In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Plaats reactie
Deanmon
Pro
Pro

Re: Two different worlds - Deanmon

Bericht door Deanmon » 08 jul 2019, 21:52

Salvatore Daylano De Rosa
Hij wist dat het een slecht idee was om over zijn moeder te beginnen, maar hij had het toch gedaan. Ondanks dat ze nu wat ruzie hebben, houdt hij nog steeds evenveel van de vrouw. Wat Allison zegt, zorgt ervoor dat zijn gezicht kort betrekt. "Mijn moeder had het recht niet om iets te zeggen." Zegt hij dan vlak. Vervolgens haalt hij diep adem. "Het is niets, Alli." Ze weet nog maar kort dat hij "banden" heeft met de Italiaanse maffia. Wat als ze schrikt om wat hij vroeger en nu gedaan heeft? Wat als haar beeld van hem dan verandert? "Het is niets om je zorgen om te maken, oké?" Besluit Salvatore uiteindelijk te zeggen. Als hij eerlijk is, is hij gewoon bang. Bang om toe te geven wat er van hem geworden is.
"Always pity the thinkers, for they are cursed with their own imagination."

Just-a-Blonde
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Just-a-Blonde » 08 jul 2019, 22:02

Allison
Als ze ziet hoe zijn houding verandert komt ze overeind en kijkt hem vervolgens zittend aan. "Je moeder maakt zich zorgen omje en ik ook." Ze haalt een hand door haar haar en kijkt voor zich uit. "Je verbergt iets voor me." Zegt ze dan naar een tijdje en kijkt hem weer aan. "Wat heb je in hemelsnaam gedaan Sal, wat is er zo erg dat ik het niet mag weten?" Het zat haar niet lekker, hoe hij reageerde en hoe hij het verbergte. Ze hadden al genoeg shit mee gemaakt, Allison hoefde dit er niet ook nog bij te krijgen. Daarom bleef ze hem aankijken, wachtend op een antwoord.
Always be yourself unless you can be a unicorn, than always be a unicorn.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 08 jul 2019, 22:39

"Waarom kan je het niet gewoon naast je neer leggen?!" Snauwt hij, al wendt hij zijn hoofd meteen weer af. Het feit dat hij tegen Allison uitgevlogen is, beangstigd hem. En niet een beetje. "Sorry." Zegt Salvatore, met een trillende lip. Waar hij bang voor had, is waarschijnlijk aan het gebeuren. "Je weet dat mijn vader banden heeft met de Italiaanse maffia." Besluit hij uiteindelijk te zeggen, na diep adem gehaald te hebben. "Ik denk dat ik juist twaalf werd toen ze besloten om me te gaan inwijden, om er ook lid van te worden. Je maakt namelijk niet zomaar deel uit van een maffia. Je moet testen doorlopen, voldoen aan hun eisen." Hij zwijgt even. "De maffia had besloten dat ze mij als lid wilden, want een klein kind zou bepaalde dingen kunnen doen dat een enge volwassen man niet zou kunnen." Hij haalt zijn schouders op. "Mijn vader stond er achter, waardoor ik akkoord ging met het doorlopen van de trainingen en proeven. Hij is niet altijd een slechte man geweest, Alli. Hij geraakte in de schulden, had meerdere verslavingen opgelopen en was zo bij de maffia terecht gekomen. Mijn moeder en ik wisten het niet. Ik wist het pas toen mijn vader me had voorgesteld aan een aantal belangrijke bazen." Hij herinnert dat moment nog, hij was toen doodsbang. "Ik hield van mijn vader, weet je wel? Ik had nog niet door wat voor man hij geworden was." Opnieuw haalt Salvatore diep adem. "Ik wou mijn vader niet teleurstellen, dus ik deed wat ze vroegen. Ik leerde liegen, manipuleren, bedreigen, vechten, met wapens en drugs omgaan en noem maar op. Ik wist dat het mis was, maar mijn vader was voor het eerst in lange tijd trots op me." Salvatore was te jong om te begrijpen dat hij gemanipuleerd werd. "Mijn laatste test was.. Ik.. Ik moest.. Ze hadden me de opdracht gegeven om iemand te vermoorden. Ze hadden me geleerd hoe het moest. Ik wou het niet, maar ik was doodsbang voor de onderdanen van de maffia. Ik was doodsbang geworden van mijn vader. Ze hadden gezegd dat als ik die persoon niet zou vermoorden, dat ze mijn moeder zouden vermoorden." Met trillende handen wrijft hij even over zijn benen. Hij vindt het niet fijn om hierover te praten, maar als ze wil begrijpen wat er nu aan de hand is, moet hij het nu eenmaal zeggen. "Dus ik ging naar huis om uit te rusten, want de volgende dag moest ik het doen. Vroeg in de ochtend." Salvatore beseft goed genoeg dat hij een versnelde ademhaling en hartslag heeft, maar hij doet zijn best om het te negeren. "Toen ik thuis aankwam, stonden mijn moeder en nonkel thuis op me te wachten. Ze hadden ontdekt wat er aan de hand was. Ik was vaker thuisgekomen met blauwe plekken, ik was constant in een kwaad humeur en ik was tot een bepaald niveau gevoelloos geworden. Mijn moeder en nonkel waren er op één of andere manier achter gekomen dat mijn vader tot de Italiaanse maffia behoorde en dat ze mij aan het trainen waren. Die nacht waren we uit Italië gevlucht. Weg van mijn vader, weg van de maffia, weg van de moord die ik moest gaan plegen." Allison aankijken, nee, dat kan hij niet meer. "Ik zou nooit iemand fysiek kwaad kunnen doen. Nooit." Langzaam ontstaan er tranen in zijn ogen. "Toen we in dit land waren aangekomen, heeft het jaren geduurd vooraleer ik weer dezelfde was. Ik was mijn onschuldigheid verloren. Mijn vader had mijn kindertijd afgenomen." Hij slikt even. "Ik had lang met een bepaalde gevoelloosheid rondgelopen, maar uiteindelijk had ik, door behulp van mijn moeder, weer gevoelens toegelaten." Nu besluit Salvatore om een tijdje stil te blijven, gewoonweg omdat hij even wat tijd nodig heeft. "Toen jij in de tijdelijke cel zat.. Toen ben ik weer beroep gaan doen op die gevoelloosheid. Het is nooit volledig weggegaan, ik wou er gewoon nooit nog iets mee te maken hebben." Tot een aantal weken geleden. "Ik kon het niet aan dat jij onschuldig vast zat en dat ik je niet kon helpen. Ik was me beginnen afzonderen, was prikkelbaar en opvliegend geworden en had beroep gedaan op een aantal trainingen die ik toen geleerd heb." Salvatore wil dit helemaal niet zeggen, maar er is geen weg meer terug. "De getuigenissen van tijdens je rechtszaak.. Een aantal wilden helemaal niet getuigen. Ze waren bang van je vader, dus ik had ervoor gezorgd dat ze meer angst voor mij hadden." Hij haalt diep adem. "Ik heb niemand pijn gedaan, toch niet fysiek." Wat zal ze nu wel niet van hem denken? Zou ze nu niets meer met hem te maken willen hebben? "Ik neem aan dat ik toch meer op mijn vader lijk dan ik dacht."

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 08 jul 2019, 22:48

Allison
Als hij naar haar uitvalt deinst ze van hem weg, maar zs blijft op het bed zitten. Zwijgend luistert ze naar zijn verhaal, er liepen enkele tranen ovee haar wangen als hij verteld over vroeger en over wat hij heeft meegemaakt. Zwijgend kijkt ze naar haar handen als hij klaar is met vertellen, maar schud uiteindelijk haar hoofd. "Je bent niet zoala mijn vader, absoluut niet." Allison pakt voorzichtig zijn hand vast. "Wat je hebt gedaan is niet oké, maar de reden erachter wel. Alles heb je gedaan uit liefde." Zachtjes streelt ze over zijn wang en veegt zo wat tranen weg. "We hebben allemaal een verleden Sal, dat veranderd niet hoe ik je nu zie." Allison buigt naar hem toe en drukt een lange kus op zijn lippen. "Het spijt me dat je dat hebt moeten meemaken als kind." Ze knijpt even zacht in zijn hand. "Ik houd van je, je staat er niet alleen voor."

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 08 jul 2019, 23:14

Het feit dat Allison van hem weg deinst, doet hem pijn, maar hij heeft het verdient. Een droevige glimlach verschijnt er op zijn gezicht als Allison beweert dat hij niet zoals zijn vader is. "Dat weet je niet." Spreekt hij uiteindelijk zacht uit. De appel valt niet ver van de boom, toch? Vooral de laatste tijd zit hij erover te piekeren. Hij heeft zo'n gevoel dat hij meer op zijn vader lijkt dan hij wil toegeven, dan ze allemaal willen toegeven. Misschien is dat wel de reden waarom zijn moeder hem nu niet eens meer kan aankijken. Zou ze haar man in haar zoon zien? "Ik weet dat het verkeerd is. Ik had die dingen nooit mogen doen, dat weet ik. Het spijt me ook enorm." Als Sal kon, zou hij alles terugnemen. Dan zou hij die mensen nooit bedreigt hebben. Wanneer Allison over zijn wang streelt, sluit hij zijn ogen even. "We hebben inderdaad allemaal een verleden." Herhaalt hij zacht. Maar het verandert wel hoe hij zichzelf ziet. Tot zijn verbazing heeft Allison geen bang van hem, maar buigt ze juist naar hem toe. Salvatore kust haar zacht, waarna hij zijn schouders ophaalt om haar verontschuldiging. Zijn verleden is zijn verleden en daar kan niemand iets aan veranderen. "Ik hou ook van jou." Zacht streelt hij met zijn duim over haar hand. "Maar ik wil niet dat iemand zich nu zorgen om me maakt. Ik wil me op jou focussen."

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 09 jul 2019, 14:21

Allison
Het brak haar hart om hem zo te zien. Ze kruipt omhoog en gaat schrijlings op zijn schoot zitten en kijkt hem aan. "Het is oké." Zegt ze zacht en trekt hem vervolgens dicht tegen zich aan. "Het is oké." Herhaalt ze weer zacht terwijl ze haar hoofd in zijn nek legt. Allison zou er voor gaan zorgen dat hij zichzelf weer werd, ze zal niet opgeven. Ze laat hem iets los om zijn hoofd in haar handen te nemen. "Ik ga niet opgeven, we komen er wel uit." Zachtjes en teder drukt ze haar lippen op de zijne. Ze reageert verder niet op het feit dat hij vind dat iedereen zich op haar moet focussen.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 09 jul 2019, 15:04

Als Salvatore merkt dat Allison in beweging komt, kijkt hij op en merkt hij al snel dat ze op zijn schoot komt zitten. Vrijwel meteen slaat hij zijn armen om haar heen en legt hij zijn hoofd zacht tegen dat van haar aan. Het feit dat ze zo op zijn bekentenis reageert, doet hem goed. Het laat een warm gevoel bij hem ontstaan, iets dat hij al lang niet meer gevoeld heeft. "Alli, je hoeft je geen zorgen om me te maken, oké?" Zegt hij zacht na het horen van haar woorden. Terwijl Sal zijn armen zo om haar heen geslagen heeft, besluit hij om weer neer te gaan liggen, waardoor hij Allison zacht met zich meetrekt. Daardoor komt ze bovenop hem te liggen. Hij wil zich gewoon op het nu focussen en blij zijn met het feit dat hij haar weer in zijn armen kan houden. "Je moet zo wat eten." Zegt hij uiteindelijk zacht. "Ik weet niet of mijn moeder al wat gemaakt heeft. Zo niet, zal ik wel iets maken." Een zachte kus drukt hij op haar lippen. "Moet ik het anders bij je op bed brengen?" Dat is altijd fijn, toch?

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 09 jul 2019, 15:24

Allison
Ze giechelt even als hij weer gaat liggen en ze nu boven op hem ligt. "Dan moet jij je ook geen zorgen om mij maken." Zegt ze eigenwijs en drukt een kus op zijn wang. "We gaan zo samen wel wat eten beneden, ik voel me veel beter dan gisteren." Dat was niet gelogen, het slapen had haar goed gedaan en ze voelde zich al wat sterker. Ze voelde echter niet de behoefte om op te staan omdat ze zelf zo wel lekker lag. Ze sloot haar ogen en drukte haar lippen weer op de zijne voor een lange en trage zoen. Haar vingers gleden door zijn haar, god wat had ze hem gemist.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 09 jul 2019, 15:56

Salvatore knijpt zijn ogen kort tot spleetjes als ze zijn eigen woorden tegen hem gebruikt. Dat betekent dus dat ze zich beiden zorgen blijven maken over elkaar, daar is geen twijfel mogelijk aan. Een kleine glimlach verschijnt er op Salvatore zijn gezicht als ze toegeeft zich wat beter te voelen dan gisteren. "Ik ben blij om dat te horen." Langzaamaan zal haar lichaam weer versterken en hij zal haar erbij helpen. Al snel voelt hij haar lippen weer op de zijne. Ja, dat heeft hij gemist. Hij heeft haar gemist. Zodra hij haar hand door zijn haar voelt gaan, glimlacht hij even tegen haar lippen aan. Het is iets dat hij fijn vindt. Het gebaar heeft hij de afgelopen weken ook enorm gemist, want het is iets dat Allison vaak doet. Dit meisje maakt hem beter, ze zorgt ervoor dat hij een beter mens wil zijn en die invloed heeft hij op dit moment meer dan nodig. Onbewust begint hij haar wat steviger te kussen. Salvatore heeft haar enorm gemist, wat nu tot uiting komt.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 09 jul 2019, 16:02

Allison
Ze gaat mee in de kus en voelt hoe haar sneller begint te kloppen. Hij zorgt er nog steeds voor dat de vlinders ronddwarrellen in haar buik. Ze laat haar handen vanuit zijn haar, langs zijn nek naar zijn borstkas glijden en laat haar handen daar rusten. Het voor nu even alsof alle ellende van de afgelopen weken verdwenen was en dat ze alleen met zijn tweeën waren. Allison waarom daarom ook niet dat het moment stopte, maar glimlachte even klein tegen zijn lippen aan. Hij maakte haar vrolijk en gaf haar een goed gevoel.

Plaats reactie