In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Re: The Army Life - MJ88 & Lauren

Bericht door Lauren » 12 mar 2020, 14:39

Logan
Hij keek naar Rory die zich van hem losmaakte en opstond met het laken on zich heen. “Yeah sure, I will call for some food”,zei hij met een knipoog. Hij stond op om zijn boxershort aan te trekken met daarover een korte joggingsbroek en een simpel shirt. Al bellend liep hij de trap af naar beneden waar hij de mexicaan belde voor een bestelling en de keukentafel alvast dekte zodat ze gelijk konden gaan eten. Hij zette een karaf ijswater neer en twee biertjes waarna hij opendeed toen de bezorging een halfuurtje later werd bezorgd. Hij wilde net Rory roepen toen ze al de trap afkwam en hij breed glimlachte, duidelijk in zijn nopjes. Alles was weer als vanouds dacht hij. “I orded Mexican, so come and sit down to eat”,zei hij haar knipogend terwijl hij zelf ging zitten. “Cheers babe”,zei hij zijn biertje tegen de hare aantikkend en een grote slok nemend.

Evelyn
“Some tea please”,zei ze met een warme glimlach terwijl ze zijn hand even beetpakte. “You are wonderfull thank you honey”,zei ze gemeend terwijl Chloe langzaam wakker werd en ze niet wist hoe snel ze moest opstaan om haar op te pakken. “Sshh babygirl, everything is okay”,zei ze zachtjes waarna ze weer rustig ging zitten en haar zachtjes heen en weer wiegde in haar armen.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 14 mar 2020, 16:06

Rory
Opgelucht haalde ik adem zodra ik in de badkamer stond en hoorde hoe Logan opstond om naar beneden te gaan. Even was ik bang geweest dat hij met me mee had willen gaan om samen te douchen ofzo, maar goddank had hij ingestemd met mijn idee. Ik zette het water van de douche aan en stapte eronder zodra het heet genoeg was. Met een zucht sloot ik m'n ogen, proberende te ontspannen, maar het lukte niet. Ik voelde een gigantische knoop in m'n maag en ik wist niet hoe ik daar van af kon komen.
Wetende dat ik me niet voor eeuwig hier kon verstoppen, stapte ik uiteindelijk onder de douche vandaan, droogde me af en was blij om te zien dat de slaapkamer leeg was. Snel trok ik wat aan, iets wat meer verhullend was dit keer, voor ik nog even diep adem haalde en daarna naar beneden liep.
Logan was de vrolijkheid zelve zodra hij mij zag, het eten was net bezorgd, Mexicaans, omdat hij wist dat ik dat lekker vond. Ik dwong mezelf te glimlachen en ging naast hem zitten, waarop ik het biertje pakte en een grote slok nam. Misschien zou dat helpen. "It smells good." knikte ik. Oppervlakkige gesprekken voeren kon nooit geen kwaad toch? Ik pakte één van de taco's die klaarstonden en legde die op het bord. "Enjoy." zei ik, voordat ik zelf een hap nam en rustig begon te eten.

Jason
Met een lieve glimlach keek ik naar Evelyn, die zei wel wat thee te willen hebben en daarna opmerkte dat ik geweldig was. Ik wilde net weglopen, toen ik wat geluidjes hoorde uit het baby-bedje en me omdraaide. Evelyn was echter al opgestaan en ontfermde zich over Chloe, waarop ik gerust de keuken inliep om thee voor Evelyn te maken. Al snel was ik terug, gewoon ook om er zeker van te zijn dat alles in orde was, en zag hoe Evelyn ons kleine meisje zachtjes heen en weer wiegde. Rustig zette ik de thee neer op tafel en keek even naar mijn meisjes. "Does she need to be changed? It's been a while." vroeg ik haar. Ik kon me best voorstellen dat ze een volle luier had nu, en waarschijnlijk zou ze daarna wel weer wat melk willen hebben voor ze pas weer zou gaan slapen. Gelukkig hadden we van alles in huis, de laatste maand hadden we veel boodschappen gehaald, zodat we niks tekort zouden komen - zeker niet de eerste dagen. Alles lag klaar op de juiste plek, dus haar verschonen zou niet al te moeilijk mogen zijn.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 18 mar 2020, 23:44

Evelyn
“Yes I think you are right”,zei ze voelend aan de luier. “Why dont you get al the stuff and change her on the couch?”,opperde ze met een glimlach waarna ze Chloe op het aankleedkussen neerlegde zodat Jason haar kon verschonen. Ze keek toe hoe hij voorzichtig en precies te werk ging alsof het een operationele missie was. Ze voelde zich warm worden van binnen, van de hoeveelheid liefde die ze beiden hadden voor hun eigen kindje en elkaar en ging goed zitten toen Jason Chloe bij haar neerlegde. Ze trok haar topje naar beneden zodat ze Chloe aan kon leggen waarop ze Jason liefdevol aankeek. “You did good papa”,zei ze liefkozend aangezien het allemaal nog wennen was voor hen allebei.

Logan
Hij keek Rory met een glimlach aan waarna ze begonnen met eten terwijl ze over van alles en nog wat vertelden. Hij schepte voor de derde keer op en nam een grote hap. “So I cant wait to visit Chloe tomorrow”,zei hij breed glimlachend. Hij had zelf een groot poppenhuis voor haar gemaakt van hout, ookal zou ze daar nog te klein voor zijn, hij wilde her al wel graag geven. “We can go buy some more presents tomorrow in the shops before we go?”,opperde hij met een glimlach naar haar.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 19 mar 2020, 16:58

Jason
"Sure." knikte ik naar Evelyn, waarop ik alle spulletjes pakte en klaarlegde bij de bank, waarna ze Chloe zachtjes op het aankleedkussen legde. Zoals ik in de vele video's had gezien verschoonde ik haar luier, en hoewel het niet direct helemaal goed zat, was ik wel tevreden bij de tweede poging dat ik de plakketjes vastzette. Ik deed haar rompertje weer voorzichtig aan, pakte Chloe toen op en gaf haar weer aan Evelyn. Lichtjes grijnsde ik toen ze zei dat ik het goed had gedaan en haalde m'n schouders op. "We did good Eve. She's amazingly beautiful. And already so much hair." grinnikte ik. Dat werd nog wat.
Zodra ik alle spulletjes weer op hun plek had gelegd, plofte ik terug op de bank naast mijn meiden en legde m'n hoofd op Evelyn's schouder. Chloe was nog aan het drinken, maar begon duidelijk alweer wat moeier te worden. Ik kon hier uren naar kijken, hoe bizar was dat? Om nog maar niet te spreken over de hoeveelheid liefde ik kon voelen voor iemand die eerst totaal niet had bestaan. Heel gek dat besef. "She's falling asleep again hmm?" merkte ik met een flauwe grijns op.

Rory
Het eten was lekker, absoluut, en Logan was in een meer dan goede bui. Sinds hij was gestopt met de pillen, was hij langzaam maar zeker weer zijn oude zelf geworden. Vol passie en enthousiasme, zoals nu. Hij vertelde allerlei leuke verhalen, terwijl we rustig aten. Het zorgde voor wat afleiding en dankzij mijn inmiddels derde biertje, werd de knoop in m'n buik ook wat minder.
Ik was net klaar met eten toen Logan begon over ons bezoek morgen aan Evelyn, Jason en uiteraard Chloe. Kleintjes glimlachte ik en knikte toen. "Yeah, we can do that if you want. She can't play with the doll house anyhow. But some stuffed animals, or something with music by her crib or bed is always a good thing. Besides clothes, but Eve bought a lot, trust me." zei ik met een flauwe grijns. Ook met haar was ik een aantal keer mee geweest, omdat ze liever een vrouwelijke mening wilde hebben dan die van Jason. Ik wist dus dat Chloe zeker niks tekort zou komen, maar dat betekende natuurlijk niet dat we nog iets konden kopen. Ik stond op en rekte me even uit, aangezien mijn biertje op was en keek naar Logan. "You want another one as well?" vroeg ik hem.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 23 mar 2020, 20:57

Evelyn
“Yes so much hair she has”,zei ze met een lachje in haar stem. Rustig dronk ze van haar borst om uiteindelijk weer in slaap te vallen waarop Jason dat benoemde. “Yes, what a life she has hmm”,zei ze met een glimlach waarna ze haar shirtje weer goed deed waarna ze tegen Jason aankroop met Chloe nog altijd op haar borst, genietend van elkaar, van hun kleine meisje. “I am so happy with our Family Jace.. “,zei ze zachtjes alsof ze bang was om het hardop te zeggen, alsof het dan allemaal weg zou gaan. Ze draaide haar hoofd om naar hem en kuste hem teder. “Can I rest my eyes for a while? I’m tired..”,zei ze haar hoofd weer neerleggend op zijn borstkast.

Logan
De avond vorderde en hij merkte aan Rory dat ze niet haarzelf was, anders was tegen hem. Hij probeerde vrolijk en opgewekt te blijven maar ergens bespeurde hij geen enkele interesse van haar kant.

De volgende morgen was hij dan ook vroeg wakker, nog voor de zon op was. Hij had zijn wetsuit aangetrokken en toen de zon op kwam lag hij al in het water waarop hij twee uurtjes surfte. De zon warmde hem weer op toen hij de tuin inliep en de buitendouche aanzette om het zoute zilte zeewater van zich af te spoelen. Hij ging de wetsuit over de reling van de veranda waarna hij plaatsnam op de schommelbank en rustig wen sigaretje rookte, wachtend tot Rory wakker zou worden en ze inkopen konden gaan doen.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 26 mar 2020, 09:15

Jason
"She doesn't get that from me you know. I always heard my mom saying how Logan was the one with all the hair and I had nothing at first." merkte ik grinnikend op. Goedkeurend knikte ik toen Evelyn opmerkte dat onze meisje al het perfecte leventje had zo, waarop ik Evelyn voorzichtig wat meer tegen me aan trok. Met een brede glimlach op m'n gezicht streelde ik traag over haar arm, toen ze zachtjes opmerkte dat ze zo gelukkig was met ons gezinnetje. "Me too love, me too." antwoordde ik zacht. Liefdevol beantwoordde ik haar kus en knikte toen ze vroeg of ze haar ogen even dicht moet doen. "You rest, you worked hard enough." fluisterde ik haar toe. Zacht drukte ik nog een kus op haar hoofd, en bleef traag over haar arm strelen, tot ik merkte dat ze goed in slaap was. Voorzichtig legde ik wat kussens van de bank in de plaats, waarna ik Chloe pakte en stilletjes overeind kwam. Het lukte me om haar in het bedje te leggen én Evelyn toe te dekken, zonder dat beide dames wakker werden. Max lag trouw aan het bedje van Chloe, had alles met grote ogen gevolgd, en daarna zelf ook weer gaan liggen. Alles was goed zo. Rustig dronk ik nog wat, voor ik het mezelf gemakkelijk maakte in de leunstoel die we achterover konden klappen, waar ik zelf ook al snel in slaap was.

Rory
Het was bijna een opluchting die avond dat het tijd was om naar bed te gaan, waar ik deed alsof ik al snel in slaap was. Ik kon onmogelijk nog een keer intiem zijn met hem op dit moment, ookal wist ik niet of hij dat überhaupt van plan was nu eigenlijk. Het duurde gelukkig niet lang voor Logan sliep, waarna ik nog lang wakker lag, te piekeren, tot ook de slaap mij overmande.
De zon scheen al toen ik de volgende ochtend wakker werd en het bed was leeg, koud zelfs. Logan was dus al even op. Ik merkte aan mezelf dat ik dat niet vervelend vond, integendeel wellicht zelfs. Zodra ik wat geluiden beneden hoorde kwam ik ook overeind, friste mezelf op in de badkamer, en trok een jurk aan, want het beloofde weer een warme dag te worden. Mijn haar liet ik los hangen en make-up deed ik verder niet op, waarna ik naar beneden liep. Logan had een kopje koffie en zat buiten op de schommelbank. Kleintjes glimlachte ik. God, wat wilde ik graag dat alles was zoals vroeger. Ik wist dat ik van hem hield, hoe gelukkig we samen waren, maar mijn gevoel blokkeerde alles. Diep haalde ik even adem voor ik de veranda op liep. "Good morning." Ik ging naast hem zitten en drukte een zachte kus op z'n wang. "You've been surfing already?" vroeg ik met een lieve glimlach. Ik moest gewoon beter m'n best doen, dan zou het vanzelf wel beter gaan, toch?

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 27 mar 2020, 19:59

Logan
Rustig nam hij slokjes koffie, afgewisseld met een trekje van zijn sigaret. Hij genoot van de rust, het uitzicht, het geluid van de golven en de meeuwen in de lucht. Hij keek schuin opzij toen Rory aankwam lopen en liet haar een kus op zijn wang drukken waarop hij kleintjes glimlachte. “Yeah, I was up before the sun.. I love seeing the sun come up when lying in the water.. the waves were okay, not that high today”,zei hij een laatste trekje nemend van zijn sigaret die hij in de asbak naast zich op de grond uitmaakte en zich nu dichter naar haar draaide. “Did you sleep okay?”,vroeg hij terwijl hij weer zachtjes heen en weer schommelde. “You know.. we could go back to bed... we have nothing planned today besides going to the shopping mall and Jason and Eve..?”?merkte hij op terwijl hij een hand op haar bovenbeen liet gaan.

Evelyn
Ze wist niet hoe maar toen ze wakker werd van Chloe haar zachte gehuil, lag ze in de slaapkamer met Jason naast zich. Ze legde Chloe aan en binnen no time was ze weer in slaap waarna ze zelf ook weer verder konden slapen. Ze glimlachte om Jason die elke keer wakker bleef en Chloe verschoonde zodat zij enkel hoefde aan te leggen en weer verder kon slapen.

Ze hadden Chloe tussen in gelegd toen het ochtend was waarop ze naar haar bleef staren. “I can watch her all day..”,zei ze een hand op Jason zijn hand neerleggend waarna ze diep zuchtte en haar hoofd weer liet rusten op haar kussen.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 27 mar 2020, 21:32

Rory
Logan knikte als antwoord, waarna hij er nog aan toevoegde dat hij wakker was geweest voor de zon op was en daarom maar had besloten om te gaan surfen. Hij hield er namelijk van om de zon op te zien komen als hij op het water was. Het was iets wat ik herinnerde van vroeger, soms was ik met hem mee gegaan, andere keren had ik op het strand gelegen, kijkend naar hem. Keer op keer mooie herinneringen. "Maybe I can join you next time." opperde ik met een voorzichtige glimlach.
Hij maakte z'n sigaret uit, waarop hij zich wat meer naar mij toe draaide en de schmmelbank een zetje gaf. Met een tevreden zucht zakte ik ontspannen achterover, al leunend tegen Logan aan, tot hij na een tijdje zachtjes opperde dat we eventueel ook terug naar bed konden gaan. Het leek wel alsof m'n lichaam bevroor toen hij met z'n hand over mijn bovenbeen steeds verder naar boven streelde. "Logan..." Ik legde m'n hand op de zijne en duwde die zachtjes terug omlaag. "I can't." Een traan ontsnapte me terwijl ik van hem weg keek. Ik wilde zo graag dat ik het wel kon, dat ik hem niet opnieuw hoefde af te wijzen en pijn te doen, maar ik kon niet anders. "Please.." besloot ik fluisterend.

Jason
Bij het eerste kikje van Chloe die nacht, was ik al waker, omdat ik nog maar amper in slaap was geweest. Stilletjes had ik een flesje babyvoeding klaargemaakt, terwijl ik Chloe in mijn armen hield. Ging niet enorm gemakkelijk, maar het lukte, waarop ik naar buiten, de veranda was opgelopen. Het was een heldere nacht, Max ook duidelijk blij dat die naar buiten kon en zachtjes sprak ik tegen Chloe die genoot van haar flesje. De sterren en de maan deden haar nog weinig, net als het verhaaltje wat ik haar vertelde, maar het flesje melk was in no-time op en na nog een zacht boertje en wat gesus was ze alweer in slaap. Ik had besloten om naar boven te verplaatsen, we konden allemaal wel een goede nachtrust, in een goed bed gebruiken, dus nadat ik Chloe in haar bedje op onze kamer had gelegd, controleerde ik of alles op slot was. Max was ook weer veilig binnen, dus nu tilde ik zachtjes Evelyn op en legde haar ook veilig in bed. Ze was duidelijk kapot, want ze kreeg maar weinig van de hele verhuizing mee. Heerlijk dicht was ik tegen haar aangekropen en al snel in slaap.
Opnieuw werd ik wakker door het zachte gehuil van Chloe, waar dit keer ook Evelyn van wakker werd. Ik had haar enkel maar hoeven te verschonen dit keer, voor Evelyn haar overnam en Chloe meer dan tevreden aan haar borst ging liggen. Een prachtig beeld om bij in slaap te vallen, maar ook om bij wakker te worden een paar uur later. Kort gaapte ik en rekte me even uit, waarop ik grijnsde. "Well you can, than I can sleep a bit more." merkte ik plagend op. "This one is going to be a handful, I just know it." Ik wist niet hoe vaak het eigenlijk normaal was dat een kind 's nachts wakker werd, maar het was veel geweest naar mijn idee. "How are you feeling my love?" vroeg ik zachtjes aan Evelyn. Zij had tenslotte het meeste, zware werk moeten doen.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » Gisteren, 15:37

Logan
“Yeah, you must do that, It is such a beautiful sight...”,had hij nog geantwoord toen ze opperde de volgende keer wellicht mee te gaan alvorens hij zijn hand over haar lichaam liet gaan. Hij voelde hoe haar lichaam reageerde, maar niet zoals hij had gedacht waarop ze dat nog verduidelijkte door zijn hand van haar been weg te halen. Onbegrijpend had hij haar even aangekeken, gekwetst wellicht ook. Hij snapte het niet, gisteren was geweldig, en nu? Nu duwde ze hem weer keihard van zich af. Hij hoorde de snik in haar stem waardoor hij direct opstond en even zijn keel moest schrapen. “Im going to take a shower, than we can leave to go to the shopping mall”,mompelde hij zou opgewekt mogelijk haar niet echt aankijkend. Hij liep naar binnen waar zijn gepijnigde blik pas te zien was. Hij opende de kraan van de douche en stapte er direct onder waar hij het water over zich heen liet vallen en uit het niets een paar keer tegen de tegels voor hem stootte. Boos om hoe het allemaal ging, om wat er was gebeurd en boos omdat hij geen idee had hoe hij dit allemaal kon oplossen.

Evelyn
Ze lachte zachtjes om zijn opmerking. “You better get used to it Honey, because this is our life now”,zei ze even haar hand langs zijn wang neerleggend toen hij vroeg hoe het met haar was. “Like i just run a marathon and have bruises everywhere..”,zei ze met een klein glimlachje. Het was normaal, ze was net bevallen en het hoorde er nou eenmaal bij. “I’m okay, dont worry about me Jace”,zei ze toen ze de bezorgde blik van Jason zag, die herkende ze uit duizenden. “As long as Chloe is more than okay, than I am too”,zei ze een kusje op Chloe haar voorhoofd drukkend.

Plaats reactie