-
- Zit op het forum vastgeplakt
Terug van weggeweest
Hoi allemaal!
Voor een redelijke tijd geleden was ik erg actief op dit forum, toen ben ik er helaas redelijk plotseling mee gestopt. Sorry! Het werd me allemaal te veel en te druk.
Maar ik mis het eigenlijk wel, dus wou ik weer een poging wagen.
Dus als er iemand is die zin heeft om aan een orpg te beginnen, laat het me weten!
Voor een redelijke tijd geleden was ik erg actief op dit forum, toen ben ik er helaas redelijk plotseling mee gestopt. Sorry! Het werd me allemaal te veel en te druk.
Maar ik mis het eigenlijk wel, dus wou ik weer een poging wagen.
Dus als er iemand is die zin heeft om aan een orpg te beginnen, laat het me weten!
Always be yourself unless you can be a unicorn, than always be a unicorn.
-
- Admin
Een bekende naam inderdaad!
Welkom terug!
Er is niet veel veranderd zoals je waarschijnlijk hebt gezien, en alles werkt nog steeds hetzelfde eigenlijk wel.
Ik heb zelf even te veel RP's voor nu, maar ik weet zeker dat je wel een paar schrijfmaatjes kan vinden!
Have fun! En als je vragen hebt, dan weet je me te vinden

Er is niet veel veranderd zoals je waarschijnlijk hebt gezien, en alles werkt nog steeds hetzelfde eigenlijk wel.
Ik heb zelf even te veel RP's voor nu, maar ik weet zeker dat je wel een paar schrijfmaatjes kan vinden!

Have fun! En als je vragen hebt, dan weet je me te vinden

-
- Groentje
-
- Admin
-
- Groentje
-
- Zit op het forum vastgeplakt
Re: Terug van weggeweest
Hey allemaal,
Helaas werd het niet rustiger en heb ik weer moeten stoppen.
Na een heel chaotisch jaar heb ik het echter nu wat rustiger en kriebelen mijn vingers om weer te gaan schrijven.
Mocht iemand interesse hebben, let me know!
Helaas werd het niet rustiger en heb ik weer moeten stoppen.
Na een heel chaotisch jaar heb ik het echter nu wat rustiger en kriebelen mijn vingers om weer te gaan schrijven.
Mocht iemand interesse hebben, let me know!
Always be yourself unless you can be a unicorn, than always be a unicorn.
-
- Admin
Re: Terug van weggeweest
Hi Just-a-Blonde!
Welkom terug! Altijd meer dan welkom hier en zoals je ziet is er niet heel veel veranderd
Hoop dat je snel een maatje hebt gevonden, of wellicht ook nog één van je oude RP's kan oppakken met degene waarmee je schreef - je kan het altijd proberen niet waar?
Laat het me weten als je vragen hebt of ergens mee zit, geen enkel probleem!
Veel plezier
Welkom terug! Altijd meer dan welkom hier en zoals je ziet is er niet heel veel veranderd

Hoop dat je snel een maatje hebt gevonden, of wellicht ook nog één van je oude RP's kan oppakken met degene waarmee je schreef - je kan het altijd proberen niet waar?

Laat het me weten als je vragen hebt of ergens mee zit, geen enkel probleem!
Veel plezier