Hier plaats je alle RPGs die gerelateerd zijn tot Fantasie en Sci-fi
Plaats reactie
Lunahhh
Groentje
Groentje

Bericht door Lunahhh » 12 aug 2017, 16:55

Kiara (Water/zeenimf, Kealky)

Setto had het over huisdieren, en ik rolde mijn ogen. Toen ging het licht opeens uit. Ze had geen idee wat er gebeurde (aka ik heb de stukjes dus amper gelezen). Maar ze zette haar koffers neer en ze hoorde iemand iets zeggen over een rondleiding, dus ze bedacht zich dat ze dat wel wou. Ze zag een paar gedaantes daar heen lopen, ze liep naar dezelfde richting. Ze hoorde een stem die ze al eerder had gehoord zeggen: "Goedemiddag mevrouw. Wij zouden graag mee willen met de rondleiding." Ze wist zeker dat ze die al eerder had gehoord maar haar hersens maakte maar geen connectie. Dus ze zei een beetje te luid: "Ik ook... denk ik?" Nogal bedenkelijk, alsof ze niet zeker wist of het wel echt een rondleiding was. Naja who cares (<dat is denkend) Daarna ging ze stilstaan en dromen. Ze miste haar bffs, Faya en Jules. Ze kwam weer uit gedachte toen ze een traan langs haar wang voelde. Ze veegde hem weg en keek naar de vrouw, wachtend tot ze gingen beginnen
wanneer je om drie uur wakker wordt en op zoek naar snacks gaat en je dan realiseert dat je de enige snack in huis bent uwu

Plaats reactie