Plaats hier je RPGs die te maken hebben met horror of crime! Kom maar langs, als je durft...
Desven
Beginner
Beginner

Bericht door Desven » 05 dec 2015, 06:02

Trevor
Hij wierp een blik op de eetzaal bij binnenkomst, gek genoeg had het iets weg gehad van de eetzaal in de boeken van harry potter, lange tafels. Maar dat was ook het enige wat te vergelijken was. Hij nam plaats aan een tafel, het kon hem vrij weinig interesseren de eetzaal zat altijd prop vol dus alleen eten was geen optie. Hij mompelde wat terwijl er water voor hem werd ingeschonken. ''Hebben we vandaag koffie?'' vroeg hij terwijl hij een slok nam. De jongen die zijn water had ingeschonken knikte. ''Zekers.'' Trevor had een flauwe glimlach op zijn gezicht. Koffie, het was er niet vaak maar als het er was had Trevor een van zijn betere dagen. In hoeverre je het eigenlijk een betere dag kan noemen. Hij keek even rond, ontweek oog-contact met iedereen terwijl hij de zaal af tuurde tot hij Linn binnen zag lopen.

Linn
Nerveus kwam ze de eetzaal binnen lopen, bijna sluipend zodat niemand haar zou opmerken. Ze wou niet zichtbaar zijn, niet nu. Eten liet haar altijd zo klein en machteloos voelen. De bewaker tikte haar onverwachts op haar schouder, een lichte 'piep' ontsnapte haar lippen terwijl ze omkeek. ''Ze wachten op je.'' Zei de bewaker nors. Linn keek richting zijn vinger, ze had gehoopt dat een van de verplegers misschien ziek was, meer helaas. Jessica zat al op haar te wachten, de glimlachte vriendelijk. Met tegenzin liep Linn haar kant op. Altijd, elke dag het zelfde liedje. Eten onder begeleiding.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 05 dec 2015, 09:22

Isabella
"Hoi." mompelde ik toen Ava tegenover me aan tafel ging zitten. Vaak zaken we bij elkaar, al spraken we nooit echt veel. Ik denk dat we daarom graag zo zaten - geen gedoe enzo, al voelde ik mezelf soms wel erg stom dat ik niks zei. Misschien klikte het wel heel erg goed tussen ons, maarja, ik durfde gewoon niet.
Flauwtjes glimlachte ik toen ik iets verderop aan de tafel Trevor hoorde vragen naar koffie. Ik kende die gewoonte inmiddels goed genoeg van hem, hij dronk graag koffie, al kregen we het niet altijd. Ik niet, vond het wel lekker ruiken, maar ik lustte het absoluut niet. Aan het eind van de tafel zat Jessica, waar even later Linn bij werd gezet. Die moest eigenlijk altijd onder begeleiding eten, vermoedelijk had ze een eetstoornis. Zachtjes zuchtte ik toen het sein klonk dat we mochten beginnen, waarop ik met lichte tegenzin aan de pap begon die voor onze neus was neer gezet.

Amaranth
Groentje
Groentje

Bericht door Amaranth » 05 dec 2015, 17:25

Ava
Mijn ogen schoten nog even snel de zaal door, toen ik merkte dat niemand aandacht aan mij had besteed keek ik naar Isabella. "Heej " antwoordde ik simpel. Ik keek naar het bord pap voor me, "hmm het word er niet beter op" fluisterde ik naar Isabella, kritiek werd hier namelijk niet gewaardeerd. Met tegen zin begon ik de pap naar binnen te lepelen. Het bekertje met mijn pillen stond nog onaangeroerd op tafel, het was mij de afgelopen dagen gelukt om de pillen te verstoppen inplaats van in te nemen en ik voelde me al een stuk energieker als voorheen, het enige nadeel was dat de paniek aanvallen weer vaker op kwamen zetten maar dat had ik er wel voor over. Toen niemand van het personeel oplette pakte ik het bekertje met pillen en leegde deze in mijn broekzak en zette het bekertje weer op tafel en nam een grote slok met water. "Zin om vanmiddag samen wat rond te hangen?" Vroeg ik aan Isabella, dat was mijn standaard vraag we deden dan niet veel maar het was beter dan alleen te zijn. Isabella was ook de enige waar ik een beetje contact mee had zij was de gene die mij een beetje had opgevangen toen ik hier ongeveer een jaar geleden kwam.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 05 dec 2015, 23:35

Isabella
Langzaam at ik de pap, maar dan wel op een tempo dat het niet op zou vallen. Aangezien ik mijn pillen al had ingenomen werd er gelukkig niet echt op me gelet, precies wat ik het liefste had. Flauwtjes glimlachte ik toen Ava een opmerking maakte over het ontbijt en keek schichtig om me heen om te zien of iemand haar gehoord had, maar daar leek het gelukkig niet op. Ik zag hoe ze haar pillen weg stopte maar zei er niks over. Het was niet de eerste keer dat zij dat deed, en ik vond het niet mijn plaats om daar iets van te vinden of te doen. Ik wist niet wat voor soort pillen ze kreeg, maar als het van die dufmakers waren die ik ook wel eens had gekregen, begreep ik het maar al te goed.
Wat verrast keek ik haar aan toen ze ineens zachtjes vroeg of ik zin had om vanmiddag samen wat te gaan hangen. Ze had het me wel eens vaker gevraagd, maar toch elke keer weer verbaasde het me dat ze met me om wilde gaan. Begreep het niet zo goed. "Dooreten." klonk het streng, waarop ik snel weer verder at, en na een paar happen keek ik Ava pas weer aan. "Ja, goed." zei ik met een kleine glimlach. Ik vond het nu al doodeng, maar ik wist dat het beter was dan de hele dag op mijn kamer te blijven zitten.

Desven
Beginner
Beginner

Bericht door Desven » 06 dec 2015, 17:28

((Ik probeer vandaag nog te posten, maandag ga ik paar dagen weg))

Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 17 dec 2015, 15:18

Volledige naam: Rhys Edward Targaryen
Roep naam: Rhys
Patienten nummer: 1986.066
Leeftijd: 28
Karakter: Rhys is een zeer emotieloos persoon. Mensen die het toch voor elkaar weten te krijgen om ook maar een emotie van hem af te krijgen zijn zeer zeldzaam, dus zie je zelf als zeer speciaal als je dat voor elkaar weet te krijgen. Dat Rhys emotieloos is betekent niet dat hij een slecht persoon is, verwacht gewoon niet dat hij zal lachen om je grapjes of een traan laat gaan om je zielige verhalen, om maar iets te noemen. Hij is erg op zichzelf, en hij houd ervan om een goed boek te lezen, meestal iets wat te maken heeft met geschiedenis.
Geschiedenis: Rhys had nooit de beste jeugd. Van kleins af aan werd hij ontzettend mishandeld door zijn ouders. Het was pas toen hij zestien was dat men begonnen te realiseren dat er iets niet in de haak was. Zijn ouders werden gearresteerd en hij werd geplaatst in een pleeg gezin. Het was niet lang nadat Rhys bij zijn pleeg gezin woonde dat ze merkten, dat er iets niet goed zat, maar ze besloten het nog even aan te kijken. Echter toen het erger werd en de diagnose werd vast gesteld hebben ze hem naar dit asylum gebracht waar hij nu inmiddels al een aantal jaar is.
Diagnoses: Night Terror https://en.wikipedia.org/wiki/Night_terror

Afbeelding
Afbeelding (bedenk hem alleen even met bruine ogen xD)
Afbeelding

Amaranth
Groentje
Groentje

Bericht door Amaranth » 21 dec 2015, 14:08

Ava
Met tegen zin lepelde ik de pap naar binnen, toen het bord leeg was schoof ik deze wat aan de kant. Ik gaf een kleine glimlach terug toen Isabella ja antwoordde op mijn vraag. Samen tijd door brengen ook al was deze in stilte was nog altijd beter dan alleen een soort van opgesloten te zitten in je kamer. Je had dan tijd om na te denken en dat deed niet iedereen altijd goed. Ik had een tijdje mijn kamer gedeeld met een meisje van mijn leeftijd, die sloot zich op een gegeven moment zo af dat ze niks meer zei en alleen maar dood voor zich uit staarde tot dat ze op een dag door een bewaker werd mee genomen, ik heb haar daarna nooit meer gezien. Ik zuchtte even ik wou niet als haar worden. Toen de bewakers langs de tafels begonnen te lopen om te controleren of iedereen zijn of haar pillen had in genomen moest ik goed mijn best doen om mijn zenuwen te verbergen, mijn trillende handen verborg ik dan ook onder de tafel. Er stond namelijk staf op als je je pillen niet in nam. De eerste keren was het makkelijk geweest om mijn zenuwen te verbergen door dat de pillen best lang werkten maar nu dat alles uit mijn systeem was begon ik weer met trillen als ik zenuwachtig was.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 30 jan 2016, 06:56

Nou eens zien of we deze nog wat nieuw leven kunnen inblazen xD Want ik vind hem leuk :P

Isabella
In stilte aten we nu verder, al hoorde ik de scherpe stem van Joyce aan het eind van de tafel, die tegen Linn aan het praten was. Ik had medelijden met het toch nog vrij jonge meisje. Ik moest er niet aan denken om met Joyce te moeten eten.
Ineens zag ik vanuit mijn ooghoek twee bewakers met elkaar praten. Niet dat dat nu zo heel erg gek was, maar wel het feit dat er naar onze tafel gewezen werd, en dan vooral naar Ava. Mijn ogen schoten naar het inmiddels lege bekertje en ik wist dat ze haar pillen ergens verstopt had. Haar broekzak, vermoedde ik, al bleven haar handen ook onder tafel. Toen de twee grote mannen onze kant op kwamen sprong ik op en gooide mijn bord met veel kabaal op de grond. "Ik wil die troep niet meer!" schreeuwde ik. "Waarom krijgen we niet normaal brood, of yoghurt desnoods? Normaal eten!" Mijn hart bonsde in m'n keel, maar de afleiding leek te werken, alleen had ik er even niet bij stil gestaan dat ze nu naar mij toe kwamen. Hard werd ik bij mijn armen vast gepakt, waarop ik kort jammerde en toen op mijn lip beet. Echt niet dat ik hun het plezier gunde om te laten merken dat ze mij pijn deden.

MoonMoon
Begint het te leren
Begint het te leren

Bericht door MoonMoon » 28 mei 2016, 15:53

Volledige naam: Piper Neeson
Roep naam: Piper, Pip
Patiënten nummer: 1990.369
Leeftijd: 15
Karakter: Piper is een hyperactief kind met een voorliefde voor slechte humor. Er gaat geen dag voorbij zonder dat ze kattenkwaad heeft uitgehaald en komt vaak in de problemen. Ze ervan om veel met mensen te praten en soms is ze een beetje irritant bezig, maar bedoelt het goed. Ze slaapt alleen op een kamer omdat ze nogal onverwachte acties en aanvallen heeft.
Geschiedenis: Pip leefde in een normaal standaard gezin als enige kind. Haar ouders werkten veel en daardoor was ze vaak alleen. Doordat ze zo vaak alleen was, begon ze in haar eigen wereldje te leven. Haar oppas begon haar rare gedrag te melden aan haar ouders en die kwamen er al snel achter dat er iets mis met haar was. Ook begon ze op random momenten in slaap te vallen. Haar ouders konden haar gedrag niet meer beheersen en stuurde haar toen naar het asylum. Ze haat het nogsteeds om alleen te zijn en doet er ook alles aan om aandacht te krijgen.
Diagnoses: Narcolepsie, Borderline persoonlijkheidsstoornis, slaapverlamming.

Afbeelding
"Time is like a big ball of wibbly wobbly, timey wimey stuff"

MoonMoon
Begint het te leren
Begint het te leren

Bericht door MoonMoon » 28 mei 2016, 21:40

Piper

Ik keek op van mijn pap en en zag hoe de bewakers Isabella hard vast grepen. Dit was niet ongewoon, het gebeurde zowat elke dag dat iemand ruzie kreeg met de bewakers. Meestal waren het de wat zwaardere gevallen. Alleen nu trok het mijn aandacht. Ik sta op en loop rustig met mijn bord pap in de hand naar de bewakers. "uhmm.. meneer?" vraag ik. Ze negeerden me. "Ik wilde graag wat zeggen..." Ik smeet mijn bord hard op de grond. De pap doorweekte hun schoenen en broekspijpen. "Dit is inderdaad niet te vreten" zeg ik hard en spuug op de grond. Een van de bewakers draaide zich woedend naar mij om en gaf Joyce een snelle blik. "Dat wordt huisarrest, jongedame" gromt hij en pakt mijn arm. Een onwillekeurig lachje ontsnapt mijn mond en ik deins achteruit. "Ohnee, toch geen huisarrest?" mompel ik sarcastisch en rol met mijn ogen. De bewakers grijpen mij nu alle alletwee vast en ik kijk ze geamuseerd aan. Meteen daarna begin ik keihard te lachen, dus ze willen mij zo snel mogelijk weg hebben. Terwijl zij mij meeslepen geef ik Isabella snel een serieuze blik voordat ik mijn aandacht weer bij de bewakers houd en weer doorga met het uitgieren. Ahh... Dit gaat weer een leuke dag worden. Waarom doe ik dit?
"Time is like a big ball of wibbly wobbly, timey wimey stuff"

Plaats reactie