In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Re: The Sons - MJ88 & Lauren

Bericht door Lauren » 17 okt 2019, 21:34

Hehe no problem 😜

Brandon
Furieus was hij, en dat was zelfs nog een understatement. Hij wilde Zack nu gelijk te grazen nemen, hem laten zien wat hij Abby had aangedaan, de club had aangedaan. Zijn ogen schoten vuur en pas toen Dex was opgestaan en nu dicht en dreigend voor hem stond waarop hij hem ook nog met dreigende woorden op zijn plaats zette, bond hij in. Dex was de baas, hij bepaalde wat er gebeurde en daar had hij altijd achter gestaan. “I trust you brother, I trust you”,zei hij uiteindelijk hem ernstig aankijkend waarop hij knikte,”i am with you, you know that”. Hij draaide zich nu om naar Abby en was al een stuk gekalmeerd terwijl hij haar een haast bezorgde blik gaf. Hij vertrouwde Dex blindelings, zou voor hem door het vuur gaan maar hij had liever gehad dat ze nu op weg waren om Zack te halen. “Okay..”,zei hij zich nu weer omdraaiend naar Dex terwijl hij een sigaret opstak en hem aankeek,”What is the plan?”

Jenna
Ze hield haar adem in toen Brandon razend werd waarop ze zag hoe Dex hem op zijn plek zette. Gelukkig luisterde Brandon en was hij een stuk kalmer toen Dex tegen hem had gesproken. Ze liet Abby los waarna ze naar de keuken liep en een glaasje water inschonk waarna ze zachtjes weer de woonkamer inliep het het glas aan Abby gaf. “I’m so sorry Abbs..for what happend to you..”,zei ze haar zachtjes waarop ze even opkeek naar Dex en Brandon. “Can I do anything for you?..”,vroeg ze zachtjes haar even een kneepje gevend in haar hand.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 01 nov 2019, 14:53

Dex
Met moeite lukte het me om Brandon te kalmeren, en enkel alleen doordat ik hem de belofte had gemaakt dat Zack zijn verdiende loon zou krijgen. Dat was ook zeker iets wat ik van plan was, alleen wist ik op dit moment nog niet direct hoe ik dat zou gaan doen. Goedkeurend knikte ik toen hij zei me te vertrouwen en dat hij me naast me zou staan. "I know." Bemoedigend kneep ik nog even in z'n schouder, waarna hij zich tot Abby richtte, die gelukkig een klein beetje kleur terug had gekregen op haar wangen. Zodra ze bevestigde dat het wel ging glimlachte ik even naar haar en keek toen naar Jenna. "Come on Jen, let's go. Brandon will stay here so Abby is not alone." knikte ik. Wat rust zou Abby vast kunnen gebruiken volgens mij. "You stay here for now." zei ik tegen Brandon "I will call you, later."

Abby
Jenny had gauw een glaasje water gehaald, die ik dankbaar aanpakte om een slok van te nemen. Had ik eerst nog best trek gehad in ontbijt, was ik nu vooral kostmisselijk. Het idee dat Zack degene was die mij had neergeschoten, die verantwoordelijk was voor de dood van Johnny... Het was niet te bevatten en ik begreep Brandon's boosheid absoluut, maar was het ook eens met wat Dex zei. Ik wilde dat Zack zijn verdiende loon kreeg, en soms duurde dat dan iets langer, maar was het dan ook wel dubbel en dwars waard.
Met een kleine glimlach keek ik naar Jenna die zacht in mijn hand kneep en vroeg of er nog iets was wat ze voor me kon doen. "No, I'm okay." antwoordde ik en knikte om de woorden van Dex.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 01 nov 2019, 21:34

Beetje kort sorry 😜

Brandon
Hij keek Dex nog even aan, vragend of hij al wist wat ze zouden gaan doen. Hij knikte enkel naar hem toen hij aangaf dat hij nu hier bij Abby moest blijven. Hij gaf hem nog een handdruk waarbij hij zijn pols beetpakte en hem indringend aankeek,”Call me if you need me.. I want to be there if we are going to get him”. Hij knikte nog even waarna hij de deur achter hen sloot en een hand over zijn gezicht haalde. “This is fucked up girl”,zei hij naar Abby waarop hij naast haar op de bank ging zitten en diep zuchtte. “Tjees babe..”,zei hij na een stilte haar aankijkend.

Jenna
“You sure..?”,vroeg ze zachtjes waarop ze Dex hoorde zeggen dat ze mee moest komen. Ze wilde Abby niet alleen laten, maar Brandon zorgde goed voor haar en daarnaast was de blik in Dex zijn ogen serieus. “I will check on you later..”,zei ze een kus op haar wang drukkend waarop ze opstond en achter Dex aan naar buiten liep. Ze hield hem buiten bij zijn motor tegen waarop ze hem serieus aankeek. “What are you going to do Dex? What is your plan?”,vroeg ze hem aankijkend met een ernstig gezicht. Ze wilde niet dat hij iets zou doen waar hij spijt van had, of iets waardoor hij voorgoed zou veranderen.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 08 nov 2019, 16:17

No worries xD

Abby
Nadat ik Jenna verzekerd had dat ik echt oke was en ze rustig kon gaan, vertrokken Dex en zij al snel, waarop Brandon en ik alleen achter bleven. Hij plofte naast me op de bank, waarop ik kleintjes en wat somber glimlachte om de opmerking die hij maakte. "I know." antwoordde ik zachtjes "I know..." Er viel een stilte, omdat we beiden niet zo goed wisten wat we nu moesten zeggen of doen. Ik besloot om voor één keer gewoon niet meer na te denken, maar te doen, waarop ik opschoof, Brandon's arm pakte en die om mij heen sloeg, om vervolgens dicht tegen me aan te kruipen. "I'm glad you stayed." fluisterde ik. Ik had mezelf altijd voorgenomen nooit iets te voelen voor iemand van The Sons, teveel gedoe, te messy, maar alles was anders nu. En of ik het nu wilde of niet, Brandon was langzaam maar zeker mijn hart aan het veroveren.

Dex
Serieus keek ik Brandon aan toen hij m'n hand schudde en mij om het hart drukte dat ik hem moest bellen. Direct knikte ik "I promise brother. You can count on that." beloofde ik hem. Ik stak mijn hand nog even op als groet naar Abby, voor ik de deur open hield voor Jenna om haar daarna te volgen naar buiten, waar mijn motor stond. Opstappen kon ik echter niet - Jenna hield me tegen en vroeg me wat ik van plan was. "Honestly? I don't know Jen. I fucking don't know." Met een hand ging ik door mijn haar en liet een frustrerend geluid horen "I cannot let him walk free after what he did. He killed one of us, he almost killed Abby. But I swore to myself I would do things differently than before. This whole situation is just fucked up." Hoe kon ik het juiste kiezen? Als ik niet zou handelen zoals The Sons dat wilden, dan zouden ze het recht in eigen hand nemen en werd ik afgezet als leider. Als ik te hard zou zijn, echt wraak zou nemen, dan kwetste ik Jenna en dat wilde ik ook absoluut niet. Ik had echt geen flauw idee nog hoe ik dit moest gaan oplossen.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 08 nov 2019, 21:56

Jenna
Ze had hem ernstig aangekeken en ze zag de tweestrijd in zijn ogen. Elke actie had consequenties, en als aankomend leider had hij een reputatie hoog te houden. Langzaam liep ze naar hem toe waarop ze haar handen langs zijn wang neerlegde en zonder wat te zeggen den zachte zoen op zijn lip drukte. Ze hield even zijn blik vast, wetende dat hij een lastige keuze moest maken waarop ze hem losliet. Ze pakte de helm van het stuur waarna ze deze opzette. Pas toen Dex ging zitten stapte ze achterop waarna ze haar armen om zijn middel neerlegde en het kleine stukje naar het clubhuis toereden. Ze hield hem nog even tegen voor de ingang van het clubhuis. “Whatever you decide.. stay true to yourself Dex...”,zei ze hem zachtjes waarop ze samen naar binnen stapte. Ze zag de ernstige gezichten van de rest waarop Clive Dex riep en zij door Gemma werd tegengehouden. “This is not our business babygirl..”,zei ze haar meenemend naar een zitje toe. “This is a sons call, whatever they decide.. dont mess with Dex his head Jenna, I mean it”. Ze keek naar haar moeder die een sigaret opstak en haar half dreigend aankeek.

Brandon
Hij zuchtte diep en voelde hoe ze zijn arm om zich heen deed waarop ze dichter naar hem toe schoof. “Ofcourse.. i’m hear for you babe, you know that”,zei hij haar dichter tegen zich aantrekkend, een kus op haar haren drukkend. Hij streek met zijn hand langs haar zij. “Goddamn woman if you were not messed up I would definetly have showed you how beautifull you are ..”,. Hij drukte nu een kus op haar lippen waarop hij haar aankeek. “Are you really okay? I mean jesus.. that motherfucker of a Zack shot you.. seriously Abbs.. I promise you, he won’t get away with this.. I will get your revenge..”

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 11 nov 2019, 16:20

Ik doe heel ff wat iets makkelijker gaat hoor, maar vergeet de rest zeker niet <3

Dex
Jenna kwam naar me toe en zonder dat ze verder iets tegen me zei, legde ze haar handen op m'n wangen en drukte vervolgens haar lippen op de mijne voor een zachte zoen. Met een diepe zucht lieten we elkaar weer los, waarop onze blikken elkaar nog even vast hielden. "Let's go." zei ik zacht, en gaf haar een helm om op te zetten, waarna ik zelf opstapte en ook een helm op deed, zodat we konden vertrekken. Al snel waren we bij het clubhuis, waar het, ondanks het vroege uur, al best druk was. Waarschijnlijk was een grote groep al op de hoogte over Zack's verraad, dus ik moest hen toe gaan spreken. De kalmte bewaren. Ik parkeerde de motor en hielp Jenna met afstappen, waarna ik haar helm aanpakte en die op borg. Ik wilde al naar binnen lopen, het clubhuis in, toen ze me tegen hield en zei dat ik mezelf trouw moest blijven. Ik knikte enkel, mijn stem niet vertrouwend, waarna ik naar binnen ging, en men opstond zodra ze mij zagen. Vanuit mijn ooghoek zag ik hoe Jenna werd tegen gehouden door Gemma, waarop ik nog eens diep adem haalde voor ik de mannen toe sprak. Helder. Duidelijk. Streng. Precies zoals ik met Brandon had gedaan. Het zou enkel wat tijd winnen, een paar dagen hoogstens, maar daarna zou ik moeten besluiten wat we met Zack zouden gaan doen.

Abby
Kleintjes glimlachte ik om Brandon's woorden, die beloofde er voor me te zijn, en me stevig vast hield. Ik voelde hoe hij een kus op mijn haren drukte en met een zucht sloot ik even mijn ogen. Als ik geen pijn had gehad, had ik mij misschien zelfs wel heel even kunnen inbeelden dat alles gewoon goed was op dit moment. Ik lag in de armen van iemand waar ik om gaf, en voelde me warm en geborgen. Iets waar ik zo lang naar had verlangd, alleen niet op deze rare, twisted, manier.
Voorzichtig grijnsde ik iets toen hij een vloek liet horen, waarna hij mijn lippen opeiste voor een harde, maar tegelijkertijd ook liefdevolle zoen, waarmee hij precies zei wat hij niet in woorden kon uitdrukken. Brandon was niet zo goed met woorden, nooit geweest, en dat wist ik. Misschien was dat juist ook wel één van die dingen die ik zo leuk vond aan hem. Hij was echt.
Ik haalde mijn schouders echter op toen hij vroeg of ik echt oke was. "I guess. I can't change what happened you know? I just... I don't understand it. Zack was always one of the guys. For years. I don't get how he can betray you guys, how he could stand there, watch them kill Johnny..." besloot ik hoofdschuddend. "It's just so messed up."

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 18 nov 2019, 15:10

Jenna
Even uit het veld geslagen keek ze Dex na waarna haar blik naar haar moeder ging die haar half dreigend zei dat ze niet met Dex zijn gedachtes moest spelen. Even bleef ze staan zonder iets te zeggen waarna ze langzaam knikte en naar de bar toeliep waar ze een thee zette voorzichzelf en er al blazend een slokje van nam terwijl Gemma tegen haar praatte al kreeg ze er amper wat van mee. Ze keek kort op haar horloge waarna ze het lege theeglas in de vaatwasser plaatste en Gemma weer aankeek. “Tell Dex I’m off to work..”,zei ze enkel waarop ze haar tas pakte en Gemma haar tegen hield,”I will drive you babygirl”,. Ze knikte enkel waarop ze instapte en even later het ziekenhuis inliep. Haar dienst begon pas over twee uur, maar in het clubhuis voelde ze zich op dit moment ook niet thuis. Ze kleedde zich om waarna ze aan de slag ging tot haar dienst erop zat. Ze pakte haar mobieltje waarop ze Dex appte of hij haar kon ophalen.

Brandon- komt volgende post als Dex weet wat te doen 😜

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 20 nov 2019, 09:34

Dat weet Dex nog even niet xD haha

Dex
Het was een lange, vermoeiende dag geweest vandaag en voor het eerst sinds ik de leiding van Cliff had overgenomen, had ik daar een beetje spijt van. Wilde ik dit leven wel? Ik hield van de club en van de jongens, absoluut, maar dit was geen manier van leven. Het voelde niet goed. Niet op deze manier.
De anderen leken daar minder moeite mee te hebben - die wilden vooral wraak op Zack en drongen daar bij mij ook op aan. Ik wist echter nog steeds niet wat we precies met hem zouden gaan doen, dus meer dan schaduwen deden we voorlopig niet. Triggs en Bobby waren inmiddels afgewisseld voor de rest van de avond en iets na middernacht zou opnieuw een wisseling van de wacht plaatsvinden. Morgen zou ik echter een besluit moeten nemen, voordat men het recht in eigen handen nam.
Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn broekzak, gevolgd door het bekende geluidje, waarop ik die pakte en voor het eerst die dag iets glimlachte. Jenna. Zij was het licht in mijn leven en ze appte me met de vraag of ik haar kon ophalen. Iets waar ik uiteraard geen seconde over na hoefde te denken, en na dat ik gedag had gezegd, was ik op mijn motor gestapt en naar het ziekenhuis gereden. Jenna stond buiten al op me te wachten, en vlak bij haar stopte ik. "Hey beautiful." Ik zette mijn helm af, bleef wel zitten op de motor, maar trok Jenna naar me toe voor een lange zoen. "I missed you today." verzuchtte ik. "Are you hungy? We can drive around for a bit and get something to eat." stelde ik haast hoopvol voor. Ik gaf haar een helm en hielp haar met opstappen, waarna ik mijn helm ook weer op deed.

Abby
Ik genoot van het feit dat ik Brandon om me heen had vandaag. Elke keer dat ik ook maar probeerde op te staan, was hij overeind gesprongen om me te helpen, al was het vaak niet eens nodig geweest, maar toch deed hij het zonder dat ik het hoefde te vragen. Ik leerde een hele andere Brandon kennen, zorgzaam en lief. Iemand met een grote bek maar een klein hartje. Als ik al niet verliefd op hem aan het worden was, dan nu zeker.
Het begon donker te worden, waarop ik de kaarsen op de salontafel aan stak en ik weer heerlijk tegen hem aanzakte op de bank. "We need to order some food I think." Ik had mijn telefoon gepakt en een app geopened. "Pizza? Chinese? What do you want?" Vragend keek ik hem aan.

Lauren
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door Lauren » 20 nov 2019, 21:51

Jenna
Ze wachtte buiten, de rits van haar jasje hoger sluitend, haar sjaal die wapperde in de gure wind. Een glimlach verscheen toen ze het geluid van een motor hoorde en niet veel later Dex naar haar toe reed. Ze liep naar hem toe waarop ze hem haar naar zich toe liet trekken en haar armen rond zijn nek neerlegde waarna een lange zoen volgde. Hij zag er moe uit en waarschijnlijk zat hij vol zorgen. Ze legde haar hand nu langs zijn kaak waarop ze hem bezorgd aankeek. “You look tired, it was a long day wasn’ it?”,vroeg ze zachtjes waarop ze langzaam knikte,”something to eat sounds great..”. Ze pakte de helm aan waarna ze achterop stapte. Ze liet haar armen om zijn middel glijden waarop hij wegreed.

Brandon
“What are your plans babe? Candles mmm”,merkte hij op, wiebelend met zijn wenkbrauwen waarop hij haar een knipoog gaf,”Your stil recovering so you can’t have this hot body of mine... so food is the next best thing... pizza..”. Hij keek even op de bestellijst waarop hij een peperoni pizza aanwees en naar haar keek terwijl ze bestelde. Hij stond op om wat drinken te halen voor hen waarop hij op zijn telefoon keek en nog altijd geen bericht had van Dex.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 22 nov 2019, 15:51

Dex
Ik knikte enkel toen Jenna opmerkte dat ik er moe uit zag en of het een lange dag was geweest. Dat was het ook, en het zou niet voorbij zijn totdat ik een besluit had genomen over Zack. Maar voor nu wilde ik me focussen op haar en op gewoon even samen zijn. Gelukkig vond ze het prima om ergens te gaan eten en zodra ze goed zat, met haar armen stevig om mijn middel, reed ik met veel kabaal weg. Ik besloot de stad uit te rijden, zodat we even lekker wat konden uitwaaien en stopte pas toen we bij een diner waren. Ik was er wel eens eerder geweest, maar het was er niet druk omdat het niet aan de hoofdweg lag en het eten was er prima. Rustig zette ik de motor stil en hielp Jenna met afstappen, voor ik er zelf af ging. "Ever been here before?" vroeg ik met een glimlach, terwijl ik haar helm aanpakte en die samen met de mijne vast hield om mee naar binnen te nemen. Vervolgens pakte ik haar hand vast en liepen we naar binnen, waarbij ik de deur voor haar open hield. Het was misschien niet de meest chique tent die er te vinden was, maar het uitzicht was prachtig, doordat het wat hoger gelegen was - zeker nu het begon te schemeren en de lichtjes van de stad zichtbaar waren. Ik koos dus ook een plekje bij het raam en schoof een stoel naar achteren zodat Jenna kon gaan zitten, terwijl ik de stoel voor haar aanschoof.
"This is better." verzuchtte ik, zodra ik tegenover haar zat. Opnieuw pakte ik nu haar hand vast, en liet die op tafel liggen, waarop ik haar met een glimlach aan keek "How was your day?"

Abby
Lachend rolde ik met mijn ogen door de foute opmerking van Brandon en schudde mijn hoofd. "Can you ever just behave yourself hmm?" pareerde ik met een kleine grijns, want stiekem wilde ik dat helemaal niet en volgens mij wist hij dat ook wel. "But yeah, pizza is always good." besloot ik met een knikje. Hijzelf nam een pepperoni pizza en na even twijfelen besloot ik zelf om maar iets simpelers te kiezen dan anders - ik was dol op pittig, maar dat leek me nu niet handig, want je kon er best last van krijgen in je maag en ik had al genoeg problemen. "Besteld." knikte ik tevreden toen Brandon terug kwam met twee glazen frisdrank en pakte er eentje met een glimlach van hem aan. "Thanks." Rustig nam ik een slokje en zette het glas weg, waarop ik opzij keek en zag hoe Brandon zijn telefoon weer weg stopte. Nog geen nieuws zo te zien. "Pfft, heb je enig idee hoe gek je kan worden van zo stil zitten op de bank? Kort rekte ik me even wat uit en zakte toen terug in de kussens van de bank. "Ik heb honger." verzuchtte ik "Kan je niet iets leuks doen om me af te leiden ofzo?" vroeg ik met een iets ondeugende blik.

Plaats reactie