In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Re: The Sons - MJ88 & Lauren

Bericht door Lauren » 22 nov 2019, 22:28

Jenna
Ze liet Dex haar van de motor af helpen waarop hij haar helm aannam en ze hand in hand naar binnen liepen. “Not that I can remember..”,antwoordde ze toen Dex vroeg of ze hier al eerder was geweest, waarop ze hem volgde naar een tafeltje bij het raam en plaatsnam op de stoel die hij voor haar naar achteren had geschoven. Ze glimlachte als bedankje zijn kant op waarop hun handen elkaar weer vonden op de tafel toen ze haar jas om de stoelleuning had gehangen. “A busy day..”,begon ze op zijn vraag waarop ze vertelde hoe haar dag eruit had gezien, twee operatie’s, rondes lopen en administratieve werkzaamheden zodat hij even af geleid was en niet hoefde na te denken over morgen. Ze pakte de kaart aan toen er een serveerster aan kwam lopen, die overduidelijk en onbeschaamd met Dex begon te flirten. Ze bestelde een verse muntthee waarop ze voor een lichte salade met brood ging en keek hoe Dex ook bestelde. Pas toen de serveerster weg was had ze zijn hand pas weer beetgepakt. “Do you already know what to do ? What is Clive saying?”,vroeg ze voorzichtig.

Brandon
Hij keek even met een lach opzij toen ze vroeg of hij haar niet kon afleiden, met een onwijs ondeugende blik. “What did you had in mind babe?”,vroeg hij terwijl hij met een vinger langs haar wang streek. “Wait.. put some music on, I will entertain you..”,grijnsde hij waarna hij even wegliep en terugkwam met een stoel die hij in de woonkamer neerzette. “Met wat meer beat abb”,zei hij hoofdschuddend waarop hij mee knikte toen ze de juiste muziek had opgezet. Langzaam begon hij te bewegen terwijl hij nu zijn jasje had uitgedaan en zijn shirt omhoog hield terwijl hij soepeltjes met zijn heupen bewoog. Hij maakte wat bewegingen op de grond waarop hij haar wenkte en haar handbeetpakte. Hij zette haar op de stoel waarop hij tegen haar op begon te rijden met een afstandje en haar handen pakte om onder zijn shirt te gaan. “Isn’t this nice baby?”,grijnsde hij breed.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 28 nov 2019, 15:57

Dex
Jenna antwoordde dat ze hier inderdaad nog niet eerder was geweest, iets wat ik al verwacht had eigenlijk. Des te beter, dan was het ten minste echt een plekje van 'ons', ofja dat zou het worden dan nu.
Geïnteresseerd luisterde ik naar haar toen ze vertelde over haar dag, dat ze twee operaties had gedaan en ik weet niet hoeveel mensen had geholpen. Het liet me opnieuw weer beseffen hoe ver onze levens van elkaar verwijderd waren.
Wat verstoord keek ik op toen er een dame bij ons kwam die vroeg wat we wilden bestellen, waarop ik de menukaart pakte en al snel wat gevonden had. Rustig liet ik Jenna eerst bestellen en gaf toen aan dat ik een Cheeseburger menu wilde met Cola. Daarna keek ik direct weer naar Jenna, want dat was de enige voor wie ik oog had. Kleintjes glimlachte ik toen ze mijn hand weer vast pakte en gaf een zacht kneepje, waarna ik weer wat naar voren boog, naar haar toe. "Not really." gaf ik als antwoord op haar vraag. "Clive only said that he would know what to do, but that he wants me to handle it on my own. So that is of no help at all." Met een zucht schudde ik mijn hoofd "Some of the guys are looking like... They want me to screw it up or something. Does that make sense?"

Abby
Kippenvel schoot over mijn hele lijf toen Brandon met zijn vinger zacht langs mijn wang streek en vroeg wat ik in gedachten had, waarna hij er zelf al aan toevoegde dat hij wel een idee had en ik maar wat muziek moest opzoeken. Lachend keek ik hem na, maar deed braaf wat hij zei - met een paar klikjes op mijn telefoon had ik wat muziek opgezet, terwijl Brandon een stoel had gepakt. Hij zei iets te willen horen met meer beat, dus zocht ik vlug wat op, waarna hij tevreden knikte. Met een grijns keek ik toe hoe hij zich langzaam voor me uitkleedde en lachte toen hij mijn hand vast pakte, om me voorzichtig omhoog te trekken zodat ik op de stoel kon zitten. "Oh my.." grijnsde ik, maar beet zacht op mijn lip toen hij me zelfs een soort van lap dance begon te geven. Hij pakte opnieuw mijn handen vast en legde ze onder zijn shirt, waardoor ik zijn harde spieren kon voelen. Hij voelde zichzelf duidelijk meer dan zeker van zijn zaak, met de opmerking die hij maakte, waarop ik hem met een zwoele blik aan keek. Met alle kracht die ik had, trok ik hem naar me toe en drukte mijn lippen op de zijne om hem een vurige zoen te geven, tot ik ergens vaag een geluid registreerde wat niet bij de muziek hoorde. De bel, gevolgd door geklop op de deur. Met moeite en buiten adem liet ik Brandon los. "De pizza.. Denk ik."

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 03 dec 2019, 15:18

Jenna
Het was duidelijk van Dex zijn gezicht af te lezen dat hij worstelde met welke oplossing de juiste was. Hij was nog geen president, tot het moment Clive zijn stokje officieel zou overdragen en dat Clive dit aan Dex overliet was niet fair. “Maybe it is a good thing that you can deside yourself Dex..”,zei ze hem aankijkend terwijl ze een zacht kneepje in zijn hand gaf,”You have decide yourself, but you can do the right thing, I know it..”. Ze keek hem even bezorgd aan toen hij aangaf dat hij het gevoel had dat het leek alsof sommige juist wilden dat hij zou falen. “They know who you are Dex, they will not doubt.. and if they do, than they are not loyal at the Sons...”,besloot ze hem bemoedigend aankijkend. Ze keek op toen hun bestelling op tafel werd neergezegd waarop ze zijn hand losliet en even knikte als bedankje waarop ze wat slablaadjes aan haar vork prikte en ze het over luchtigere onderwerpen hadden als Brandon en Abby die eigenlijk totaal niet bij elkaar pasten maar het leek alsof ze verliefde pubers waren.

Brandon
Het was duidelijk te zien dat Abby het meer dan fijn vond om naar hem te kijken en met toch enige kracht trok ze hem naar zich toe voor een vurige tongzoen tot ze stopte omdat de bel ging. “Damn those pizza”,mopperde hij met een grijns terwijl hij haar optilde en op de bank neerlegde. Hij kwam evenlater weer terug met twee pizzadozen welke hij op de koffietafel neerzette en opende. “Wel wanneer je weer opgeknapt bent enzo, zal ik mijn dans voortzetten babe”,knipoogde hij naar haar reikend naar een stuk kleffe pizza en deze half in zijn mond propte.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 13 dec 2019, 16:31

Dex
JA KERSTFEEST OP WERK NU xD
DIT KOMT MORGEN xD

Abby
Brandon had een brede grijns op z'n gezicht toen ik me uiteindelijk had los gemaakt van hem, voldaan misschien wel, waarna hij iets zei over de pizza - al drong dat niet helemaal tot me door. Voor ik er erg in had, had hij me voorzichtig opgetild en terug op de bank gezet, waarna hij zijn shirt pakte om die weer aan te trekken, terwijl hij naar de deur liep. Het gaf mij even tijd om een beetje op adem te komen, want mijn hemel... Die man...
Al snel was Brandon terug met twee pizzadozen en wat servetjes, die hij op tafel zette en ze opende, waarna hij meteen een stuk pakte en naast me op de bank plofte. Ik reikte ook naar voren toe, op het moment dat hij een opmerking maakte, waarop ik mijn wangen vuurrood voelde worden. "Fine, whatever." Ik stak mijn tong naar hem uit, aangezien hij zelf maar al te goed wist dat ik er helemaal niet zo onverschillig om was als ik nu zei. Ik pakte een stuk pizza, die nog heerlijk warm was en nam genietend een hap. Tevreden zuchtte ik "This is good." knikte ik goedkeurend en nam nog een hap. Heerlijk!

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 19 dec 2019, 13:15

Ja jesus xD Of een week later... Really FML xD Nog 1 dag en dan eindelijk kerstvakantie :D

Dex
Kleintjes glimlachte ik toen Jenna zei dat het misschien juist wel goed was dat de beslissing in mijn handen lag en ik alleen die keuze kon maken - zonder invloed van Clive. Het zou makkelijker zijn geweest als hij me had gezegd wat te doen, maar dat was niet per definitie beter. Het knaagde echter aan me dat Jenna er zo van overtuigd kon zijn dat ik hetgeen zou doen wat juist was in haar ogen. Hoe kon ik dat doen als ik zelf geen idee had?! Ze begreep me gelukkig wel, zonder dat ik het verder in detail hoefde uit te leggen en sprak me even bemoedigend toe, waarop ik even diep adem haalde en naar haar glimlachte. Echter net op het moment dat ik iets wilde zeggen, kwam de serveerster aanlopen, die ons eten op tafel zette en nog een poging deed om met me te flirten, maar ik negeerde het en focuste me op Jenna. Terwijl we aten spraken we over andere dingen, simpeler, gewoon genietend van elkaars gezelschap vooral en veel te snel naar mijn zin waren we al klaar. Ik had afgerekend en haar hand vast gepakt, waarna we weer naar buiten waren gelopen. "You wanna go home or drive for a bit more?" vroeg ik haar. Ik had namelijk echt nog geen zin om naar huis te gaan.

Abby
Brandon had een brede grijns op z'n gezicht toen ik me uiteindelijk had los gemaakt van hem, voldaan misschien wel, waarna hij iets zei over de pizza - al drong dat niet helemaal tot me door. Voor ik er erg in had, had hij me voorzichtig opgetild en terug op de bank gezet, waarna hij zijn shirt pakte om die weer aan te trekken, terwijl hij naar de deur liep. Het gaf mij even tijd om een beetje op adem te komen, want mijn hemel... Die man...
Al snel was Brandon terug met twee pizzadozen en wat servetjes, die hij op tafel zette en ze opende, waarna hij meteen een stuk pakte en naast me op de bank plofte. Ik reikte ook naar voren toe, op het moment dat hij een opmerking maakte, waarop ik mijn wangen vuurrood voelde worden. "Fine, whatever." Ik stak mijn tong naar hem uit, aangezien hij zelf maar al te goed wist dat ik er helemaal niet zo onverschillig om was als ik nu zei. Ik pakte een stuk pizza, die nog heerlijk warm was en nam genietend een hap. Tevreden zuchtte ik "This is good." knikte ik goedkeurend en nam nog een hap. Heerlijk!

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 03 jan 2020, 19:26

Even weinig inspiratie voor deze.. Laat Dex een beslissing maken een paar dagen later ofzo😜

Jenna
Hand in hand liepen ze naar buiten waar ze haar sjaal beter omdeed en de helm van Dex aanpakte. “A little drive is okay”,zei ze met een klein glimlachje waarop ze wachtte tot Dex zat en daarna zelf plaatsnam. Ze sloeg haar armen om zijn middel en legde haar hoofd tegen zijn rug toen hij ervandoor reed. Ze reden nog een half uurtje rond voordat ze thuis aankwamen. Ze had totaal geen zin in de blikken van Gemma en Clive, maar het was al laat en ze was stiekem toch moe geworden. “Lets go directly upstairs and watch a movie?”,vroeg ze nog voordat ze naar binnen stapten en ze na haar jas opgehangen te hebben gelijk doorliep naar boven naar haar kamer. “I’m just taking a quick shower”,riep ze hem nog na toen ze de badkamer in verdween en een paar minuten later naar buiten kwam in een slaapjurkje.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 09 jan 2020, 15:24

Ja, dus, euh, dat is ook mijn probleem xD
Ik weet niet wat ze met hem moeten doen, hahahahah xD ideetjes?

Abby
Na een paar dagen begon ik me eindelijk wat beter te voelen. De wond deed bijna geen zeer meer en ik kreeg langzaam wat energie terug. Brandon was echter niet van mijn zijde geweken. Ondanks zijn ongeduld omtrent de hele situatie met Zack, leek hij zich in te houden en voor mij te willen zorgen. Ik vond het alles behalve vervelend. Zeker zo zonder de anderen om ons heen, realiseerde ik mij dat ik het meer dan fijn vond dat hij bij me was.
"Braaaandoooon?" Aangekleed en wel ging ik, weliswaar voorzichtig, maar zelfverzekerd schrijlings bij hem op schoot zitten en sloeg mijn armen om z'n nek. "I've been a good girl this week right? And remember what you promised?" vroeg ik hem met een twinkeling in mijn ogen. "I want to get out of here and drive with you. Please, please, pretty please?" vroeg ik hem haast smekend.

Dex
Jenna en ik waren steeds closer geworden, al was het nog niet verder gegaan dan wat heftige zoenen hier en daar. Niet dat ik dat niet wilde hoor, maar ik wilde het gewoon goed doen bij haar. Dus niet te snel en me gedragen, zodat ze wist dat ik serieus met haar was. Wel sliepen we haast elke avond samen, en nog steeds kon ik me nauwelijks voorstellen dat ik 's ochtends naast haar wakker werd. Ik had Clive en Gemma wel streng aangesproken over ons, en wilde niet horen dat er opmerkingen werden gemaakt, tegenover ons, of Jenna alleen, want dan zou ik simpelweg vertrekken - mét Jenna. Tot nu toe leek dat redelijk te werken.
Het enige waar ik wel mee in m'n maag zat was de situatie met Zack. Nog steeds liet ik hem schaduwen maar de jongens van de club begonnen onrustig te worden. Ik kon het hen niet kwalijk nemen uiteraard, maar ik had geen geen enkel idee wat ik moest doen. Het was de reden dat ik die ochtend weer eens vroeg wakker was geworden, en daarna naar de garage was gegaan, waar ik inmiddels hard aan het boksen was tegen een boksbal. Het zweet gutste langs me heen, maar deerde me niet. Het was gewoon zo frustrerend allemaal!

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 09 jan 2020, 16:05

Euuhm.. ja doen dat hij Zack wel oppakt en dat ze hem martelen totdat hij half dood is? Dat Jenna dat natuurlijk niet tof vind maar dat ze weet dat dit bij de club hoort? En dat hun vijanden dan revenge willen en haar en Abby ontvoeren ?

Jenna
Ze had maar een paar uurtjes geslapen, maar haar ritme was zo ontregelt door het onregelmatige werken dat ze al wakker lag in bed. Ze kwam overeind waarna ze even in de spiegel keek alvorens ze de deur opendeed naar Dex zijn kamer. Tot haar verbazing lag hij niet meer in bed waarop ze even fronste en besloot te gaan douchen en om te kleden. Ze was vandaag vrij en kon heel de dag rustig aan doen. Ze liep de trap af naar beneden waarna ze een appel pakte en opkeek toen ze iemand in de garage hoorde die aan de keuken grensde waarop ze opstond en de deur opende. Ze bleef even in de deuropening staan, leunend tegen de zijkant, kijkend naar Dex. Hij had enkel een tanktop aan en een korte broek, zijn afgetrainde lichaam was bezweet en het liefst had ze hem nu besprongen. “Hey there...”,zei ze zijn handdoek pakkend en naar hem toewierp. “You are up early..”,merkte ze iets bezorgd op waarna ze haar lippen zacht op de zijn drukte voor een lange zoen. “You know what..”,zei ze hem aankijkend terwijl ze een vinger over zijn borstkast liet gaan. “I’m off today.. why dont we ride to Clear River and stay there in the hotel for tonight..?”. Ze beet op haar lip waarna ze hem weer aankeek. Ze was klaar voor de volgende stap, met hem, maar niet onder het dak waar hun ouders ook waren.

Brandon
Hij moest toegeven dat hij tijd doorbrengen met Abby heerlijk vond. Ze was zijn maatje geworden, en ja hij voelde zich tot haar aangetrokken en kon niet wachten tot ze weer helemaal beter was om haar dat duidelijk te maken. De jongena op de club plaagden hem ermee, dat hij week was geworden maar dat wuifde hij met een brede grijns weg. Hij zat net op de bank terug van de club toen Abby schrijlings op zijn schoot ging zitten en hem smekend vroeg om haar mee te nemen een stuk te rijden. “Girl, I dont need much, careful”,zei hij met een grijnsje, zijn hand op haar onderrug neerleggend. “Are you sure youre fully recoverd Abbs?”,vroeg hij onzeker haar aankijkend. Ze smeekte door waarop hij een grom liet horen en een kus op haar lippen drukte. “Allright allright, but dont tell Jenna because she will kill me..”

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 13 jan 2020, 11:17

Ik ga mijn best doen, maar no promises hahaha xD Eerst nog maar even wat romantiek :P

Abby
Ietwat ondeugend keek ik Brandon aan toen hij zei dat ik op moest passen omdat hij niet veel nodig had. Oh, dat had ik zeker ook wel gemerkt hoor - zijn blikken bleven niet onopgemerkt en meer dan eens had ik duidelijke aftekening in zijn broek gezien, wat er op wees dat ik hem op wond. En dat terwijl ik niet eens mijn best had gedaan! Nu wilde ik echter wel iets hebben van hem, dus probeerde hem zo lief mogelijk aan te kijken. Een klein schokje ging door mij heen toen ik zijn hand op m'n onderrug voelde, waarna hij vroeg of ik het wel zeker wist. Direct knikte ik "I am, I promise. I've done everything that Jenna wanted and rested even more than was required. I just want to go out, feel the sun, the wind. Please Brandon?" Smekend keek ik hem aan, waarop hij inbond en met een grom zei dat het goed was maar dat ik het niet aan Jenna mocht vertellen. Ik beantwoordde zijn kus door hem er een paar achter elkaar te geven en kwam toen overeind. "Thank you, thank you, thank you." zei ik blij. Ik was al zo goed als klaar om te vertrekken, enkel nog een jasje aan en m'n gympen, waarna ik met een grijns keek naar Brandon. "Ready. Let's go!"

Dex
Opnieuw deelde ik harde stompen uit tegen de boksbal, tot ik ineens een zachte, warme stem hoorde. Ik pakte de boksbal vast en keek opzij, waar Jenna stond. Ze pakte de handdoek die ik had meegenomen en gooide die naar me toe, die ik gemakkelijk op ving. Rustig veegde ik wat zweet van mijn voorhoofd en armen af, terwijl ik een paar keer diep adem haalde. "Couldn't sleep anymore." antwoordde ik toen ze zei dat ik vroeg op was. Het leek Jenna niks te duren dat ik enorm aan het zweten was en waarschijnlijk niet enorm fris rook, want ze drukte zich toch even me aan voor een lange zoen. Met een zucht liet ik haar weer los en glimlachte kleintjes om haar voorstel. "That sounds like one of the best things I've heard in a while." gaf ik toe. Ik maakte mijn bokshandschoenen los en legde die terug in de kast, waarop ik mijn flesje water pakte en een paar slokjes nam. "I can be ready in 30 minutes. Will you call ahead to book the room? Full services, no matter what it cost. I pay." besloot ik met een knikje. Dit keer trok ik haar nog even tegen me aan voor een kus en liet met tegenzin los. "I'll go shower." Nog een keer kuste ik haar, voor ik terug naar boven ging om vlug te douchen - hoe eerder we hier weg waren, hoe beter.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 13 jan 2020, 12:35

Jenna
Ze zag zijn blik verzachten waarop hij antwoordde dat hij dat het beste plan sinds tijden vond. “I will call right away”,antwoordde ze met een glimlach waarop ze toekeek hoe hij zijn handschoenen weglegde en een paar flinke slokken uit het flesje water nam waarop hij zei te gaan douchen en binnen 30 minuten klaar te kunnen zijn. Ze knikte met een glimlach waarna ze al weg wilde lopen maar zijn sterke armen plots om haar middel voelde en hij haar krachtig toch teder tegen zich aantrok voor een lange zoen. “Go shower, you stink”,zei ze hem met een lachje na waarna ze niet veel later ook naar boven toeliep om een tas in te pakken met kleding en spullen. Ze pakte een sexy kantensetje mee welke ze er met een haast blozende blik instopte en naar beneden toeliep toen ze klaar was waarna ze een reservering maakte. Gemma en Clive waren allebei niet thuis dus stuurde ze hen een berichtje dat zowel zij als Dex niet thuis zouden zijn vannacht en ze nog wat laatste dingetjes opruimde in de keuken waarna ze haar jas aantrok en opkeek toen Dex naar beneden kwam.

Brandon
Hij lachte breed om haar enthousiasme waarna ze zich vliegensvlug had omgekleed en klaargemaakt. “Babe relax, we have all day hmm”,zei hij even een vinger langs haar kaak laten gaand. Hij trok zijn schoenen aan en zijn lerenjack aan waarna hij zijn helm pakte en Roxy al de reservehelm ophad waarop hij lachte en een klap op haar kont gaf alvorens ze naar buiten stapten. Hij maakte de garage open waar hij de motor uitreed en achterop klopte. “Lets go wildgirl, specific places you want to go?”,vroeg hij achterom kijkend.

Plaats reactie