Harry Potter? Vampire Diaries? Of toch liever Games of Thrones?
Hier kan je alle Fan-related RP's plaatsen!
Mellanie
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Mellanie » 12 mei 2018, 20:49

Inojin:
\Inojin, you don\t think the kid might also be a painter, do you?" Vroeg Cane. Inojin keek van de tekening naar Cane en schudde zijn hoofd. \Nee denk niet, het is een jutsu die ouders aan hun kinderen door geven. Me vader heeft nooit gesproken over andere shinobi die het konden.\ Zei inojin. \Me vader vertelde wel eens over een goede vriendin van hem die een anbu shinobi is. Hij zei dat ze vergelijkbaar was met de uchiha clan in skills en dat ze niet eens handseals hoefde te maken om jutsus te doen.\ Vertelde inojin, \dat is pas een coole familie ninjutsu.\ Glimlachte hij waarnaar hij het huis verder onderzocht.

Joey:
Joey voelde een hand op zijn schouder. Het was Cane die hem op zijn plek drukte. \The woman attacked with water jutsu\s.. So this could very well be the kids.." Fluisterde Cane. \...be de kids jutsu element.\ Joey had veel geleerd over de jutsu elementen en dat de kinderen hun element werden uit gevonden door middel van een vierkant papiertje. Het vatte flam als je vuur had. En het kreeg een snee als je lucht had. Zo waren er meer mogelijkheden wat er met het papiertje gebeurde. Hij had ook geleerd dat je elementen kon samen voegen tot iets nieuws dat vond hij echt wonderbaarlijk.
Joey knikte. \Well seems like it is empty here guys. Guess noone is home. Such a shame though, leaving all these beautiful paintings behind." Zei Cane, Joey keek hem verrast aan. \Huh maar we hebben niet alles gehad.\ Zei Joey niet wetend wat het plan was. Hij keek van Cane naar inojin die verderop in de woonkamer stond. Inojin daar in tegen knikte begrijpend naar Cane. \Dat is een goed plan. Laten we gaan.\ Zei inojin en glimlachte met zijn ogen dicht. \Maar,\ stotterde Joey. Inojin gebaarde dat joey moest stil zijn. Samen liepen ze via de gang baar buiten toe.
Inojin liep naar Cane toe en fluisterde, \ik kan een plantmonster tekenen om het vast te binden.\

Het kind:
Ni zag ze voorbij lopen, ze gingen het huis uit. Toen het een lange tijd stil was keek ze nog een keer goed door de gleuven van de deur heen of er echt niemand meer was. Vervolgend opende de ze deur heel voorzichtig helaas ging dit niet zodat te kraken. Stapvoets sloop ze de kast uit en keek nog een keer de gang door voor de zekerheid. Stapje voor stapje loopt ze de gang over. Voor de ingang van de keuken bleef ze staan en keek even het hoekje om.

(You can write inojins action if you need it in your story, just cal it superbeast scroll and you are done xD hahaha)
~Keep Dreaming~

Dullahan
Begint het te leren
Begint het te leren

Bericht door Dullahan » 13 mei 2018, 01:00

Kosetsu "Canine" Inuzuka

"Well you never know.. Different kinds of \hidden\ justsu\s seem to pop up more and more often nowadays." Mompelde Cane terug toen inojin antwoordde dat het kind waarschijnlijk niet ook tekeningen tot leven kon roepen. "As for that friend of your dad.. I\m positive that was the lady who attacked us in the first place!" He snarled.

Cane was blij dat Inojin begrijpte wat hij bedoelde en ook al snel joey stil hield. Met zn drieën gingen ze dan ook weer naar buiten. Met zn drieën dit keer, hun vierde team lid achter blijvend verstopt in de woonkamer.
"Thats a great idea Inojin. Im just waiting for our signal." Fluisterde Cane grijnzend.
Toen het kind de schuilplaats uit kwam bleef Amaruq nog stil anders zou het kind misschien weer meteen weg duiken. Pas toen het kind de gang op kwam gelopen en goed in het midden stond blafte Amaruq hard. "That\s our sign! Go Inojin." Zei Cane meteen.

"Superbeast scroll!" Riep Inojine en liet een monster van papier springen wat het huis binnen drong an het kind vast grijpte. Cane rende snel achter het monster naar binnen en hield het kind vast in een grapple greep zodat het geen kant op kon. "You almost got away with your hiding spot. But there is no fooling my nose." Zei Cane met een smirk. "Now we don\t want to hurt you. Your mother asked us to bring you back to the city. Are you going to be a good kid and come with us?" Vroeg Cane terwijl hij het kind nog steeds vast hielt.
[i]"Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purpose and imaginative vision againt the play-it-savers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary."[/i]

Mellanie
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Mellanie » 14 mei 2018, 16:10

Inojin:
\Heb geen idee, ik was er niet bij.\ Zei hij met een kleine glimlach.

Joey:
Amaruq blafte vervolgens opende inojin zijn scroll, schilderde snel een plant achtige monster en liet het van het papier springe het monster greep het kind vast als een touw die er omheen gewikkeld werd. Vervolgens sprong Cane er ook nog bij. \Aaah, Jongens!\ jammerde Joey die het er niet echt mee eens was. Joey strompelde langs inojin heen die gehurkt op de grond zat. \Onze missie was om hem vijlig voor het donker in de village te brengen niet om hem aan te vallen!\ Riep Joey. Hij stond voor het kind. Het kind had lang donkerbruin sluik haar en witachtige ogen. Aan de jongens kimono achtige model nam Joey aan dat het kind een jongen moest zijn. Joey boog kort naar het kind. \Mijn excuses. Mijn naam is Joey en dit zijn shinobi van de hidden leaf wij...\ Joey strompelde, waneer zijn gezichtsveld weg was, naar achteren. het kind had in Joey\s gezicht gespuugd. Met zijn handen wreef hij langs zijn ogen het was kleverig en nat. Als een soort van slijm van een slak. \Ah bah.\ Jammerde Joey.

Het kind:
Ni worstelde maar ze kwam niet los uit de greep van de jongen die haar van achteren vast had. Onder haar voeten was ook nog eens een apart soort jutsu dat haar klem hield. \Shinobi, van de hidden leaf.\ Gniffelde ze licht bespottend. De jongen achter haar vroeg of ze mee kwam. \Mijn moeder? En hoe weet ik zeker dat jullie geen ontvoerders zijn. \Mijn moeder zou nooit naar een village gaan.\ Sputte ni tegen.
Een blonde jongen met een staartje in kwam naar voren. \Waar is je vader?\ Vroeg hij. \Killed in the 3th great ninja war.\ Snouwde ni die probeerde om de jongen achter haar, op te tillen over haar rug heen. echter lukte dat gewoon niet hij was veelste zwaar. De jongen keek alsof hij dat niet wist. \Sorry dat wisten we niet, Je moeder is zwaar gewond en ze gaf ons deze brief mee om jouw te zoeken. Echter staat er niet veel nuttigs op.\ Zei inojin. Hij pakte een opgevouwen briefje uit zijn zak en vouwde het open. Enigste wat er op stond was wat onleesbaar gekras en een vlindertje getekend met bloed. Ni schrok erg haar ogen wijze zich uit en ze zweeg. niet wetend wat ze moest zeggen. De vlinder was hun code woord wat verwees naar vriend en vertrouwen. Ze beet op haar tanden, \where is she!\ Riep ni koud.
\At konoha, we can bring you there.\ Zei Joey die het slijm van zijn gezicht had gekregen. Ni knikte. \You need to let me go or i cant go with you.\ Zei ze kil.

Ni had een kleine rugtas gepakt met de hoognodige spullen waar ze echt niet zonder kon. Buiten voor het meer keek ze nog een keer om naar het huisje. \Okey Lets go.\ze ze kill. Ze liep achter de shinobi aan. Een van hun liep vreemd genoeg achter haar echter deed het haar wijnig. Als ze haar wilde doden zou zij de eerste en laatste zijn die een klap uit deelt. \Konoha...\ ze ze zachtjes. Ze had een bedeltje vast in haar vuist dat aan een ketting hing rond haar nek. Waneer ze deze langsaam los liet werd het hyuga logo zichtbaar.

Ze waren al enige tijd op pat aan het lopen. Van rechts klonk ineens gekwetter van vogels ni keek naar de lucht en zag een hoop vogels snel weg vliegen.
~Keep Dreaming~

Plaats reactie