In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Danka
Zit op het forum vastgeplakt

Re: Payback time

Bericht door Danka » 07 nov 2019, 19:03

Thijs
Ik negeer Stefan volkomen, als hij mij negeert negeer ik hem en doe ik net of hij er niet is.
“Lieverd stop...” het doet me pijn dat ze van Slag raakt, “ik wil dat je een goed gevoel hebt wanneer Nick bij mij is, “ik breng Sofie naar huis en kom dan Nick halen oké?”
Ik vind het vervelend om haar zo te zien, en mijn advocaat heeft mij ook heel duidelijk gemaakt dat ik Allison haar gevoel moet serieus nemen, moeders hebben namelijk meer rechten dan vaders.

Na een half uur ben ik weer terug, de auto is nu echt leeg en staat voor de deur, als bewijs. En ik heb Sofie echt thuis gebracht anders was ik binnen 10 minuten terug geweest gezien ik 5 minuten verderop woon. “Ik ben vandaag en morgen alleen” beloof ik . En als dit niet zo is zal ze het snel genoeg weten want de media weet alles. “ga je dan nu alsjeblieft mee naar de kinderboerderij? Voor Nick? Niet voor mij want ik weet dat je mij een eikel vind” ik knipoog naar haar, gewoon omdat ik een grapje maak en probeer de sfeer wat luchtiger te maken.
Zodra Stefan om de hoek kom zucht ik diep, laat die gozer oprotten.... Ik pak de spullen van Nick en zet dat in de auto.
“En misschien voor je zelf” voeg ik er aan toe, “want je weet lieve Allison, dat ik ook het beste voor Nick wil, vertrouw me oké” bijna smekend kijk ik haar aan. “Het is ook mijn kind hè, daar bedoel ik mee dat Ik net zo veel voor Nick zou doen als jij zal doen” ik glimlach “kom” ik leg mijn hand op haar schouder. “Het spijt me oké” zeg ik gemeend en ik kijk haar met mijn heldere blauwe ogen aan. Waar geen enkel spoor van drugs in te zien is.
~let me love you~

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 15 jul 2020, 15:43

Allison
Toen Thijs weg ging om het meisje weg te brengen raakte ze in een ruzie verwikkeld met Stefan. Als Thijs wanneer hij er weer is haar nog een keer op het hart drukt om mee te gaan knikt ze dan ook."Ik ga mee." Het gezicht van Stefan sprak boekdelen, maar Allison negeerde het. Ze trok haar schoenen aan en tilde Nick op. "Laten we gaan." Kort keek ze Stefan aan en liep vervolgens voor Thijs uit naar buiten. Ze kon het niet hebben als mensen zich gingen bemoeien met haar leven en Stefan was net te ver gegaan. Ja, Thijs had veel fouten gemaakt. Maar ze kende hem als geen ander en hij was clean. Ze wacht buiten op Thijs met Nick in haar armen die vrolijk kraait.
Always be yourself unless you can be a unicorn, than always be a unicorn.

Danka

Bericht door Danka » 26 jul 2020, 19:26

Thijs
Een kleine glimlach siert mijn gezicht zodra Allison zegt dat ze met mij en Nick mee gaat naar de kinderboerderij. Het gezicht van Stefan viel mij ook zeker op en ik kan het niet laten om hem met een kleine grijns aan te kijken als Allison voor mij uit loopt.
De tas van Nick neem ik mee en stap in de auto.
Zodra iedereen zit zet ik de muziek zachtjes aan en rij ik rustig naar de kinderboerderij.
Eenmaal daar aan gekomen sla ik zachtjes op Allison haar boven been, gewoon vriendschappelijk bedoeld. “Fijn dat je mee wil Allison!”
Ik stap uit en kijk even om mij heen, de laatste keer dat we hier waren hebben we onze relatie gestopt. Ik til Nick op uit de auto en doe de poort voor ons open.
“Waar ken je Stefan van?” Vraag ik luchtig om het ijs tussen ons een beetje te breken.
~let me love you~

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 27 jul 2020, 10:37

Allison
Zodra we in de auto zitten ben ik vrij ver in gedachten verzonken, ik denk terug aan de ruzie met Stefan en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Als ik Thijs zijn hand op mijn been voel schrik ik op en besef me dan dat we er zijn. Zodra we uitgestapt zijn en de kinderboerderij in lopen laat ik zijn vraag even tot me door dringen. "Ik ken hem via een collega, het is haar broer." Zeg ik met een zwakke glimlach en sluit het poortje achter me. Mijn humeur veranderd als ik Nick hoor die naar de dieren begint te roepen om hun aandacht te krijgen, meteen verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht. Nick was mijn leven, mijn alles. In de moeilijkste tijden zijn we er samen door heen gekomen. "Mama, kijk." Hij wijst naar een alpaca en ik lach, hij had een obsessie met alles wat zacht is.

Danka

Bericht door Danka » 27 jul 2020, 14:01

Thijs
“Mmm een broer van je collega” zeg ik plagerig, “jij durft” ik loop mee met Nick en Allison naar de alpaca. “Is hij wel een beetje lief voor je? Stefan bedoel ik” Vraag ik een tikkeltje jaloers maar ook beschermend. Nick aait de alpaca en ik kriebel het beestje ook een beetje over zijn snuit. “Nouja sowiso liever dan dat ik voor je was” beken ik, want ik was ook gewoon een eikel voor haar.
“He” zeg ik opeens “mag ik jullie drie op vakantie sturen?” Immers had ik inmiddels weer geld verdient, lang niet zo veel als ik had maar ik kon hun zonder problemen weg sturen “om het goed te maken, en omdat je zo goed voor onze zoon zorgt” van de ruzie die ze net hadden had ik oprecht niets mee gekregen anders had ik dat nooit aan geboden, wel merk ik dat er spanning is maar naar mijn idee is dat meer omdat ze met mij is en nog boos op mij is door Sofie. “Hè... sorry van net Oke?” Begin voor dat ze antwoord kan geven op mijn aanbod van de vakantie “sorry dat ik Sofie mee nam...”
~let me love you~

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 01 aug 2020, 18:42

Allison
Wanneer hij over een vakantie begint kijkt ze geschrokken op en schud haar hoofd, hem laten betalen zou de ruzie niet beter maken. "Het is niet erg en zodra je een serieuze vriendin hebt zou ik haar graag ontmoeten en in Nick zijn leven toelaten. " Dat meende ik, maar ik wou gewoon niet dat het elke week een ander was die bij mijn zoon waas. Thijs was weer bekend en je wist gewoon niet de intenties van sommige mensen. Mijn aandacht wordt weer naar Nick getrokken en ik glimlach weer. "Wat is het toch een geweldig kind." Zeg ik dan en kijk thijs met een lieve glimlach aan.

Danka

Bericht door Danka » 01 aug 2020, 23:33

Thijs
“Dat heeft hij van zijn moeder dat hij zo leuk is geworden” ik knipoog kijk ook naar Nick.
“Hoezo reageer je zo geschrokken? Het is maar een vakantie, dat is toch het minste wat ik voor je kan doen!” Op het verhaal van Sophie ga ik verder niet in, ze heeft gelijk Sofie is alleen een scharrel. “Kom Nick, we gaan een ijsje halen!” Samen met Allison en Nick loop ik naar het locket en haal voor iedereen een ijsje.

Zodra we aan een tafeltje zitten kijk ik Allison aan “Ik mis je” zeg ik uit het niets “ik mis ons...en ik weet dat het andersom niet is...en misschien mag ik dit ook wel niet zeggen omdat je in een relatie zit.. maar toch” ik zucht zachtjes.
~let me love you~

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 02 aug 2020, 10:33

Allison
"Je hoeft geen vakantie voor ons te betalen." Zeg ik alleen en houd daarna mijn mond.
Als hij zegt dat hij me mist kijk ik op van Nick, waarbij ik probeerde ervoor te zorgen dat hij niet volledig onder het ijs kwam te zitten. Even moet ik slikken en kijk hem dan aan. "Ik mis wat wij ooit waren." Zeg ik dan zacht en kijk even naar mijn lege ring vinger. 'Maar dat is nu al zo lang geleden thuis." Voor alles, voor de drugs misbruik, rehab en de relatie breuk. Toen we nog gelukkig waren samen, maar dat leek nu heel ver weg. En ik vraag me af of we daar ooit meer zouden komen samen, wat we toen hadden. Snel schud ik de laatste gedachte van me af, ik was namelijk nog in een relatie

Danka

Bericht door Danka » 02 aug 2020, 20:08

Thijs
Ik glimlach en pak wat doekjes zodat ze Nick zijn mond kan afvegen. “Ik snap het” antwoord ik “ik snap dat je niet voor mij gaat, en dat is goed ik respecteer je keuze”
Nick lach als hij het toch voor elkaar krijgt om onder het ijs te komen. “Papaaa” roept hij blij en geeft Thijs een knuffel waardoor Thijs ook onder het ijs komt te zitten.
Ik glimlach en knuffel hem ook “boef” zeg ik lachend en zet hem weer terug op zijn stoeltje met de doekjes die ik net had gepakt veeg ik zijn mond schoon.
De middag vermaken we ons samen goed, ik heb geen flirterige reacties meer gemaakt naar Allison en we hebben met zijn 3e alle dieren geknuffeld.
“Zal ik je thuis af zetten? Of ga je nog mee maar mijn huis?” Ik kwam tenslotte Nick op halen voor de eerste keer, van mijn advocaat moet ik altijd open en eerlijk blijven dus misschien voelt het goed voor Allison om te zien dat het kindvriendelijk is.
~let me love you~

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 02 aug 2020, 22:51

Allison
De rest van de middag gaat de tijd snel en heb ik ook niet meer op mijn telefoon gekeken die op stilstaat. Voor ik antwoord op thijs check ik snel mijn berichten. Ik slik even als ik alle appjes van Stefan zie en zucht zacht. "Breng mij maar naar huis, Nick is in goede handen." Zeg ik dan snel en tover een glimlach op mij gezicht. Ik meende wat ik zei, maar had eigenlijk graag nog even meegewid. Nick een nacht ergens anders laten was een moeilijke en grote stap, maar Stefan snapte dat niet en was nu vooral boos omdat ik niet reageerde en nog steeds weg was.

Plaats reactie