In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Re: The Holiday - Lauren & MJ88

Bericht door Lauren » 23 dec 2020, 19:35

Blaire
Ze keek nog altijd vol ongeloof naar Sven waarop ze besloten om zich eerst even op te frissen en terug te trekken voordat het diner gereserveerd werd. Samen werden ze naar hun slaapgedeelte gebracht door de huisbutler waarna ze haar ogen uit keek om hoe groot alles was. Het was werkelijk van alle gemakken voorzien en toen ze in de slaapkamer aankwamen kon ze alleen maar breder glimlachen. “Dat uitzicht!”,zei ze haast roepend naar Sven. De slaapkamer was volledig van glas, zelfs het plafond was van glas waardoor het winterlandschap 360 graden om hun heen was. “Dit is fantastisch”,fluisterde ze nu waarop ze Sven om zijn nek vloog,”Thank you for arranging this Sven..”.

Luca
Hij drukte een kus terug op haar lippen en knikte instemmend waarop ze ieder naar hun kant werden begeleid. Het was de creme de la creme, het had dan ook aardig wat gekost, maar ach hij had meer geld dan hij ooit in zijn leven uit zou kunnen geven. “Just the perfect christmas isn’t it?”,glimlachte hij breed terwijl hij zijn shirt uittrok en de badkamer bekeek. “We can go in the jacuzzi later Bellal”,riep hij haar toe waarna hij weer terug liep en zijn kleding verruilde voor normale kleding in plaats van de wintersport outfit die hij aanhad.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 29 dec 2020, 21:08

Sven
"Come." Ik pakte Blaire's hand vast en nam haar mee naar ons gedeelte van het chalet, waar Blaire direct weer richting de ramen liep, bijna als een kind zo blij met het uitzicht. Ik sloeg m'n armen over elkaar, leunend tegen de muur en keek naar haar met een grote glimlach op mijn gezicht. Dit was precies wat we nodig hadden.
"I was hoping you liked it." grinnikte ik, en liet m'n armen om haar heen glijden toen ze me om mijn nek vloog en me bedankte. "Anything for you, you are my everything Blaire." antwoordde ik zacht en hield haar dicht tegen me aan. Zo stonden we een paar minuten voor ik los liet en kort langs haar wang streelde. "Let's freshen up, get in some nice and comfortable clothes - dinner will be ready in no-time." knikte ik en voegde zelf de daad bij het woord ook.

Hope
Als bedankje knikte ik naar de man die met ons mee was gelopen en liep daarna onze vertrekken binnen. Ook deze ruimtes waren zeer luxueus ingericht en het bed zag er heerlijk uit. Kort keek ik even rond voor ik mijn blik naar Luca richtte die iets zei over de jacuzzi. "Sounds good." glimlachte ik. Een warm bubbelbad was meer dan welkom.
Ik trok een simpele zwarte bikini aan, zodat ik me straks niet meer om hoefde te kleden en koos daarna voor een simpele jeans en rode trui met kerstpatroon. Perfect voor de tijd van het jaar leek me. Nog eventjes had ik me opgefrist en keek daarna even naar buiten. Hopelijk zou de zon schijnen morgen, dan konden we nog meer van al het moois buiten genieten.
"I'm getting hungry." merkte ik na een tijdje op en wierp een blik op mijn horloge. "Is it time to eat already or should I be more patient?" grinnikte ik.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 31 dec 2020, 11:22

Blaire
Ze maakte zich los van Sven waarna ze zich verkleedde, een strakke jeans met een shirtje erboven was voor vanavond prima. Ze bond haar lange haren in een staart waarna ze samen naar de gezamelijke woonruimte toeliepen waar het haardvuur al was aangestoken en aangenaam knisperde. De tafel was prachtig gedekt en heerlijke geuren kwamen uit de keuken. “I can’t believe were here...”,zei ze plaatsnemend op de bank voor de openhaard terwijl ze naar buiten staarde. Het was een prima afsluiting van hun vakantie samen.

Luca
Nog even spoot hij een lekker luchtje op en trimde zijn stoppeltjesbaard waarna hij de badkamer uitliep en een lachje maakte om Hope. “Bella if you are hungry I will arrange some food for you.. I’m glad to hear that you are hungry for a time”,zei hij haar in zijn armen nemend. Ze at nog altijd te weinig naar zijn zin dus dit was een aangename verrassing. “Come on Bella, lets see what we have for dinner”,zei hij met een knipoog terwijl ze hand in hand naar de woonruimte liepen waar Sven en Blaire al op de bank zaten.

Plaats reactie