In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Plaats reactie
MJ88
Admin
Admin

Re: Pearson & Hardman - MJ88 & Lauren

Bericht door MJ88 » 31 aug 2020, 13:53

Het is nog ff niet veel xD maar ik ga mn best doen :D

Max
"Yeah, I really hope she does." knikte ik met een kleine glimlach. Het was lief dat Grace het zei, maar het maakte het schuldgevoel er niet minder om. Je moest nou eenmaal keuzes maken en dat was niet altijd makkelijk, helaas.
Toch lukte het Grace om me wat af te leiden van al het gedoe en even rustig te kunnen genieten van de lunch in haar gezelschap. De glimlach op haar gezicht zodra ze begreep dat ik haar een hapje tiramisu wilde geven, zorgde ervoor dat al het bloed snel naar het zuiden zakte. Gelukkig viel het niet op nu, maar dat zelfs zoiets simpels mij opwond zei genoeg.
"Good." knikte ik tevreden toen ze beaamde dat het echt lekker was, waarna ik zelf ook een hapje nam. "It is my favorite Italian dessert yes. But I do love a good cheesecake as well, especially with strawberries." antwoordde ik. Om en om aten we zo een hapje, tot het op was en dus ook tijd om te vertrekken, jammer genoeg. Met m'n creditcard betaalde ik voor de lunch, waarna ik opstond en mijn hand uitstak naar Grace om haar omhoog te helpen. "Back to work I guess." zei ik met een flauwe glimlach.

Lucy
Beau grijnsde ondeugend en lachte kort, nadat hij zei dat ik me geen zorgen moest maken en de krassen op z'n rug wel zouden helen. "It wasn't just me who liked it hmm?" lachend gaf ik duwtje tegen z'n schouder en ging met een tevreden zucht weer liggen. Mijn lichaam tintelde nog na van alle sensaties, een heerlijk gevoel, maar echt nagenieten ging niet - Beau was al opgestaan met de melding dat hij naar z'n eigen huis zou gaan.
"Euh, sure, if that's what you want." Ik wilde omhoog komen, maar Beau zei snel dat dat niet hoefde en voor ik het wist was hij al weg. Ik pakte het laken van het bed en sloeg het om mezelf heen, terwijl ik snel naar het raam liep waar ik nog net zag hoe Beau een taxi aanhield en weg reed. Met een frons sloot ik het gordijn en pakte mijn badjas die ik aantrok, om in de kamer nog een glas whisky in te schenken. Zo goed als ik me net had gevoeld, zo vreemd voelde ik me nu, en ik kon het niet verklaren. Enorm frustrerend. Ik besloot maar te gaan douchen, al hielp het niet veel en duurde het dus even voor ik in slaap viel.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Re: Pearson & Hardman - MJ88 & Lauren

Bericht door Lauren » 05 sep 2020, 20:08

Grace
Terwijl Max de rekening betaalde pakte ze haar handtas waarna ze Max zijn hand aanpakte toen hij was opgestaan en haar hielp met overeind komen. “Yes, back to work..”,besloot ze ook met lichte tegenzin. Ze hadden heerlijke lunch gehad, waar ze zich beide meer dan hadden geamuseerd, en nu moesten weer terug naar de realiteit. Max regelde een taxi en na maar een paar minuutjes kwam er een taxi voor gereden waarna ze konden instappen. Ze opende haar mobiel toen ze zaten waarop ze Max zijn agenda opende en wat punten aankruiste. “Over een uur heb je een afspraak met Mr. Beamond, ik zal het dossier straks gelijk op je bureau neerleggen”,zei ze hem even aankijkend. Het voelde op de een of andere manier toch iets wat vreemd, hij was haar baas maar daarnaast moesten ze ook uitvogelen wat ze nog meer van elkaar waren. Na een veel te korte rit waren ze alweer op kantoor aangekomen waar ze samen in de lift stapten en ze op het liftknopje drukte.

Beau
Eenmaal aangekomen in het appartement gebouw knikte hij naar Daren, een van de vaste beveiligers. Hij gaf hem een veel zeggende blik waarop hij enkel zijn grijns liet zien en instapte naar de bovenste etage. Na een deur en nog een lift die exclusief toegang gaf tot het penthouse waar hij woonde. Hij klikte het licht aan en hing zijn colbert netjes aan de kapstok waarop hij zijn stropdas uit zijn broek haalde en over de bank heen legde al lopende naar de minibar. Hij stroopte zijn mouwen op en schonk zichzelf een glas whiskey in waarna hij op de bank neerplofte en naar de skyline voor zich keek. “Don’t know if this was a good move of you Beau”,zei hij tegen zichzelf, een slok nemend uit het glas whiskey. Sinds lange tijd, of sinds het eerst, voelde hij meer dan lust, wat het was, wist hijzelf ook niet en misschien wilde hij daar ook wel helemaal niet aandenken. Toen zijn glas leeg was stond hij langzaam op, zette het glas in de gootsteen en nam een korte douche om nog een paar uurtjes te kunnen slapen.

Plaats reactie