In dit subforum kun je met een ander persoon een ORPG starten!
Plaats reactie
Deanmon
Pro
Pro

Re: Two different worlds - Deanmon

Bericht door Deanmon » 18 aug 2019, 18:09

Salvatore Daylano De Rosa
Zodra hij merkt dat Allison hem moet vastgrijpen om niet te vallen, ondersteunt hij haar meteen. "Geen probleem. Doe maar rustig." Zo goed als hij kan, ondersteunt hij haar tot ze in de keuken zijn. Daar merkt hij meteen dat zijn moeder nog iets staat te bakken in een pan. Het zorgt ervoor dat Salvatore meteen weg droomt. Als Allison op haar moeder lijkt, is het dan een mogelijkheid dat hij op zijn vader lijkt? Hoe moet dat dan wel niet voor zijn moeder zijn? Aangezien hij in gedachten verzonken is, gaat hij zitten zonder een woord te zeggen. Sal weet nog hoe zijn vader eruit zag, maar hij beseft ook dat dat het beeld is dat zijn twaalfjarige zelf van hem had. Hij kan dus niet zeggen of hij effectief op zijn vader lijkt, maar het zou hem niet verbazen als dat wel zo blijkt te zijn. Ongemakkelijk begint hij wat heen en weer te bewegen op zijn stoel. Hij zou kunnen uitzoeken of hij al dan niet op zijn vader lijkt, maar wil hij dat eigenlijk wel weten? Hij wil helemaal niet op hem lijken, maar als dat wel zo blijkt te zijn.. Om zichzelf uit zijn gedachten te halen, wrijft hij een aantal keer over zijn wang, waarna hij zijn hand gefrustreerd door zijn haar haalt. Salvatore wil nu niet over zulke dingen nadenken. En dus staat hij recht en haalt hij fruitsap uit de koelkast, welke hij dan in een glas ingiet. "Wil je ook wat? Of drink je liever iets anders?" Vraagt hij vervolgens aan Allison.
Always pity the thinkers, for they are cursed with their own imagination.

Just-a-Blonde
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Just-a-Blonde » 18 aug 2019, 18:52

Allsion
Wat bezorgt kijkt ze hem aan, hij leek zo in gedachten verzonken. Wanneer ze haar hand op de zijne wil leggen trekt hij hem weg om door zijn haar te gaan. Ze volgt hem met zijn ogen en knikt klein. "Doe maar sap." Zegt Allison met een kleine glimlach. Dankbaar knikt ze naar de moeder die ei met spek op haar bord legt en pakt haar vork. Als iedereen zit begint ze langzaam te eten.
Always be yourself unless you can be a unicorn, than always be a unicorn.
--
Van 10-07 tot 18-08 ben ik in Frankrijk, ik weet niet hoeveel ik zal reageren.

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 18 aug 2019, 20:27

Hij knikt om Allison haar antwoord en giet dan ook wat voor haar in. Sal wil het brik neerzetten, maar denkt dan aan zijn moeder. Ze drinkt 's ochtends ook graag fruitsap, maar soms drinkt ze liever koffie. Wat twijfelend kijkt hij naar haar plek aan tafel, maar er staat geen klas of mok klaar. "Wil je ook fruitsap?" Vraagt hij vervolgens zonder zijn moeder aan te kijken. Het is niet alleen dat hij haar niet wil aankijken, het is dat hij haar niet kan aankijken. Niet na alles wat er gebeurt is. Niet na alles wat hij gedaan heeft. "Ik heb koffie opgezet, dank je." Salvatore knikt en zet het sap dan weer in de koelkast. Wanneer hij weer aan tafel gaat zitten, merkt hij dat zijn moeder eten op zijn bord opgeschept heeft. Het ziet er heerlijk uit, maar honger heeft hij niet. Toch begint hij ervan te eten, want het weigeren zou enorm onbeleefd zijn. Zeker nu dat hij niet enorm goed met zijn moeder kan opschieten. Het is al een tijdje geleden dat Salvatore nog samen gegeten heeft met zijn familie, iets waar hij zich langzaam enorm schuldig om begint te voelen. Zijn moeder en hij doen echter geen moeite om met elkaar te communiceren en ergens vindt hij dat op dit moment niet erg. Hij wil nu geen ruzie met haar hebben. Hij luistert echter wel naar de gesprekken tussen zijn moeder en Allison en als hij zijn bord leeg heeft, begint hij zijn eigen spullen op te ruimen.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 18 aug 2019, 21:47

Allison
Om stilte te voorkomen praten ze over de koetjes en de kalfjes tijdens het ontbijt. Zodra ze uitgegeten zijn vertrekt zijn moeder naar haar werk. Allison staat vervolgens op en loopt naar Salvatore die bij het aanrecht staat. Zonder verder wat te zeggen slaat ze haar armen van achter om hem heen en knuffelt hem zo stevig. Allison wist niet wat ze moest zeggen, maar ze wou hem laten weten dat ze er voor hem was.
--

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 18 aug 2019, 23:19

Wanneer zijn moeder naar haar werk vertrekt, zegt ze geen dag tegen hem, wat ze anders wel altijd doet met een dikke kus. Ze ontwijkt hem niet om hem pijn te doen. Ze ontwijkt hem omdat ze aanvoelt dat hij dat wil en dat beseft hij goed genoeg. Natuurlijk vindt hij het erg dat hun relatie zo verslechterd is, maar hij kan niet normaal tegen iedereen doen terwijl hij zich alles behalve normaal voelt. Hij kan niet alsof doen. Salvatore staat wat bij het aanrecht op te ruimen als hij ineens armen om zich heen voelt. Hij verstijft dan ook volledig, puur omdat hij diep in gedachten verzonken was, maar al snel ontspant hij weer. Terwijl Allison hem knuffelt, ruimt hij de laatste dingetjes op. Salvatore vindt onverwachtse knuffels leuk, maar op dit moment stelt het hem vooral gerust. Zodra hij klaar is, draait hij zich in haar armen om, waarna hij zijn armen om haar heen slaat en een kus op haar voorhoofd drukt. “Ga zitten, dan ruim ik de rest op.” Zacht duwt hij haar weer naar haar stoel. “Geen tegenspraak.” Glimlacht hij vervolgens, waarna hij alles in stilte opruimt. Hij is dan ook zo klaar. “Gaan we nu dan eerst bloemen kopen? Of wat wil je doen?”

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 19 aug 2019, 08:06

Allison
Ze voelt zijn spieren aanspannen, maar vervolgens weer ontspannen. Even blijft ze zo staan, tot hij zich omdraait en ze zijn lippen op haar huid voelt. Als hij haar zegt te gaan zitten doet ze dat braaf, het leek haar niet het moment om in discussie te gaan.
"Laten we de bloemen gaan halen." Toch nog steeds wat bezorgt streelt ze een keer langs zijn wang, de blik in zijn ogen was veranderd en het gaf haar zorgen. Ze zou wat moeten bedenken om hem even af te lijden van alles.
Diep in gedachten liep ze naar haar tas en vervolgens naar de deur.
--

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 19 aug 2019, 12:57

Er staat op het forumoverzicht dat je jarig bent. Ik weet niet of het klopt, maar zo ja, happy birthday! :D

Salvatore knikt als ze akkoord gaat met het voorstel om bloemen te gaan kopen. Hij volgt Allison naar de deur en helpt haar dan instappen in zijn pickup truck. Hij weet niet of ze die hulp nodig had, maar hij wil dat ze zichzelf zo weinig mogelijk uitput. De deur klemt nog steeds, wat wil zeggen dat het kracht vereist om deze te openen. Daarnaast is het een hoge opstap en dat kan ook vermoeiend zijn voor haar op dit moment. Beter te veel hulp aanbieden dan te weinig, toch? Zodra ze goed zit, sluit hij de deur, waarna ze al snel op weg zijn naar de bloemenwinkel die Allison gekozen had.
Niet veel later parkeert Salvatore zijn wagen voor de bloemenwinkel, waarna hij Allison helpt met uitstappen. Hij doet zijn wagen op slot, neemt Allison haar hand vast en wandelt de winkel dan in. De geur van bloemen overspoelt hem meteen, wat ervoor zorgt dat hij stopt met wandelen. Salvatore heeft namelijk geen idee welke bloemen ze wil, dus besluit hij om haar voor te laten gaan.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 19 aug 2019, 15:45

Het klopt, Dankje!
--
Allison
Ze had zijn hulp niet nodig, maar ze vond het wel fijn. In de auto kijkt Allison uit het raam, opzoek naar iets op Salvatore te helpen. Voor ze het door heeft zijn ze er al en stapt ze voorzichtig de auto uit. Ze pakt zijn hand stevig vast en geeft er een klein kneepje in. Zodra ze in de winkel staan kijkt ze om zich heen en kijkt hem even aan. Vervolgens laat ze zijn hand vast om een bos witte rozen te pakken en kijkt er even na en knikt dan. "Dit wordt hem."
--

Deanmon
Pro
Pro

Bericht door Deanmon » 20 aug 2019, 13:56

Salvatore kijkt toe als ze op zoek gaat naar bloemen en glimlacht dan om haar keuze. “Die zijn mooi.” Knikt hij. “Hoe komt het dat je die kiest?” Vraagt hij vervolgens. Salvatore weet natuurlijk niet of Allison telkens dezelfde bloemen koopt of dat ze het telkens random kiest. Misschien zijn het wel haar moeder haar lievelingsbloemen, of die van Allison. “Ik betaal.” Zegt hij vervolgens zacht, maar tegenspraak duld hij niet. Het betekent veel voor hem dat hij haar moeder mee mag bezoeken. Het minste dat hij kan doen, is de bloemen betalen. Dat doet hij dan ook, waardoor ze niet veel later weer in de auto zitten en op weg zijn naar haar moeder haar rustplaats. Daar aangekomen, parkeert hij de auto en kijkt hij Allison aan. “Ben je er nog zeker van dat je wil dat ik meega? Want als je liever alleen gaat dan blijf ik hier wachten.” Knikt Sal.

Just-a-Blonde

Bericht door Just-a-Blonde » 20 aug 2019, 14:03

Allison
"Mijn moeder kocht altijd witte rozen." Met een wat afwezige glimlach kijkt Allison naar de bloemen. Voor ze haar geld kan pakken heeft hij al betaald, dankbaar kijkt ze hem aan en pakt de rozen weer. Als ze er zijn draait ze zich naar hem om. "Ik wil heel graag dat je mee gaat." Ze laat haar hand even langs zijn wang glijden en drukt haar lippen zacht op de zijne. Vervolgens haalt ze diep adem en stapt ze de auto uit. Een somber gevoel overvalt haar zodra haar voeten de grond raken, zoals altijd. Ze slikt een paar keer en wacht op Salvatore. Als hij naast haar staat neemt ze zijn hand stevig in de hare en begint de juiste kant op te lopen.
--

Plaats reactie