Slaat de verveling toe? Speel hier leuke spelletjes etc!
Butterfly
Moderator
Moderator

Bericht door Butterfly » 02 apr 2014, 22:05

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Extra:
Afbeelding
-http://paradigm-shift.actieforum.com/forum Vet cool rp forum. Vernieuwd en shit. Worth having a look at.

Jip
Admin
Admin

Bericht door Jip » 04 apr 2014, 21:32

Als doel van het onderzoek werd gesteld om een poging te trachten een antwoord te vinden op de vraag of D. occidentalis een geschikt model organisme is voor de biotechnologische productie van biodiesel. Tevens is er gezocht naar een mogelijk antwoord op de vraag of de productie van vetzuren in D. occidentalis verbeterd kan worden aan de hand van metabolic engineering.

Butterfly
Moderator
Moderator

Bericht door Butterfly » 05 apr 2014, 00:29

Afbeelding
-http://paradigm-shift.actieforum.com/forum Vet cool rp forum. Vernieuwd en shit. Worth having a look at.

tend1999
Groentje
Groentje

Bericht door tend1999 » 08 apr 2014, 18:27

Ik hou van rpg, mail me gerust. http://heyyy-com8.webnode.nl/

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 21 jun 2014, 21:42

Hook: What the hell are you doing? You're depriving me of a dashing rescue.

Was bezig op een ander forum met favo quotes posten xD

ghunther023
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door ghunther023 » 22 jun 2014, 12:52

In War, Victory.
In Peace, Vigilance.
In Death, Sacrifice.

Butterfly
Moderator
Moderator

Bericht door Butterfly » 22 jun 2014, 22:29

Kael liep met een permanente kleine grijns tussen de mensen door. Hij zag er onberispelijk uit in een stijlvol pak en met achterovergekamd haar.
Hij zag de leerlingen die geslaagd waren vlakbij het podium staan, klaar om een voor een opgeroepen te worden. Hij pikte Rowan er meteen uit en wachtte geduldig af tot deze hem zou herkennen.
Afbeelding

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 05 jul 2014, 09:04

Luc could do nothing but stand there as he held the lifeless shell that was once his mother in his arms. He heard a very loud noise and ran to the window just as the drawbridge came crashing down, and evil warriors came pouring from everywhere. He saw his father charge forward, sword raised high over his head. He brightened as he watched his father fighting bravely, running through three large monsters with some expert swordsmanship.

Butterfly
Moderator
Moderator

Bericht door Butterfly » 05 jul 2014, 23:13

Wat hij had verwacht toen hij onderuitgezakt in de auto had gezeten wist hij niet, maar de ruige gebergten om hem heen deden zijn mond nog steeds openvallen. Zelfs op zijn 23ste kende hij dit slechts van ansichtkaarten, de Lord of the Rings films en foto's op het internet.
"Onder de indruk, Brown?" klonk Rowan's plagende stem. Kael grijnsde.
"Misschien een beetje."
Ze liepen verder over het stenen pad. Kael liet zijn vingertoppen over de rotswand naast hen glijden, die koel aanvoelde aan zijn huid. Hij voelde hetgene wat hij eigenlijk altijd na had gejaagd. Vrijheid. Absolute vrijheid.
De zachte bries deed een lok uit zijn provisorische staart losraken en hij streek hem achter zijn oor.
Ze liepen door tot ze op een verbazingwekkend grasrijke top waren waar ze in het gras gingen zitten. Zover ze konden kijken was de natuur ongetemd, ook al lag de bewoonde wereld maar een paar kilometer in de richting waar ze vandaan kwamen.
Kael ging op zijn rug liggen, met een glimlach rond zijn lippen.
"Heb je echt zo weinig van de wereld gezien, Brown?" grapte Rowan die naast hem kwam liggen, half tegen hem aan.
"Steden heb ik genoeg gezien. Ben zelfs eens een weekend in Parijs gedumpt, maar dit soort dingen? Not so much," zei Kael, terwijl hij naar de kleine overdrijvende plukjes wit in de verder strakblauwe lucht keek.
Hij voelde hoe Rowan's vingers zich even om de zijne sloten en glimlachend draaide hij zijn hoofd opzij.
"Nou, dan is het mijn taak je daarin een beetje op te voeden, niet?"
"Pff, alsof ik opvoeding nodig heb."
"Hoe heten die planten die we steeds tegenkomen?"
"Eh, waren dat geen varens?"
"Brown! Ik zweer het, nog zo'n misser en ik maak ze in je haar vast tot je ze allemaal uit elkaar kan houden."
Kael schoot in de lach.
"Ik weet zeker dat ik er zelfs dan nog goed uitzie," grijnsde hij, toen hij uitgelachen was.
Afbeelding

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 05 jul 2014, 23:57

Behold... The damage of today :)

Plaats reactie