet veel later laat hij haar lippen los, aangezien hij wat buiten adem is. Al kan hij het niet laten om haar gezicht weer te overspoelen met kusjes. "Is er iets dat je gemist hebt en dat je vandaag graag zou willen doen? In de mate van het mogelijke natuurlijk." Vragend kijkt hij Allison aan. Hij wil haar zo gelukkig mogelijk maken. "Of wil je het rustig aandoen en eerst weer op krachten komen?"
"Always pity the thinkers, for they are cursed with their own imagination."

Just-a-Blonde
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Just-a-Blonde » 09 jul 2019, 16:25

Allison
Als hun lippen elkaar loslaten moet ze even op adem komen en grinnikt ze van de lading kusjes. "Voor dat dit alles gebeurde had ik je mee willen nemen naar mijn moeder, misschien zouden we er vandaag langs kunnen gaan?" Het graf was nu zeker toe aan nieuwe bloemen en een nieuw kaarsje. Ze glimlachte klein naar hem. Nooit nam ze iemand mee naar het graf, maar met hem wou ze het graag delen. 'Als je mee wilt teminste, het hoeft niet." Vult ze ernog snel aan toe. Ze kon het namelijk wel begrijpen als hij er niet op zat te wachten om naar een begraafplaats te gaan.
Always be yourself unless you can be a unicorn, than always be a unicorn.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 09 jul 2019, 16:36

Door Allison haar voorstel staat hij met zijn mond vol tanden. Hij had alles verwacht, maar niet dat. Salvatore weet hoeveel haar moeder voor haar betekent en hij neemt aan dat ze er niet zomaar iedereen mee naartoe neemt. "Natuurlijk wil ik mee." Zegt hij uiteindelijk zacht. "Ik voel me vereerd." Fluistert hij vervolgens terwijl hij zachtjes met haar vingers speelt. "Je laat maar weten wanneer je haar het liefst gaat bezoeken." Het betekent veel voor hem dat ze hem erbij wil hebben, meer dan ze waarschijnlijk zal beseffen. "Wat is je moeder haar naam eigenlijk?" Hij heeft er nog niet eerder bij stilgestaan om dat te vragen en daar schaamt hij zich nu wel voor. "Ik ben er zeker van dat ze een mooie vrouw was, zowel innerlijk als uiterlijk. Dat kan niet anders met een dochter zoals jij. Ze zou trots op je zijn, Alli."

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 10 jul 2019, 09:28

Allison
Er verschijnt een brede glimlach op haar gezicht als hij aangeeft dat hij mee wilt. "Haar naam was Aurora." Allison glimlachte klein. "We kunnen na het eten wel gaan, moet nog wel even bloemen halen voor die tijd." Ze knikt als hij zegt dat haar moeder een mooie vrouw moest zijn geweest. Voorzichtig klimt ze van hem af en vervolgens van het bed. Ze loopt naar het bureau wat ik de kamer staat en pakt de foto die ze erop had gezet. Het was een foto van haar en haar moeder toen Allison nog klein was, nu allison ouder was was ze het evenbeeld geworden van haar moeder. Voorzichtig loopt ze terug naar het bed waar ze weer gaat zitten en hem de foto aanreikt.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 10 jul 2019, 12:43

"Aurora is een mooie naam." Glimlacht Salvatore meteen na het horen van de naam van haar moeder. "Ik wil ook wel mee bloemen gaan halen, als je wil? Dan kunnen we meteen door?" Pas na het eten vertrekken is een goed idee. Zo kan Allison eerst wat krachten opdoen zodat ze een voorraad heeft voor de dag. Zodra Allison het bed uit klimt, gaat hij rechtzitten en wacht hij tot ze weer terugkomt. Ze heeft dan echter een foto in haar hand, die hij uiterst voorzichtig aanneemt. Salvatore zijn mond valt echter licht open bij het zien van haar moeder. Vervolgens verplaatst hij zijn ogen weer naar zijn meisje. "Je lijkt enorm hard op haar." Knikt hij. Als de twee vrouwen dezelfde leeftijd zouden hebben en naast elkaar zouden staan, zou hij denken dat het zussen waren. "Wat vind je ervan dat je zo op haar lijkt?" Vraagt hij vervolgens zacht.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 18 aug 2019, 15:11

Ik ben er weer :D
--
Allison
Ze neemt weer plaats naast hem op het bed en gaat dicht tegen hem aanzitten, zodat ze haar hoofd op zijn schouder kan leggen. "Vroeger vond ik het vreselijk, ik kon amper in de spiegel kijken." Moeizaam glimlacht Allison terwijl haar ogen waterig worden. "Nu ben ik er dankbaar voor, ik draag haar altijd bij me." Een enkele traan rolt over haar wang en ze laat haar vinger zacht langs het gezicht van haar moeder glijden. "Ik wou dat je haar kon ontmoeten, ze had je graag gemogen."

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 18 aug 2019, 16:21

I see :D Hoe was je vakantie?

Zodra ze weer tegen hem aan gaat zitten, slaat hij zijn arm om haar heen. Stil luistert Salvatore naar de woorden die ze uitspreekt terwijl hij zijn vingertoppen zacht over haar arm laat strelen. "Ik ben blij dat je er nu dankbaar om bent. Het is bijzonder dat je zo op je moeder lijkt en ik ben blij dat je dat hebt kunnen accepteren." Hij neemt aan dat dat nu eenmaal niet altijd gemakkelijk geweest is. Zodra hij ziet dat er een traan over haar wang rolt, kust hij deze weg. "Oh." Verlaat echter zijn mond om wat Allison over haar moeder zegt. "Dat betekent veel voor me." Even is hij stil. Salvatore meent het uit de grond van zijn hart. Een groter compliment kan hij toch niet ontvangen? "Ik ben er zeker van dat ik je moeder ook graag had gemogen. Uit alles wat ik via jou te weten ben gekomen, lijkt ze een fantastische vrouw geweest te zijn." Zacht drukt hij een kus op haar slaap. "Zullen we ons stilaan gaan klaarmaken? Je moet wat eten." Glimlacht hij even.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 18 aug 2019, 16:29

Het was erg leuk! Enorm genoten!
--
Allison
Ze geniet van zijn aanrakingen en een glimlach verschijnt op haar gezicht. "Dankjewel, voor alles." Na een tedere kus op zijn lippen maakt ze zich langzaam los om uit bed te stappen. Ze voelde zich inderdaad wat zwak, wat eten zal haar dan ook goed doen. Rustig loopt ze naar de kast en pakt daar wat kleren uit. Voorzichtig kleed ze zich om, de wijde trui bedekt haar dunne lichaam en houdt haar tegelijk warm. Ze trekt er een spijkerbroek bij aan, maar moet vervolgens gaan zitten voor haar sneakers.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 18 aug 2019, 17:14

Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt! :)

Salvatore glimlacht als ze hem bedankt, al weet hij niet echt goed waarvoor ze dat doet. Hij besluit er echter niet op in te gaan, aangezien hij afgeleid wordt door haar kus. Vervolgens staat hij recht en rekt hij zich uit. "Ik ga mijn tanden poetsen." Salvatore spreekt de woorden uit terwijl hij naar de deur wandelt. Als er iets is, kan ze dus altijd roepen. In de badkamer aangekomen, doet hij zijn ding, waarna hij weer naar zijn kamer gaat. Daar ziet hij dat Allison al omgekleed is en dat ze haar sneakers aan het aandoen is. "Het ruikt naar eten in de gang dus ik neem aan dat er al ontbijt gemaakt is." Terwijl Salvatore die woorden uitspreekt, trekt hij zijn kleren uit. Deze wisselt hij om voor een zwarte broek en een trui, waarna hij ook gaat zitten om zijn sneakers aan te trekken. Als hij eerlijk is, ontwijkt hij zijn moeder liever, maar hij moet wel naar beneden. Hij wil dat Allison wat eet en hij heeft zo het gevoel dat ze dat niet gaat doen als hij weigert naar beneden te gaan. "Klaar?"

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 18 aug 2019, 17:20

Allison
"Klaar." Ze staat op, maar merkt meteen dat haat hoofd tolt. Ze moet hem vastpakken om niet om te vallen en leunt tegen hem aan. "Sorry, ging iets te snel.' Ze herstelt zich iets, maar blijft hem wel vasthouden als ze de trap af lopen. De geur van heerlijk eten komt haar tegemoet en ze glimlacht zodra ze zijn moeder ziet. "Goedemorgen." Zegt ze lief voor ze plaats neemt aan tafel, Allison merkt hoe blij haar benen zijn dat ze het gewicht niet meer hoeven te dragen.

Plaats reactie