Plaats hier je RPGs die te maken hebben met horror of crime! Kom maar langs, als je durft...
MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 02 jun 2016, 10:11

Logan
Zachtjes grinnikte ik om haar gemompel en grijnsde iets. Zij had geen flauw idee dat ik haar ouders had kunnen overhalen dat Katharina het weekend bij mij mocht blijven en dat ik een hotelkamer voor ons had geregeld in een van de duurdere hotels. Het zou een lekker romantisch weekendje worden voor ons tweetjes, aangezien we morgen een jaar samen waren. Ik had de hele tijd gedaan alsof ik niet wist waar ze het over had als ze bepaalde hints gaf, hopende dat de verrassing nog groter zou zijn.
Rustig liepen we de volgende kamer door en ik voelde hoe ze zich nog dichter tegen me aan drukte. "No worries baby. Ik bescherm je." fluisterde ik en hield haar stevig vast, toen plotseling alle lichten uit gingen en het nu toch wel erg donker was. Maar goed dat het buiten nog een klein beetje licht was, het was net gaan schemeren, waardoor we nog wel iets konden zien, al duurde dat ook niet lang meer. Het liep al tegen 8 uur ten slotte. "Ik denk niet dat dit er precies bij hoort, laten we even wachten." Ik pakte mijn mobiel en zette de zaklamp aan, waarna ik om ons heen scheen.

Hathi
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Hathi » 02 jun 2016, 17:14

Eleanor

Tastend in het duister zocht ik mijn weg vanaf de gammele trap naar beneden. "Em?" riep ik. Geen antwoord. "Niet zo flauw doen, waar ben je!" Ik scheen met de zaklamp verschillende kamers in, op zoek naar de noodaggregaat. Na een poosje zoeken had ik hem gevonden en haalde de hendel over. Niets. "Wat is dit voor onzin," mompelde ik. Dat moest natuurlijk net weer tijdens mijn dienst gebeuren. Ik haalde mijn telefoon tevoorschijn en toetste het nummer van mijn baas. Niet eens een kiestoon. Geen bereik? We zaten midden in de stad! Shit. Oké. Eerst dat stelletje en die pubers eruit zien te krijgen, daarna zien we wel verder. Ik klopte op de deur van een van de kamers. "Hallo? Is daar iemand?" niets. Volgende. "Hallo? Sorry, er is een stroomstoring, ik zal u even naar de uitgang brengen," vertelde ik door het kiertje van de deur.
"Being a second choice is not so bad. Especially not when the first choice suddenly disappears under suspicious circumstances."

Plaats reactie