Heb jij geen idee waarbij jou RPG hoort? Plaats hem dan hier.
Plaats reactie
Toulouse
Groentje
Groentje

Route du Soleil

Bericht door Toulouse » 28 jun 2019, 21:04

About a group of friends who are going on a roadtrip.
Destination: unknown.
he told me that he loved me by the water fountain

Lifeless
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Re: Route du Soleil

Bericht door Lifeless » 28 jun 2019, 22:48

Naam: Loren Marie-Elizabeth Besset
Roepnaam: Loren
Bijnaam: Lulu
Betekenis: Lauren: laurierblad, bescherming; Marie: ster van de zee, schoonheid; Elizabeth: gewijd aan God
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 20
Karakter: Lulu is vaak een beetje druk en wordt dan ook vaak omschreven als gek en raar. Gelukkig weet ze dit meestal als compliment op te vatten. Zolang mensen blijven vragen en het gesprek met haar aangaan, is ze een open boek. Het is echter wel zo, dat als ze in een gesprek, vriendschap etc. niks krijgt, ze ook gauw stopt met geven. Het moet van beide kanten komen. Lulu weet heel veel dingen niet, maar is in dat geval ook niet de beroerdste om dit toe te geven. Ze is gek op dieren en dit is ook de grootste reden dat ze er sinds een aantal jaar voor gekozen heeft om geen vlees meer te eten. Ze heeft echter in de afgelopen jaren wel een slechte eigenschap ontwikkeld; ze rookt. Doordat ze al een late leerling was en op haar basisschool een keer is blijven zitten, omdat ze nog te speels was, is ze wat ouder dan iemand die via de ‘normale’ route voor zijn vwo slaagt.
Uiterlijk:
Afbeelding Afbeelding
more Loren
Houdt van: Dieren, eerlijkheid, eten, aandacht. uitgaan
Houdt niet van: Liegen, (ongemakkelijke) stiltes
Geaardheid: Ze heeft zelf voor het label biseksueel gekozen, omdat ze openstaat voor iedereen, maar ondanks dat heeft ze wel een voorkeur voor vrouwen en ook alleen nog maar gevoelens voor vrouwen gehad. Wanneer ernaar gevraagd wordt, weet ze echter ook wel eens bijdehand te reageren: “Doet dat ertoe?”
Extra: Ingewikkelde relatie met haar ouders, die streng gelovig zijn, dat is ook de reden dat Lulu veel voor ze achterhoudt; vegetariër; rookt.

Toulouse
Groentje
Groentje

Bericht door Toulouse » 29 jun 2019, 14:48

Naam: Ruby Leonore Garrett
Betekenis: Ruby: edelsteen, rood; Leonore: licht, maan; Garrett: dapper, sterk.
Leeftijd: 19
Karakter: Ruby is een pittige dame. Ze heeft haar mond op de goede plaats zitten en heeft veel zelfvertrouwen. Ze lijkt heel hard, maar dat is niet hoe Ruby altijd is. Door haar gedrag wordt ze ook altijd ouder geschat waardoor Ruby al vroeg in het uitgaansleven te vinden was. Ook is Ruby een schat van een meid en heeft voor haar familie en vrienden alles over. Op dat soort momenten kan ze zichzelf ook wegcijferen. Als er iets moet gebeuren neemt ze snel de leiding en is ook erg zorgzaam naar mensen toe. Ze wordt niet snel boos en heeft een hekel aan ruzie, ze probeert ze meestal te vermijden waardoor ze vaak wegloopt van haar problemen. Over haar gevoelens praten vind ze ook moeilijk, ze kapt iedereen die het probeert snel af. Al haar gevoelens kropt ze dan ook op, Ruby is een enorme binnenvreter. In de omgang is Ruby niet de moeilijkste, ze vindt eigenlijk alles wel prima en maakt zich nooit zo druk. Een beetje een 'go with the flow' type.
Uiterlijk: 1 & 2 & 3
Houdt van: Koken, tatoeages, winter, lezen, hiken, muziek
Houdt niet van: Onoprechtheid, zuur snoep, kleine beestjes,
Geaardheid: Heteroseksueel. Wel heeft ze al eens met meiden gezoend omdat ze benieuwd was naar hoe dat zou zijn, ze zou echter niet verliefd kunnen worden op een vrouw. Die aantrekkingskracht voelt ze niet.
Extra: Ruby heeft verschillende tatoeages: Klik

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 30 jun 2019, 12:27

Naam: Catherine Jane Summer
Roepnaam: Kate
Betekenis: Kate: puur, maagdelijk / Catherine: gezegend, heilige
Leeftijd: 17, maar wordt tijdens de vakantie 18 (vrij snel :P )
Karakter: Hoog intelligent en houdt van leren. Mede daardoor heeft ze een klas overgeslagen waardoor ze altijd de jongste van de klas was. Werd ook wel eens gepest daardoor, maar toen leerde ze Loren en Ruby kennen en kreeg ze echt vriendinnen. Sindsdien is ze niet meer zo onzeker als voorheen. Erg zorgzaam naar anderen toe. Heeft nog geen idee wat ze na de vakantie precies wil gaan doen, iets wat ze heel moeilijk vindt en hopeloos maakt, dus stelt ze het maar uit.
Uiterlijk:
Afbeelding
Houdt van: Eerlijkheid, kinderen, honden, lezen, schrijven, Lente.
Houdt niet van: Insecten, liegen, conflicten
Geaardheid: Hetero, omdat ze simpelweg niet anders kent eigenlijk.
Extra: Heeft een broertje die een jaar jonger is, maar waar haar ouders het makkelijk hebben met haar is het moeilijk met hem. Daardoor is er onderling veel spanning en is ze vaak bang iets verkeerd te zeggen.
Zou stiekem soms wel eens meer zoals haar vriendinnen willen zijn.

Lifeless
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Lifeless » 30 jun 2019, 13:18

Lulu
Ze had haar ouders lang moeten smeken om op deze roadtrip te gaan met haar vriendinnen. Gelukkig hadden haar vriendinnen haar wel bijgestaan met het smeken en argumenten waarom het geen kwaad kon en alleen maar heel leuk was. En dat terwijl ze de oudste van het trio was. Gelukkig waren het haar beste vriendinnen en wist ze dat ze zich er niet voor hoefde te schamen. Haar vriendinnen wisten van haar ingewikkelde relatie met haar ouders.
“Garrett, Summer!” Riep ze, terwijl ze haar koffer richting het busje reed. Ze hadden een busje weten te huren. Niet echt met veel ruimte om daadwerkelijk te overnachten, maar meer dan genoeg ruimte voor al hun bagage én drie plekken voorin, waardoor Kate ook lekker kon joinen, ondanks dat ze nog niet mocht rijden. “Volgens mij hebben we alvast een goede beat nodig.” Ze liet haar koffer bij het busje staan en liep naar het bestuurdersportier, die ze opende. Ze ging even zitten, zodat ze de auto gestationeerd kon laten lopen, waarna ze even met de radio moest prutsen, maar al snel een zender met muziek gevonden had. Wanneer ze straks daadwerkelijk onderweg waren, konden ze wel kijken met bluetooth en met hun eigen muzieksmaak, desnoods. Ze gaf een draai aan de volumeknop, waardoor die nu een stuk harder ging. “Whooo!” Riep ze, terwijl ze het busje uit sprong en haar koffer via de achterdeur de bus in gooide. Ze kon niet wachten. Zes hele weken rust van haar ouders en gewoon met haar twee beste vriendinnen - die haar wel volledig accepteerden zoals ze was - zijn.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 01 jul 2019, 12:56

Kate
Met een grijns keek ik op toen ik de stem van één van m'n vriendinnen hoorde en kwam uit de garage tevoorschijn. "Relax Lulu, het is nog vroeg." zei ik met een lachje, wetende hoe ze altijd wat ongeduldig was. Het busje stond sinds gisteren bij mijn ouders op de oprit zodat we hem met de nodige spullen hadden kunnen vullen en we nu enkel nog wat kleine dingetjes bij ons hadden.
"M'n vader zei dat hij nog van die vestjes had liggen." zei ik en hield van die lelijke gele en oranje vestjes omhoog voor als je een ongeluk kreeg. "Niet de mooiste kleuren, maar wel opvallend." grinnikte ik. Ik opende de zijdeur van het busje en legde de vestjes bij het EHBO-kistje wat we bij ons hadden. Lulu had inmiddels haar koffer al naar achteren gegooid, en mijn spullen lagen er ook al in.
"Mam heeft trouwens nog broodjes voor ons gemaakt." glimlachte ik en hield een zakje omhoog. Ze vonden het nogal eng dat ik, op mij leeftijd, met enkel mijn vriendinnen weg zou gaan, maar ze wisten dat ze me konden vertrouwen. Maar dat betekende niet dat ze van alles voor ons hadden willen doen en klaarmaken zodat we niks tekort kwamen. Ik had zelfs een creditcard meegekregen, voor noodgevallen. Of ik Lulu en Ruby daarover moest vertellen wist ik niet zeker. Misschien beter van niet, moest ik nog even over nadenken.
"Volgens mij met ei ofzo. Niks met vlees." knipoogde ik naar Lulu, aangezien ze wisten dat zij vegetariër was, en legde het zakje op de bank neer. "Dus nu is het wachten op Ruby en dan kunnen we vertrekken wat mij betreft." zei ik, waarna ik terug liep naar de garage om die weer af te sluiten.

Toulouse
Groentje
Groentje

Bericht door Toulouse » 04 jul 2019, 14:10

Sorry voor deze lichtelijke flutpost. :oops:

Ruby
Ze had met Lulu en Kate afgesproken bij de garage van Kate waar het busje geparkeerd stond. Met z'n drietjes zouden ze zes weken lang een rondreis maken door Europa. Deze reis waren ze al aan het plannen sinds het begin van het examenjaar en nu gingen ze de reis eindelijk maken! Ruby had er zo veel zin in. Even volledig genieten en niets aan haar hoofd. Heerlijk.
Met een grote weekendtas over haar schouder en haar grote koffer die achter haar aan rolde liep ze de oprit van Kate haar huis op. Ze hoorde al muziek uit de garage komen en lachte. De sfeer zat er al in.
''What's up party people!'' schreeuwde Ruby toen ze naar het busje toe rende om daar Kate en Lulu te zien staan. ''Zijn we er allemaal klaar voor?'' vroeg Ruby terwijl ze haar spullen achterin het busje gooide. Daarna liep ze op Kate af en gaf haar en daarna Lulu een dikke knuffel. ''Ik heb er zo'n zin in.''
Ze trok haar leren jasje uit en gooide die op de bijrijdersstoel. Het was warm vandaag. Ze hoopte dat ze tijdens de reis overal ook een beetje mooi weer zouden hebben.

Lifeless
Nog even volhouden..
Nog even volhouden..

Bericht door Lifeless » 07 jul 2019, 00:58

Lulu
Lulu ging aan haar eentje compleet los op de muziek. Het was simpele top-40 muziek, maar daardoor kende ze wel de hele tekst.Ze wilde net gaan meezingen, toen ze de stem van Kate hoorde en besloot dit niet te doen, maar te luisteren naar wat het meisje te vertellen had. “Oooh, die zijn súper sexy.” Lulu had een sarcastische grijns op haar gezicht, terwijl Kate één van de vestjes omhoog hield. “Daar ga ik sowieso een hoop vakantieliefdes mee veroveren.”
Haar grijns veranderde echter in een oprechte glimlach, toen Kate over het eten begon dat haar ouders voor hen bereid hadden. Alles zonder vlees, zodat Loren het ook kon eten. De ouders van Kate waren zo lief en attent. Haar eigen ouders vonden het vaak nog te veel moeite om rekening te houden met haar dieet. Daarom at Lulu ook vaak bij één van haar vriendinnen. Ze was in principe meer bij haar vriendinnen - en soms bij scharrels - dan dat ze daadwerkelijk thuis was.
Kate had haar zin over het wachten op Ruby nog niet afgemaakt of het meisje kwam met luid geschreeuw binnen lopen. “Als je het over de duivel hebt.” De grijns die op Lulu’s gezicht was verschenen, was duidelijk te horen in haar stem. “Tuurlijk zijn we er klaar voor! Het wachten was - zoals gewoonlijk - op jou.” Lulu stak haar tong even uit naar Ruby, voordat ze haar een knuffel gaf. “Mooi, ik rijd.” Besloot ze tevreden. Lulu kon wel eens wild rijden of last hebben van road rage, maar in de twee jaar dat ze haar rijbewijs had, had ze ontzettend veel gereden en nog nooit een ongeluk gehad. Ze had het idee dat haar vriendinnen wel op haar vertrouwden en de ouders van Kate vertrouwden er ook op dat het wel goed zou komen, anders lieten ze haar niet meegaan en lieten ze Lulu al helemaal niet in het busje rijden. De eerste tijd zou Kate nog niet kunnen (mogen) rijden, maar wanneer het zover was, zou dat óók nog een heel avontuur worden.
Ze liep weer naar de bestuurdersportier, die ze nog open had staan en klom op haar stoel. “Wie heeft een goede roadtrip playlist?!” Riep ze meteen.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 08 jul 2019, 10:21

Mijn stukjes worden langer, promise!

Kate
Zachtjes grinnikte ik om Lulu's opmerking toen we Ruby hoorden, waarna ik me naar haar omdraaide. "Rubes!" glimlachte ik blij en knuffelde haar terug, waarna ik lachte om Lulu. "Laat haar maar kletsen. Ze is er ook pas net." stelde ik Ruby gerust, want zo laat was ze nu ook weer niet. Ik knikte toen Lulu aan gaf te willen rijden, waarop ik nog één keer vlot in mijn hoofd alles na liep, voor ik ook ging zitten, in het midden.
"Ik heb gisteren wat in elkaar gezet." antwoordde ik toen Lulu vroeg naar de muziek, waarop ik wat prutste aan de knopjes van de radio en vervolgens met mijn telefoon. Vrij snel klonken de tonen van een oud zomer nummer, waar we alle drie vrolijk van werden.
Breed grijnzend keek ik eventjes naar de andere twee "Let's go!" zei ik meer dan happy eindelijk te kunnen vertrekken. Het was bijna niet normaal meer hoe lang ik hier naar uit had gekeken. De hele zomer lang heerlijk rond toeren in Europa met mijn beste vriendinnen. Beter kon het toch niet worden?
"I'm walking on sunshine, Wohow!" zong ik al snel mee met het refrein, terwijl ik met m'n voet mee tikte op het ritme.

Plaats reactie