In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
MJ88
Admin
Admin

Re: Our Story - MJ88 & Lauren

Bericht door MJ88 » 08 jan 2020, 13:19

Danny
Rustig had ik haar visitekaartje aangepakt en was nog eens onder de indruk van hoe professioneel ze alles benaderde. Ook dit zag er namelijk strak uit en zorgde er voor dat ik enkel nog zekerder was van mijn zaak om haar aan te nemen - naast de persoonlijke reden die ik dan had. "Thanks Charlotte. I'll text you where and I will see you there then." besloot ik met een knikje. Het liefst had ik haar opgehaald, maar ik wilde ook niet 'te eager' overkomen. Met een glimlach schudde ik mijn hoofd toen ze mij nogmaals bedankte. "No, nothing of that. Thank yóu. I'm positive this will work out just great." Ik opende de deur voor haar en liet haar uit, waarna ik gelijk terug ging naar mijn werkkamer. Na een tweetal belletjes had ik al een plek gereserveerd bij mijn favoriete restaurant, en ook de informatie naar Charlotte doorgestuurd. De rest van de middag lukte het maar moeilijk om mijn aandacht bij het script te houden wat ik moest kennen voor morgen, en was dan ook blij dat het tijd was om te gaan - ik wilde namelijk absoluut eerder in het restaurant zijn dan Charlotte. Ik vond niks erger dan dat een vrouw op mij moest wachten, zeker iemand als zij! Dus ruim op tijd, zat ik aan één van de beste tafeltjes, met uitzicht over het water, te wachten op Charlotte - ze kon er elk moment zijn.

Emily
Liam had me nogmaals verzekerd dat het echt geen enkel probleem was dat ik op zijn kosten gebruik zou maken van de gym en wie weet, als ik snel promotie zou maken, kon ik het straks gewoon zelf betalen. Ik was nu tenslotte nog maar een junior in het team, maar ik had ervaring en leerde snel, dus had goede hoop voor de toekomst.
Wat verlegen glimlachte ik echter toen Liam mij duidelijk maakte het restaurant zeker wel te kennen, dat hij er zelfs nog geweest was vorige week, en hij me zelfs complimenteerde. "Thanks. I'm not the leading chef in there, just a junior for now, but yeah, I'm pretty happy to got in. I know competition is crazy." knikte ik. We praatten nog een klein beetje, maar al gauw was de koffie op, waarop Liam overeind kwam en zijn leren jack weer aan trok. Begrijpend knikte ik toen hij aangaf naar huis te gaan, maar dat hij me de volgende ochtend om 9 uur zou op komen halen, zodat we daarna naar het politie bureau konden gaan. "Thanks Liam. For.. Everything I guess." glimlachte ik wat verlegen. Ik liep met hem mee naar de deur, maar bleef daar staan terwijl hij naar zijn motor liep. Als groet stak ik mijn hand naar hem op toen hij dat ook deed en zodra hij weg reed, ging ik ook terug naar binnen. Met een zucht sloot ik de deur en ruimde de kopjes op, waarna ik me omkleedde in bed kroop, maar het duurde lang voordat de slaap mij vatte.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 08 jan 2020, 20:39

Charlotte
Nog altijd perplex stapte ze een half uur later haar appartement binnen. Had ze het gedroomd? Ze had net een mega klus binnen gehaald! Ze moest even diep adem halen waarop ze al haar spullen op de eettafel neerlegde en toen met een gilletje op en neer sprong. Nog geen 5 minuten later hoorde ze geklop op de deur waarop ze moest lachen en de deur opende waar Amber stond die naast haar woonde. “What the hell are you screaming? Is it good? Omg tell me!”,riep ze enthiousiast uit waarop Charlotte het hele verhaal vertelde en Amber een gilletje van geluk voor haar losliet. “You din’t knew who he was???”,riep Amber gelijk uit toen ze aangaf dat ze niet wist wie hij was waarop ze de latop openklapte en zijn naam in google intypte. Charlotte’s ogen volgde haar bewegingen waarop ze de rij films zag die hij had gemaakt en even slikte. “Okay.. but.. why did he contacted me? He could hire a famous designer..”,mompelde ze waarop Amber haar een klap tegen haar schouder gaf en aangaf dat zij gewoon de beste was. “Okay, laten we je outfit doornemen voor vanavond”,riep ze enthousiast waarop Charlotte verschillende outfits aantrok.

Ze stapte de taxi uit toen deze stopte voor een chique restaurant waarop ze binnen stapte en haar mantel afgaf. “There is a reservation for Danny O'Neill...”,zei ze de gastheer met een vriendelijke glimlach waarop de man knikte en haar voorging naar de tafel. Ze had lang getwijfeld wat ze aan moest trekken en ze had gekozen voor zwarte enkellaarsjes, een zwart overslag rokje met daarop een wit topje met een niet al te diep decolleté en daarboven een dunne zwarte blazer voor de zakelijke touch afgekleed met sieraden. Haar haren had ze los gehouden , licht krullend. Ze keek op toen ze bij het tafeltje aankwam en Danny zag zitten. “Goodevening Danny..”

Liam
Met een simpele druk op zijn mobiel ging de garage open waar hij zijn motor parkeerde en de lift nam naar zijn appartement voorbij de beveiligers. Hij klikte het licht aan toen hij de deur eenmaal had geopend waarop hij zijn sleutels in een bakje gooide en zijn helm neerlegde. Met een diepe zucht keek hij de ruimte rond. Niemand die hem gedag zei, niemand die hem had gemist. Hij gooide zijn jasje over de kapstok waarna hij naar de keuken liep en een blikje fris uit de koelkast pakte waarna hij op de bank neerplofte en naar buiten keek. Het uitzicht verveelde hem nooit, hij was op de plek waar hij altijd had willen zijn, was één van de beroemdste acteurs van dit moment en toch miste hij iets in zijn leven.

De volgende morgen stond hij klokslag 09.00 uur voor de deur van Emily. Het zou vast ongemakkelijk voor haar worden, en als hij haar verlichting kon bieden was dat iets wat hij graag deed. “Hey morning.. slept a little..?”

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 09 jan 2020, 15:42

Danny
Rustig scrollde ik door wat berichten op mijn telefoon, meer om mezelf een houding te geven dan echt te lezen wat er stond, omdat ik vooral naar de deur bleef kijken. Charlotte had nog meer dan genoeg tijd hoor, ik was gewoon erg vroeg, maar ik kon niet wachten tot ze er was. Eindelijk hoorde ik voetstappen meer mijn kant opkomen, waarop ik mijn blik oprichtte en keek hoe Charlotte door een ober naar mijn tafel werd gebracht. "Hi Charlotte." Ik stond op toen ze bij de tafel stond, pakte haar hand en drukte daar een kus op. Het liefst had ik haar een kus op d'r wang gegeven, of wellicht nog wel meer, maar dat leek me nog niet verstandig. "You look beautiful." complimenteerde ik haar. Ik schoof de stoel voor haar naar achteren en schoof die weer netjes aan toen ze ging zitten. "Easy to find?" vroeg ik haar met een glimlach. Ik gebaarde een ober om hierheen te komen en keek vragend naar Charlotte. "Some wine? Or rather some water, something else?"

Emily
Het was een onrustige nacht, en dat terwijl ik normaal echt geen enkel probleem had met slapen. Ach, ergens had ik het ook wel verwacht. Tijdens je nacht, en je dromen, verwerkte je de dingen die tijdens de dag gebeurd waren. Geen wonder dus, dat mijn slaap ontregeld was. Dat zou waarschijnlijk wel even duren voor dat terug in orde was.
Ik had een lange douche genomen die ochtend en wat simpels aangetrokken - een zwarte spijkerbroek en een licht blauw shirt. Mijn haar deed ik in een paardenstaart en enkel wat lichte make-up, voor de rest vond ik het wel prima. Ik was net mijn sneakers aan het aantrekken, toen er aangebeld werd en mijn blik naar de klok ging. Kleintjes glimlachte ik, Liam was zelfs nog iets te vroeg, iets wat eigenlijk ook typerend was voor mijzelf.
Ik pakte mijn tas en nog een jasje mee, voor ik open deed en met een glimlachje keek naar Liam. "Hey good morning." Ik haalde mijn schouders op toen hij vroeg of ik wat had geslapen "Some." antwoordde ik, terwijl ik de deur afsloot. "You're on your bike again?" vroeg ik en keek even rond, want zo snel zag ik hem niet staan.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 09 jan 2020, 21:31

Charlotte
Ze keek naar hoe Danny opstond, hij zag er zeer verzorgd uit, dure merkkleding allicht. Ze glimlachte toen hij een kus op haar hand drukte waarna hij haar stoel naar achteren schoof zodat ze kon gaan zitten en haar ook weer aanschoof. Galant, dat kon ze zeer waarderen in een man. Zeker waar zij was opgegroeid was dit meer dan normaal, maar de meeste mannen met wie ze had gedate in New York, waren alles behalve dat. “Thank you”,zei ze als bedankje waarop ze haar tasje aan de leuning hing en glimlachte met een lachje en een knipoog,”The taxi driver knew where to go indeed”. Ze keek op toen hij een ober wenkte en vroeg wat ze wilde drinken. “A glass of dry white wine sounds good, thank you”,zei ze de ober en Danny aankijkend waarop ze de zaak rond keek. “What a beautiful place, do you come here often?”,vroeg ze hem met een vriendelijke glimlach op haar gezicht. “I’m sorry I did not noticed who you were when we first met.. I don’t watch that much movies.. but my neigbour Amber screamed when I told about you.. I mean she went totally crazy and showed all the movies you stared in.. but in fact I havent seen one... O my .. “,zei ze iets geschrokken,”Ik hoop niet dat ik je daardoor beledigd hebt...”. Ze beet kort op haar lip waarna ze hem aankeek,”sorry ik ratel soms door...”. Shit, wat had ze nu weer allemaal gezegd, geen 1 van zijn films gezien, dat zou hij vast niet leuk vinden om te horen..

Liam
Hij keek haar begrijpend aan toen ze antwoordde dat ze niet heel goed had geslapen. “No.. I am with the cab.. “,zei hij met een kleine glimlach, hoofd knikkend naar de taxi die nog zat te wachten. “So if you are ready to go?”,vroeg hij vriendelijk waarop ze een paar minuten later instapten in de taxi op weg naar het politiebureau. Hij hield de deur voor haar open toen ze aankwamen op het bureau waarna ze naar binnen stapten en hij zich melde bij de receptie, maar dat was overbodig aangezien de man glunderde van oor tot oor en hem begon op te hemelen waarna een foto volgde en meerdere agenten zijn richting opkeken. “Listen, officer Densy.. I am hear for Miss Emily.. ze wilt aangifte doen.. ik waardeer het als iedereen hun werk doet en niet op mij let, oke?”,vroeg hij met een knikje waarop hij naast Emily ging zitten. “We zijn zo aan de beurt.. wil je dat ik mee naar binnen ga?”

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 10 jan 2020, 15:52

Danny
Aangezien Charlotte een witte wijn bestelde, deed ik hetzelfde, waarop we weer alleen waren. Ofja alleen, voor zover dat kon dan in een restaurant wat vol zat natuurlijk. Ik glimlachte toen ze zei dat ze het een prachtige plek vond en vroeg of ik hier vaker was geweest. "A few times. Just special occassions with my family mainly." gaf ik met een knikje toe. Mijn glimlach veranderde in een grijnsje toen ze zich verontschuldigde voor het feit dat ze me niet had herkend, en daarna wat begon te ratelen, tot ze dat door kreeg. "Don't worry Charlotte." Ik boog wat naar voren en legde mijn hand op de hare. "Be yourself, that is the best version you can be." glimlachte ik en gaf een kneepje in haar hand. Aangezien de ober weer bij ons was, met twee glazen ditmaal, liet ik haar los en wachtte geduldig, voor ik hem met een knikje bedankte en weer naar Charlotte keek. "To be honest, it's kind of a relief you didn't watch any of my movies. The first ones were horrible." grinnikte ik. "But it's a privilige to like what you do. Speaking of that - how is it that you became an interior designer? You always liked to decorate stuff?" Geïnteresseerd en nieuwsgierig keek ik haar aan, blij om meer van haar te weten te kunnen komen.

Emily
Liam leek te begrijpen dat ik niet enorm goed had geslapen, maar vroeg gelukkig niet verder en gaf me zo de kans om van onderwerp te veranderen. Kleintjes glimlachte ik toen hij zei met de taxi te zijn, die ik inderdaad iets verderop zag staan. Ook goed natuurlijk, maar ik had nog een ritje op zijn motor niet erg gevonden. "Yeah, ready I guess." knikte ik, en volgde hem naar de auto, waarop we vertrokken.
Onderweg voelde ik me steeds misselijker worden en eenmaal bij het politie-bureau had ik het liefst hard weg willen rennen. Maar goed dat Liam er bij was, anders had ik waarschijnlijk niet door gezet. Diep haalde ik even adem, voor ik naar binnen ging. Het was redelijk druk, veel mensen die heen en weer liepen, en dat deed weinig goed voor mijn toch al wat nerveuze gevoel. Liam nam gelukkig het woord, die herkend werd door de agent achter de balie. Een acteur, dat was het dus - daar kende ik hem van. Al had ik misschien één film van hem eerder gezien, dus ik had de link niet meteen gelegd. Wat ongemakkelijk stond ik naast hem, iets wat Liam leek te merken, dus al snel kapte hij het gesprek af en legde uit waarvoor we hier waren. Blij dat we eindelijk konden zitten plofte ik op een stoel en haalde nog eens diep adem. Ik moest doorzetten nu, want zonder aangifte zouden die mannen er mee weg komen en het opnieuw bij iemand anders kunnen proberen - iets wat ik absoluut niet wilde.
Ik keek opzij toen Liam vroeg of ik wilde dat hij mee naar binnen ging, vrijwel meteen knikte ik. "If you don't mind, I would like that yes." gaf ik zachtjes toe, mijn handen en vingers nerveus tegen elkaar aanwrijvend, terwijl ik met mijn been op en neer ging. "It takes long right? Maybe they are too busy and we should come back later?"

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 10 jan 2020, 16:55

Charlotte
Ze keek naar zijn hand die hij kort op de hare had neergelegd en het leek erop alsof hij het totaal niet erg vond. Ze werden even gestoord door de ober die de wijn kwam inschenken waarna ze hem weer aankeek en kort lachte om zijn opmerking. “We learn by doing, by practise..”,viel ze hem bij met een glimlach. “Okay well then I won’t watch them..”,zei ze met een lichte knipoog. Ze keek hem aan toen hij vroeg hoe het kwam dat zij interior designer was geworden en of ze daar altijd interesse had gehad. “Well.. I am born and raised in Texas - I know Thank god I lost the accent - and was suppose to do what every girl is doing out there, work with horses, find a man and get married..”,zei ze met een kleine glimlach,”But I always knew that that was not the path for me..”. Ze vertelde hoe ze als jong meisje elke maand haar kamer veranderde, meubels verschoof, verfde en toen ze een show zag over interior designer in NYC wist ze dat ze zodra ze klaar was met school heen zou gaan. “And so I moved to New York.. without knowing anyone or knowing a place to go.. It was hard in the beginning but now. I just love it here..”. Snel nam ze een slokje wijn, waarbij ze verrassend keek en haast goedkeurend toen ze het glas weer weg zette. “I’m sorry sometimes I do talk to much..”,zei ze even haar hand op de zijne neerleggend, “but if I may ask offcourse, are you born in New York? Always knew that you want to be a big actor?”

Liam
Hij zag dat ze nogal nerveus was waarop hij rustig zijn handen om de hare heen vouwde zodat ze stopte met bewegen en haar aankeek. “We zijn zo aan de beurt Emily, you are doing it great, we have to make them pay for what they did to you and that they can not do it with any other woman”,zei hij,”you are doing it great Emily”,herhaalde hij nogmaals waarop hij langzaam opstond en naar een watercooler liep waar hij een bekertje water tapte en deze aan haar gaf. “Ofcourse I am going with you, I will be there, every step”,zei hij haar geruststellend waarop haar naam werd geroepen en ze mee konden lopen. Hij deed eerst zijn verhaal, war hij had gezien, wat hij had gedaan en wat voor impact het had gehad en een beschrijving van de daders waarop hij Emily een kneepje in haar hand gaf toen het haar beurt was. “Just tell them what happend, if not, it is also no big deal... no presure..”

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 11 jan 2020, 19:00

Danny
Zachtjes grinnikte ik om haar opmerking dat we leerden door het te doen, waarop ik haar even iets suggestief aan keek. "True that." knikte ik en lachte toen ze zei dat ze de films niet zou kijken. "That's up to you. I won't hold it against you, if you do or don't." beloofde ik.
Geïnteresseerd luisterde ik naar haar verhaal over haar jeugd, dat ze van Texas was maar blij was dat ze geen accent meer had. Toch hoopte ik dat ik dat wel eens zou horen, die zuidelijke warmte in haar stem, ik was nieuwsgierig hou dat zou klinken! Af en toe vroeg ik wat over wat ze vertelde over hoe ze d'r achter was gekomen dat dit was wat ze wilde doen en knikte toen goedkeurend. "It sounds like you love what you do, and that's always good." glimlachte ik "And don't apologize on my account. I'll tell you if I heard enough." knipoogde ik.
Ze vroeg of ik van New York was, waarop ik mijn hoofd schudde, maar daarna de menukaarten pakte. "I'll tell you after we have ordered our dinner hmm?" stelde ik voor. Kort bekeken we de kaart even en al snel wist ik dat ik zou gaan voor iets lichts als hoofdgerecht en een goede biefstuk - daar kon je nooit echt verkeerd mee gaan. Toen de ober dus weer aan onze tafel verscheen, keek ik vragend naar Charlotte. "Ladies first, you know what you want to order?" Geduldig wachtte ik tot ze klaar was, waarna ik ook mijn bestelling door gaf. Onze kaarten werden weer meegenomen en ik pakte mijn glas wijn om een klein slokje te nemen, voor ik het woord nam.
"So, my mother is from New York, but my dad was from Canada. A little town close to Quebec. We lived in Canada when I was younger, but after my dad died, my mom and I came to New York." legde ik haar uit. Het was inmiddels al lang geleden dat mijn vader was overleden, maar ik miste hem nog steeds. "To be honest, I had no idea what I wanted to do when I grew up, until I saw this play in a theater my mom took me. Ever since I was engrossed in acting, started with some small plays, but then got casted for movies and well..." Ik haalde mijn schouders op "That's how it all began." besloot ik, perfecte timing, want het voorgerecht werd geserveerd. Zodra de ober weg was, hief ik mijn glas op om te toosten met Charlotte. "On meeting each other again and destiny?" stelde ik voor.

Emily
Liam pakte mijn handen vast zodat ik ze stil zou houden, waarop hij me zei dat ik het goed deed en we vast zo aan de beurt zouden zijn. Stilletjes luisterde ik naar hem en knikte, we moesten die mannen inderdaad laten boeten en dat zou niet gebeuren als ik nu weg zou lopen. Diep haalde ik adem en bedankte Liam die een bekertje water voor me had gepakt. Traag nam ik een paar slokjes, nog steeds wel nerveus, maar dankzij Liam's bemoedigende woorden ging het nu wel iets beter. Toch schrok ik nog toen mijn naam uiteindelijk werd geroepen en er een agent klaar stond. Mijn hart bonkte in mijn keel en stevig hield ik Liam's hand vast, terwijl we de wat norse man volgden naar één van de kamers. Goddank nam Liam het woord en deed verslag van hetgeen wat hij had gehoord en gezien, waarop hij had ingegrepen. Stilletjes zat ik erbij, nam af en toe een klein slokje water en beet zacht op m'n lip toen de aandacht naar mij ging. Bemoedigend sprak Liam me toe, waarop ik knikte en langzaam begon te praten. "It was.. I was doing some exercises and I noticed a guy was staring a bit, but didn't think too much of it. So I went to the shower and dressing area, when suddenly they grabbed me from the back..." Ik rilde nog even bij de gedachte, waarna ik alles vertelde wat ik me herinnerde. Van de harde klap die ze me hadden gegeven, van de handen die ik overal voelde, het gevoel van wanhoop - tot Liam had ingegrepen. Had de agent eerst misschien nog wat nors gekeken, nu was hij de vriendelijkheid zelfde en knikte meelevend. "This is great Emily. As the cops brought them in, this is all that is needed." zei hij, waarop hij in zijn binnenzak reikte en mij een kaartje gaf. "If there is anything, anything at all, you can reach me on this number. And I will let you know what will happen from here on." Hij gaf nog wat informatie, waarna ik enkel nog wat hoefde te ondertekenen en we klaar waren om te vertrekken.
Eenmaal buiten haalde ik diep adem en zuchtte opgelucht, waarna ik naar Liam keek. "Thank you, for.. For everything. I know I've said it already, but.. Just thank you." glimlachte ik.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 12 jan 2020, 08:53

Charlotte
Ze merkte dat hij oprecht geïnteresseerd was, door zijn vragen en open blik, al was hij daarentegen ook een acteur. “Yes, I think that is so important, to do what you love or that makes you happy..”,beaamde ze waarna ze een slokje nam en even een lachje maakte op zijn antwoord dat hij het wel zou aangeven als hij vond dat ze inderdaad teveel praatte. Ze knikte toen hij voorstelde om eerst te bestellen alvorens ze verder zouden gaan met hun verhaal waarop ze haar ogen over de kaart liet glijden en maar niet naar de prijs keek. Ze bestelde sashimi vooraf waarna ze ging voor de tortellini met champignons en truffelsaus waarop ze de kaart aan de over gaf en net als Danny een slokje van de wijn nam. Ze luisterde geïnteresseerd over hoe hij over zijn jeugd vertelde waarop ze hem zei dat het haar speet dat zijn vader was overleden toen hij day vertelde. Ze glimlachte toen hij gepassioneerd vertelde dat hij verliefd was geworden op acteren toen zijn moeder hem had meegenomen naar een theatershow. Ze pakte haar glas met een twinkeling in haar ogen en tikte deze lichtjes tegen de zijne,”to Destiny and also to your beautiful appartement..”. Ze nam een slokje terwijl ze hem aan bleef kijken waarna ze naar haar bord keek die prachtig was opgemaakt en ze een klein stukje afsneed en in haar mond stopte. Het was heerlijk!

Liam
Hij had haar zoveel mogelijk bijgestaan zover dat kon en hij bedankt de agent voor hun tijd waarna ze weer buiten stonden. “Emily, you do not have to thank me, you know that. You are a strong woman for doing this, this was very brave of you.”,zei hij zijn hand over op haar schouder neerleggend. “Do you still have some time? I have to begin with work in the evening.. If you want to we can do something fun? To clear your mind?”,vroeg hij met een glimlach. Hij keek haar hoopvol aan terwijl hij een taxi aanhield.
Er was een ijsbaan in Central Park waarna ze nog wat konden eten en drinken in the Lake house die een prachtig uitzicht had.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 13 jan 2020, 13:33

Danny
Charlotte luisterde met een intense blik op haar gezicht, waarbij ze duidelijk meeleefde met het feit dat ik mijn vader al zo jong verloren was. Het was niet bedoeld om het te gebruiken als een soort versiertruc, ik hoopte ook echt dat ze dat niet dacht, maar iets in haar zorgde er voor dat ik graag met haar praten en dit soort dingen wilde delen. Net zoals ik ze graag van haar wilde weten.
Ik glimlachte toen ze met me toostte en daar nog iets aan toevoegde over mijn appartement. Allebei namen we een slokje, waarna we overgingen tot het voorgerecht. Na elkaar eet smakelijk te hebben gewenst, nam Charlotte een hap van haar sashimi, die ik eventjes gade sloeg. De blik in haar ogen zeiden meer dan woorden deden, waarop ik tevreden zelf ook een hap nam die bevestigde dat het wederom voortreffelijk was. Zoals eigenlijk altijd wel het geval was hier, daarom was het één van mijn favoriete plekken.
"That was great." besloot ik, toen mijn surf en turf salade op was. Kort depte ik mijn mond met het servet en nam nog een slokje wijn. "So, as we have to wait for our main course now. Let's talk business. Otherwise you maybe would think something else about me." knipoogde ik, doelende op het feit dat ik haar eerder al een keer mee uit eten had gevraagd, maar ze toen nog geweigerd had. "I've been thinking about the living room. I like the open space with the kitchen, so you're suggestion for this bar slash cooking island, sound definitely interesting." knikte ik.

Emily
Liam verzekerde me nog eens dat ik hem absoluut niet hoefde te bedanken en dat hij me een sterke vrouw vond voor wat ik allemaal had gedaan zojuist. Ik vond dat wel meevallen, maar ging verder niet in discussie - dat was de moeite niet waard. Ik keek op mijn horloge toen hij vroeg of ik nog wat tijd had, waardoor ik zag dat we bijna twee uur binnen waren geweest! En omdat ik die ochtend nauwelijks een hap door mijn keel had kunnen krijgen, merkte ik dat ik nu wel honger had. "Yeah, I have time. If we just can get something easy to eat somewhere? A hotdog is already more than fine." glimlachte ik. Het luxe eten had ik dagelijks in mijn handen, dus daar verlangde ik niet zo naar. FastFood daarentegen deed het altijd goed. Liam hield een taxi aan en liet me eerst instappen, voor hij zei dat hij naar Central Park wilde. Lichtjes grijnsde ik, daar was ik nog niet geweest sinds ik hier was aangekomen, dus ik vond het een prima plek!

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 14 jan 2020, 19:48

Charlotte
Ze aten hun voorgerecht op waarna ze haar mond depte en haar servet op tafel neerlegde waarna ze een laatste slok wijn nam en overging op het water. Daar zou ze het ook bij laten aangezien ze nog zaken te bespreken hadden. Ze glimlachte dan ook toen hij het over zaken wilde hebben waarop ze een soort tablet uit haar handtas pakte en luisterde naar wat hij zei. “Yes that is the most Beautiful solution and also the best practical one..”,zei ze waarna ze de tablet aanzette en haar stoel oppakte om deze naast de zijne neer te zette. “May I?”,vroeg ze nog waarna ze pas na zijn goedkeuring plaatsnam en de tablet voor hem neerlegde waarna ze de schetsen liet zien die zij zelf had gemaakt. Ze namen de keuken uitgebreid door, gevolgd door de woonkamer en gang, terwijl ze dingen erbij en eraf haalde in de schets en haast gestoord opkeek toen de ober bij hen was met het hoofdgerecht. “O yes, sorry..”,verontschuldigde ze zich tegen de ober waarna haar stoel werd teruggezet en ze weer tegenover hem plaats nam.

Liam
Hij betaalde de chauffeur die nog een selfie met hem wilde nemen waarna hij de taxi uitstapte en haar deur openende. “I hope you like iceskating?”,vroeg hij met een grote glimlach toen ze na wat lopen bij de ijsbaan aankwamen. Hij liep naar de verkoopkraam waarna ze hun maat schaatsen kregen en ze niet veel later op de baan stonden. Het werd al donkerder en de lichtjes sprongen aan wat het allemaal nog magischer maakte. “Give me your hands”,zei hij waarna ze zachtjes een stukje schaatsten.

Plaats reactie