In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
MJ88
Admin
Admin

Re: The Holiday - Lauren & MJ88

Bericht door MJ88 » 14 jan 2020, 14:53

Hehe, dat wist ik dus ook niet zeker :P
Hoeft niet per se? Kan zijn dat hij daarna ook gewoon gaat slapen, en dat Blaire wakker wordt, compleet in de war xD

Of dat ze allebei wakker worden omdat er iemand op de deur klopt en binnenkomt?
En hen dan samen zo ziet liggen? :D

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 14 jan 2020, 15:20

Haha ok heb nu dit gedaan 😜

Blaire
“Mmm Sven.. stop it.. I am sleeping”,mompelde ze terwijl ze zijn handen in haar slaap wegduwde en zich omdraaide om verder te slapen. De volgende morgen werd ze vroeg wakker door licht wat door de ramen kwam en de kou die ze voelde. Ze kwam omhoog en zag dat het vuur uit was waarna ze naast zich keek en Lars zag liggen, slapend. Ze fronste toen ze geen kussens meer tussen hen in zag liggen en die op de grond lagen, die had ze toch echt tussen hen in gelegd! Ze deed de deken van zich af waarna ze opstond en merkte dat haar broek openstond. Even verward deed ze deze snel dicht waarna ze haar jas aantrok tegen de kou en haar haren in een losse vlecht draaide terwijl ze nu tegen Lars zijn arm aan tikte. “Lars wake up, it is morning..”

Luca
Ze besloten uiteindelijk naar bed te gaan, meer konden ze niet betekenen, de volgende morgen zouden de hulptroepen verder zoeken. “He morning”,zei hij slaperig toen hij wakker werd met Hope in zijn armen, hij zag dat ze naar het plafond aan het staren was en hij zuchtte zachtjes terwijl hij haar gezicht zachtjes naar zich toedraaide om een kus op haar lippen te drukken. “Come, lets go change and go down stairs, maybe we can help somewhere..or just be there for Sven ..”,zei hij langzaam overeind komend waarna hij zijn kleding aantrok, zijn tandenpoetste en wachtte op Hope.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 21 jan 2020, 09:09

Lars
Ik haar haar heerlijke geur geroken, haar zelfs geproef, en god damn ik verlangde naar meer. Met de belofte dat dit zeker niet de laatste keer zou zijn liet ik het er voor nu bij. Ze had een heerlijk hoogtepunt gehad in haar slaap, door mij, en was daarna godzijdank weer in slaap gevallen. Ook ik werd nu door slaap overmand en werd de volgende ochtend wakker gemaakt door Blaire. Ik wreef even in mijn ogen en zag dat ze zich al had aangekleed. Kort rekte ik me uit en gaapte even, voor ik overeind kwam. "Let's see if we can get out of here hmm?" glimlachte ik en trok mijn sneeuwpak ook terug aan. "Didn't forget anything?" vroeg ik haar nog, voor we de sneeuw weer trotseerden en we dit keer wel het juiste pad volgden naar de hut waar we een dag eerder hadden afgesproken.

Hope
Het was een verschrikkelijke nacht, en als dat al zo voelde voor mij, kon ik mij enkel indenken hoe dat voor Sven moest zijn. Zowel zijn broer als zijn vriendin werden op dit moment vermist. De scooter bleken ze in de vroege ochtend wel te hebben gevonden, maar door de wind waren de sporen niet meer zichtbaar geweest. Geen idee dus waar ze nu konden zijn. Ik hoopte maar dat ze een schuilplek hadden gehad voor de kou.
Ik keek op toen Luca wakker werd die me een zachte kus gaf en voorstelde om naar beneden te gaan, om te zien of we konden helpen of wat dan ook. Met een zucht knikte ik "Yeah." antwoordde ik zacht. Ik kwam overeind en trok iets makkelijks maar warms aan, waarna we naar beneden gingen waar zo'n beetje iedereen al op was. Sven zat op de bank, bleek met donkere kringen onder zijn ogen.

Sven
"You have to eat." Ik keek op naar Hope, die daar stond met Luca. Ze had twee borden vast en hield er eentje omhoog voor mij. "I'm not hungry." bromde ik, waarop ze naast me kwam zitten, de borden op tafel zette en haar hand op mijn arm legde. "I know." zei ze zacht "I know okay? But you have to eat. You can't help Blaire, or Lars, if you don't eat." De blik in haar ogen zei me dat ze inderdaad begreep waar ik doorheen moest gaan, dus met een overdreven zucht pakte ik het bord en begon met lange tanden te eten. Goddank gingen ze verder geen gesprek aan, dus zwijgend aten we, wachtend op nieuws.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 23 jan 2020, 18:20

Blaire
Ze keek hoe Lars op zijn gemakje zijn kleding aantrok waarop hij vroeg of ze niks vergeten waren en ze op weg gingen. Er was verse sneeuw gevallen en het viel haar op dat Lars duidelijk de weg wist, hoe hij moest lopen want na een klein uurtje kwamen ze bij een hut aan waarvan Lars opmerkte dat dit de hut was waar ze oorspronkelijk heen zouden zijn gegaan. Ze zagen geen sneeuwscooters staan dus ze was bang dat ze er niet meer waren en toen Lars de deur opende bleek dat ook zo te zien. Moedeloos liet ze zich op het bankje binnen vallen. “And now what? What can we do now? Can we walk back to your parents house?”,vroeg ze hem aankijkend, “Or do we need to wait here?..”

Luca
“You have to eat my friend”,zei hij ook toen Hope hem het bord voor hield en hij aangaf geen honger te hebben. Hij ging naast hem op de bank zitten waarop ze zwijgend aten. Hij keek op toen de voordeur openging en zijn vader binnen kwam met twee agenten waarop ze in het Zweeds begonnen te praten tegen Sven en zijn ouders. “Ze hebben een hut gevonden waar gisterenavond is overnacht, het as was vers in de openhaard, de bank beslapen en er waren verse voetstappen gevonden.. als het Lars en Blaire waren, dan zullen ze daar in de omgeving zijn.. “,vertaalde zijn moeder in het engels.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 29 jan 2020, 07:13

Lars
Het was nog rustig buiten en vrijwel zwijgend liepen we naar de hut waar we gisteren hadden afgesproken, die leeg bleek te zijn. "They've been here though." zei ik haar toen ik naar de resten van het vuur wees, terwijl Blaire moedeloos op het bankje zakte. Kort keek ik even naar buiten en zuchtte toen. "Let's walk back, it's early, so we should be able to get close or even completely home before it get's dark. Besides that, they'll be looking for us, so big chance they find us before we get home." glimlachte ik. "Come on beautiful. Don't pout." Ik stak mijn hand naar haar uit zodat ik haar omhoog kon helpen en haar daarbij iets tegen me aan trok. "The weather looks good, so let's get going." knikte ik. Ik hield haar hand vast terwijl we naar buiten liepen en gaf een bemoedigend kneepje. "We'll be home before you know it." zei ik bemoedigend.

Sven
Ook Luca drong aan dat ik moest eten, wat ik dus maar deed, al proefde ik weinig. We aten alle drie in stilte, maar ook Hope kreeg haar bord niet leeg, net als ik. Ik sprong echter op toen er iemand binnen kwam die zei dat ze een hut hadden gevonden waar die nacht mensen waren verbleven. "Then what the hell are we doing here?! We have to get back out there!" riep ik, mijn schoenen al aan en rennend naar de gang om mijn jas aan te trekken.

Hope
Ik schrok op toen er iemand binnen kwam die hard begon te praten. Vragend keek ik naar Luca, die het uiteraard ook niet begreep, maar gelukkig kwam Sven's moeder naar ons toe die de boel vertaalde. Sven had inmiddels zijn jas al aan. "We're coming too!" zei ik direct en kwam ook overeind, blij dat er een spoor van Lars en Blaire was gevonden. Nu kon het nooit lang meer duren voor ze gevonden waren.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 30 jan 2020, 14:03

Blaire
Ze keek op uit haar handen toen Lars aangaf dat ze verder zouden lopen, ze konden het voor het donker redden en daarnaast waren ze naar hun opzoek. Ze keek even twijfelend naar zijn hand waarop ze haar hand in de zijne neerlegde en hij haar hard omhoogtrok, tegen zin aan. Ze wilde net wat zeggen toen hij haar al mee trok naar buiten en ze begonnen te lopen. Ze liepen een stuk door tot ze aangaf dat ze even moest gaan rusten en ze op een boomstam ging zitten, haar zonnebril even omhoog zettend in haar haren. Ze hoorde in de verte geluid van motoren, was het Sven? Of iemand die hen zocht? Ze stond direct op en keek Lars aan die naast haar stond. “Hoor je dat ook?”

Luca
Tegelijk met Blaire gaf hij aan dat ze mee zouden gaan waarop ze zo snel mogelijk hun spullen aantrokken en met de hulpverleners meegingen die op sneeuwscooters waren. Gelukkig sneeuwde het niet meer en was het helder weer. De zon scheen ook aardig dus als ze op de route waren moesten ze hen wel zien.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 31 jan 2020, 22:08

Lars
In een redelijk tempo begon ik door te lopen, tot Blaire op een gegeven moment aan gaf dat ze eventjes wilde zitten. We hadden onderweg al een paar keer wat sneeuw 'gegeten', tegen de dorst, want dat werd nu wel een beetje vervelend, om het zo maar te noemen. Ik keek op toen ik in de verte een geluid hoorde, iets wat Blaire na een paar tellen ook opmerkte. Wetende dat ik niet echt meer iets kon doen op dit moment, glimlachte ik dus ook. "Yeap, that's the sound of motors. So let's get out of the shades and go higher." Dit keer wachtte ik niet op haar maar begon omhoog te lopen en zag in de verte twee scooters rijden. Luid begon ik te roepen en met mijn armen te zwaaien om de aandacht te trekken.

Sven
Nog maar net ving ik op dat Hope en Luca mee gingen om te helpen zoeken. Ik kon er niet op wachten. Zo snel mogelijk zat ik op een scooter en was ik op volle snelheid weg gereden. Met de gps wist ik waar de hut was waar Blaire en Lars hadden overnacht, en ook waar de hut was waar we hadden afgesproken. Ik gokte erop dat ze die kant waren opgelopen, wat ook op weg naar huis zou zijn.
Vanuit mijn ooghoek zag ik ineens beweging. Direct remde ik de scooter en kwam omhoog om goed te kijken, waarop mijn hart een sprongetje maakte. "Blaire!!!" riep ik luid. Ik ging weer zitten en draaide de scooter om, zodat ik nu hun kant op reed. Eenmaal daar zette ik de motor niet eens af. Ik sprong van de scooter, gooide mijn helm weg en was met een paar grote stappen bij Blaire die ik mijn armen trok. "Thank god." Fluisterde ik in haar haren terwijl ik haar stevig vast hield. "Are you allright? Please tell me that you're okay." Mijn handen legde ik nu op haar wangen waarop ik haar kuste.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 14 feb 2020, 19:44

Blaire
Pas toen Lars beaamde wat ze dacht te horen sprong ze op en rende achter hem aan waarna ze niet veel later de scooters zag. Sven sprong haast van de motor en rende op haar af waarna ze zich in zijn armen liet vallen en hem stevig beethield. “Thank god you are here”,fluisterde ze waarna ze haar gezicht tegen hem aanduwde. “I’m allright..”,zei ze hem aankijkend waarna hij haar kuste en ze een traan over haar wang voelde gaan. “I’m allright.. tired and thirsty..”,zei ze even diep adem halend en haar armen weer om zijn nek neerleggend. “I am so happy that you found me Sven, I was afraid that we get lost again.. Ik wil dit nooit meer meemaken”,zei ze zich weer tegen hen aanduwend.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 17 feb 2020, 12:07

Lars
Ik rolde met mijn ogen toen Sven theatraal haast zei dat hij blij was om Blaire te zien en zich ervan verzekerde dat ze in orde was. Blaire zelf was net zo erg. Wat een overdreven gedoe was dit joh.
Ik keek om toen ik nog meer scooters hoorde en stak mijn hand op als groet. "We're fine, nothing to worry about." stelde ik hen meteen gerust. "Let's get out of here."

Sven
"Sshh, it's all okay baby." fluisterde ik toen ze begon stamelen. Teder veegde ik de tranen van haar wangen en kuste haar nog eens. "I will always find you Blaire. Always." beloofde ik, om haar vervolgens weer stevig vast te houden. Vaag ving ik nog de woorden op van Lars, maar die negeerde ik verder. Het enige wat er nu toe deed voor mij was Blaire. "Come, I'll bring you home."
Ik keek op toen ik de stemmen van Luca en Hope hoorde, die nu ook aankwamen en Blaire zagen. "Blaire!" Hope deed een poging om naar ons toe te rennen, maar ze was duidelijk niet de hoeveelheid sneeuw gewend, dus het ging wat onhandig. Ik liet Blaire los, zodat de vriendinnen elkaar konden omhelzen. Met een glimlach knikte ik naar Luca "All good. Let's go." zei ik na een paar minuten, waarop de hele groep zich verzamelde bij de sneeuwscooters en de anderen. Ik zorgde ervoor dat Blaire bij mij op de scooter stapte, echt niet dat ik haar nog bij iemand anders zou laten nu, en zodra iedereen klaar was reden we op een rustig tempo naar huis, waar we warm onthaald werden.

Hope
Ik was nog nooit zo blij geweest om Blaire te zien als nu. Het liefst was ik naar haar toe gerend, maar dat lukte niet echt vanwege de sneeuw. Eenmaal bij haar sloeg ik m'n armen om haar heen en knuffelde haar even stevig. Met waterige ogen en glimlach knikte ik toen Sven zei dat we op huis aan moesten, waarop we terug liepen naar de scooters. Luca was duidelijk ook opgelucht en kort knuffelde ik hem, voor we weer op de scooters stapten en we naar huis gingen.
De hele familie stond al zo ongeveer klaar, Sven's moeder had duidelijk niet stil gezeten, want de tafel stond vol met allerlei hapjes en zelfs een deken. Met een lach keek ik even toe hoe zowel Blaire en Lars een deken omgeslagen kregen, ookal moesten ze nog naar binnen lopen, en was iedereen in een feest stemming nu.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 20 feb 2020, 19:17

Blaire
Ze hield zich stevig vast aan Sven en liet hem troostende woorden spreken waarop ze een stem hoorde die ze maar al te goed kende. “Hope!”,zei ze haar stevig knuffelt waarop ze haar aankeek en de tranen in haar ogen zag. “I’m okay Hope.. but I am so glad to see you.. I tought we had to spend another night in the middle of nowhere..”. Ze slikte even waarna Sven aangaf dat ze naar huis zouden gaan en ze knikte. Ze stapte achterop bij Sven, echt niet dat ze nog bij iemand anders zou opstappen waarna ze wegreden. Eenmaal bij het huis aangekomen kreeg ze gelijk een warme deken van zijn moeder omzich heen waarna ze naar binnen stapte en de warmte haar lichaam binnendrong. Ze ontving twee knuffels van zijn ouders waarop ze Sven even meetrok. “I really need a shower, is it okay if I go take a shower quick.. “,zei ze hem zachtjes.

Luca
Opgelucht keek hij toe hoe Sven naar Blaire toerende en zij in zijn armen viel. Gelukkig hadden ze hen gevonden en ook Hope moest en zou haar even beetpakken. Hij knikte met een glimlach naar Hope en gaf Lars een hand en een flesje water waarop ze niet veel later terugreden naar het huis. Zijn ouders hadden een tafel vol eten neergezet en ze werden warm ontvangen. “So what happend you guys?”,vroeg hij toen ze eenmaal aan tafel zaten.

Plaats reactie