In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Plaats reactie
Deanmon
Pro
Pro

Re: Two different worlds - Deanmon

Bericht door Deanmon » 11 sep 2019, 20:34

Salvatore Daylano De Rosa
Wanneer het woord oké door Allison uitgesproken wordt, verdwijnt zijn angst eindelijk. Hij is haar niet kwijt, dat is alles wat telt. Door die realisatie neemt hij haar in een stevige omhelzing. "Wat er met mij aan de hand is, is niet jouw schuld, Allison. Het is mijn vader zijn schuld. De situatie van nu is enkel een trigger. Ik zal er vanaf nu alles aan doen om mezelf te helpen, oké? Het is niet jouw schuld dus zit er niet mee in." Weer kijkt Salvatore haar met een strenge blik aan. "Ik weet dat je van me houdt." Zucht hij vervolgens zacht. "Ik meende die woorden niet. Dat weet je, hé?" Zacht laat hij zijn hand langs haar wang strelen. "Ik hou ook van jou en voor mij geldt ook het gevoel dat jouw welzijn belangrijker is dan het mijne. We zitten in hetzelfde schuitje, Alli. Samen kunnen we dit aan, oké? Het enige dat me echt pijn doet is dat jij overweegt om bij mij weg te gaan, om welke reden dan ook. Als je je zo nog eens voelt, praat dan gewoon met me." Even blijft Sal stil. "Just.. Don't leave me."
Always pity the thinkers, for they are cursed with their own imagination.

Just-a-Blonde
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Just-a-Blonde » 11 sep 2019, 20:51

Allison
Ze drukt zich dicht tegen hem aan en slaat haar armen om zijn nek. "Ik ga je helpen, zoals beloofd." Zegt ze dan en kijkt hem aan. Een kleine maar lieve glimlach verschijnt op haar gezicht. We gaan dit samen doen." Als hij aangeeft te weten dat ze van hem houd knikt ze. "Mooi." Zachtjes drukt ze haar lippen op zijn schouder voor ze haar hoofd er tegen aanlegt. "Samen kunnen we dit aan." Herhaalt ze hem en knuffelt hem nog even stevig. "Sorry, ik had er met je over praten. Ik had het niet zomaar mee mogen delen." Ze komt omhoog om hem aan te kijken. "I won't, I won't leave you." Zegt ze zacht en drukt een lange tedere kus op zijn lippen. "Ik beloof het." Fluistert ze tegen zijn lippen aan voor ze hem nog een keer kust. "Kunnen we niet gewoon hier blijven? Weg van de wereld weg van alles?" Ze keek hem aan met een lachje, maar eigenlijk meende ze het wel. Ze zouden morgen weer terug moeten, Allison moet binnenkort weer naar school of iets anders zoeken. "Ik wil je nog wat laten horen." Zegt ze dan en staat op van zijn schoot en pakt zijn hand. Ze trekt hem mee naar de witte vleugel die in de woonkamer staat. "Je hebt me nog nooit horen spelen." Zegt ze met een kleine glimlach en ze gaat op de kruk zitten. Vervolgens klopt ze naast zich als teken voor hem om daar te gaan zitten. Zodra hij zit legt ze haar vingers op de toetsen en haalt ze diep adem. Al snel glijden haar vingers soepel over de toetsen en vult het huisje zich met een warme melodie. Met gesloten ochtend deint Allison mee op de muziek. Muziek was haar passie, iets waar ze al haar emoties in kwijt kon en daarom iets wat ze met hem wou delen.
Always be yourself unless you can be a unicorn, than always be a unicorn.
--
Van 10-07 tot 18-08 ben ik in Frankrijk, ik weet niet hoeveel ik zal reageren.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 11 sep 2019, 22:51

Allison haar woorden en beloftes stellen hem gerust. Zodra ze dan meedeelt hier gewoon te willen blijven, ontstaat er een glimlach op zijn gezicht. “Waarom niet?” Zelf zou hij niets liever willen, maar ze weten beiden dat het niet mogelijk is. Maar de illusie een beetje langer staande houden kan geen kwaad, toch? Wanneer Allison zegt dat ze hem iets wil laten horen, kijkt hij haar verbaast aan, maar hij snapt het al snel als hij ziet waar ze hem mee naartoe neemt. Stilletjes gaat Sal naast haar zitten, waarna hij aandachtig kijkt naar hoe ze speelt. Vrijwel meteen verschijnt er een glimlach op zijn gezicht en wanneer ze stopt met spelen, kijkt hij haar met die glimlach aan. “Ga muziek studeren.” Zegt hij vervolgens zacht, maar serieus.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 12 sep 2019, 20:00

Allison
Zodra ze klaar is met spelen kijkt ze hem met een lieve glimlach aan, zijn woorden zorgen er echter voor dat die glimlach weer verdwijnt. Muziek studeren was al jaren haar droom, maar het was een droom die door haar vader was vernield. "Daar ben ik niet goed genoeg voor." Zegt ze dan ook zacht en kijkt even naar de toetsen van de piano. "Daarnaast, wat voor een carrière geeft dat? Wat voor een leven?" Met een zucht schud ze haar hoofd. "Ik kan beter een echte opleiding gaan doen." Zegt ze dan en kijkt hem vervolgens met een zwakke glimlach aan. "Misschien moet ik rechten wel gewoon afmaken." Denkt ze vervolgens hardop.
--

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 12 sep 2019, 22:55

“Er is niemand die zegt dat je er niet goed genoeg voor bent. Enkel jezelf. Waarom zou je dat jezelf aandoen?” Met een serieuze blik kijkt Salvatore haar aan. “Misschien denk je dat het geen toekomst inhoudt, maar dat kan je niet zeker weten. Hoeveel bekende muziekanten hebben dezelfde gedachten als jou gehad, denk je? Misschien wordt het iets, misschien wordt het niets, maar dan heb je je hart tenminste gevolgd.” Stilletjes luistert hij naar Allison haar woorden, waarna hij even nadenkt. “Rechten afmaken laat ik enkel toe als je het vanuit je hart wil doen. Niet omdat iemand je ooit verplicht heeft of omdat je jezelf nu verplicht of omdat het een veilige keuze is. Je bent vrij nu, Allison. Je kan doen wat je maar wil. Wil je dat echt verspillen aan rechten?” Na die woorden laat hij even een stilte vallen. “Als je muziek wil studeren, probeer het gewoon. Je kan daarna nog steeds een andere opleiding doen. Je hebt tijd genoeg.” Zacht streelt hij over Allison haar wang. “Maak iets van jezelf. Doe wat je hart begeert.”

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 13 sep 2019, 14:38

Allison
Zwijgend luistert ze naar zijn woorden, het was lang geleden dat iemand haar had gemotiveerd om iets te doen wat zij wou. "Je hebt gelijk." Allison kijkt even naar de piano en haalt diep adem. "Ik ga stoppen met rechten en auditie doen voor de muziekacedemie." Proberen kon altijd, het ergste wat kon gebeuren was dat ze werd afgewezen. Ze kijkt hem aan. "Maar dat moet jij ook doen." Ze pakt zijn hand vast en drukt er een kusje op. "Als je alles kon doen wat je zou willen, wat zou dat dan zijn?" Ze keek hem aan en hield haar hoofd iets schuin. Ze kon zich niet voorstellen dat het zijn doel was om de rest van zijn leven klusjes man te zijn.
--

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 13 sep 2019, 17:59

Salvatore glimlacht tevreden als ze met zijn mening akkoord gaat. Hij is enorm blij dat ze eindelijk besluit om haar hart te volgen. Ze verdient het, nu meer dan ooit. Het gaat misschien niet gemakkelijk worden, maar hij zal er alles aan doen om haar doorheen elke stap te steunen. Als Allison zijn woorden dan naar hem terugkaatst, verdwijnt zijn glimlach meteen. "Dat gaat niet, Alli." Geeft hij zacht toe. "Ik moet mijn gezin van geld voorzien. Ze kunnen niet zonder mijn inkomen." Sal kan zijn gezin niet gewoon opgeven. Allison haar vraag doet hem echter nadenken, al hoeft hij niet lang naar een antwoord te zoeken. "Well.." Hij zucht zacht. "Ik heb mijn "vaardigheden", aangeleerd door de maffia, altijd willen omzetten in iets positief. Ik denk er al lang over na om agent of soldaat te worden." Na die woorden blijft hij even stil. "Maar dat verdient niet goed. Daarbij heb ik enkel een diploma van de middelbare school waardoor mijn kansen om binnen te geraken enorm klein zijn." Vervolgens haalt hij diep adem. "En de belangrijkste reden waarom het niet gaat, is omdat het als gevaarlijk werk beschouwd kan worden. Ik wil niet dat mijn gezin of jij je constant zorgen om me maken." Na die woorden uitgesproken te hebben, wendt hij zijn blik af. "Het is gewoon niet mogelijk. Daarbij heb ik me voorgenomen om zulke kleine baantjes te blijven doen tot mijn broer en zussen oud genoeg zijn. Daar moet ik me aan houden."

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 13 sep 2019, 18:31

Allison
Zwakjes glimlacht ze en knikt kort. Zijn gezin kon zonder zijn inkomen, als hij haar hulp aanvaarde. Maar die discussie ging ze niet nog een keer aan. "Ik zie je inderdaad liever geen soldaar worden." Geeft ze met een zwakke glimlach toe en legt haar hoofd op zijn schouder. "Ik zou het namelijk niet trekken als jou wat zou overkomen." Zegt Allisom er zacht achteraan. "Maar politie zou ik mee kunnen leven, als dat je droom is." Met een glimlachje speelt ze met zijn vingers. "Zolang je maar blijft doen wat je gelukkig maakt, dan zal ik elke stap achter je staan." Ze kijkt op en drukt een kus op zijn wang.
--

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 14 sep 2019, 00:09

“Ik weet het.” Antwoordt Salvatore zacht om haar woorden omtrent het soldaat zijnde. “Als ik niemand in mijn leven had, zou ik gegarandeerd al lang geleden bij het leger gegaan zijn.” Hij knikt even. “Maar ik ben niet alleen. Daarbij zou ik het niet over mijn hart krijgen om jullie dat aan te doen.” Zacht legt hij zijn hoofd op dat van Allison. “Ik ben nu ook gelukkig.” Merkt Sal op na het horen van de rest van haar woorden. “Ik weet dat het er niet zo uit ziet. I admit I’m struggling.” Eerlijkheid duurt het langst, toch? “Maar.. Al bij al ben ik gelukkig. Daarvoor hoef ik geen ander baantje te hebben.” Kort bijt hij vervolgens op zijn lip als hij ergens aan denkt. “Daarbij.. Mijn vader is gekend bij de autoriteiten en zijn naam zal voor altijd aan mij gelinkt worden. Het feit dat ik in voorlopige hechtenis gezeten heb, staat ook in mijn dossier. De toegangsproeven van de politie zijn enorm streng. Ik denk dat het voor mij niet eens een mogelijkheid is om deel te nemen.” Kort haalt Salvatore zijn schouders op. “Maar het is oké.”

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 14 sep 2019, 10:23

Allison
Langzaam heft ze haar hoofd als hij toegeeft dat hij gelukkig is en een brede glimlach verschijnt op haar gezicht. "Dat is zo fijn om te horen." Ze slaat haar armen om zijn nek en drukt hem stevig tegen zich aan. "Zolang je gelukkig bent omen we er wel, samen." Zachtjes drukt ze een kus op zijn wang en laat hem iets los om aan te kijken. "De politie mag het misschien uitmaken wat ik je dossier staat, zolang je maar weet dat het mij niks boeit." Lief glimlach ze naar hem en streelt met haar vingertoppen zijn nek. Maar dan vervaagd haar glimlach iets. "Het staat ook in mijn dossier." Zegt ze dan zacht, maar zet dan weer een glimlach op haar gezicht. "Laten we wat van dit leven maken, wat anderen dan ook zeggen of denken." Daarmee doelde Allison ook op alle roddels die nu werden verspreid over hun twee.
--

Plaats reactie