Plaats hier je RPGs die te maken hebben met horror of crime! Kom maar langs, als je durft...
MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 29 mei 2016, 06:53

Ik heb een karaktertopic voor deze geopend :) Zet je daar je karakter ook even neer? Dan kunnen we dat daar vanaf nu bijhouden en ook voor eventueel overleg ^^

Isabella
Als bankschroeven klemden de grote handen om mijn bovenarmen, waarvan ik zeker wist dat die de komende dagen blauw zouden worden en gevoelig zouden zijn. Ineens begon Piper, een van de jongste hier in het Asylum te praten. Ik hoorde haar wel, maar de bewakers leken haar te negeren tot ze haar bord met pap op de grond gooide en zei dat dit niet te vreten was. Om haar woorden kracht bij te zetten had ze er ook nog bij gespuugd en ik moest echt moeite doen om mijn lach in te houden. Piper was een bijzonder iemand, zwarte humor en hyperactief. Ik mocht haar wel, ookal hadden we nog niet enorm veel contact gehad sinds ze hier was. Dat lag ook voor een deel aan mij natuurlijk, ik zocht nu eenmaal niet zo snel contact op met mensen.
Kort ving ik de serieuze blik die Piper mij ineens gaf, waarna ze zich snel \herstelde\ en weer tegen de bewakers in gingen. Twee man namen haar mee, terwijl de grote man - die mij al die tijd stevig had vast gehouden - mij nu met hem mee trok. Gedwee liep ik met hem mee, niet van plan tegen te stribbelen, maar dat zorgde er niet voor dat zijn grip op mijn arm wat losser werd. Ik hoopte maar dat we snel bij de isoleercellen zouden zijn, en dat er niet eerst nog een of andere straf uitgevoerd zou worden. In dit Asylum wist je dan ten slotte nooit.

Desven
Beginner
Beginner

Bericht door Desven » 17 sep 2016, 13:53

Trevor

Trevor liep langs de lange eet-tafels richting de plek waar Linn zat. Hij zette zijn koffie neer, legde bemoedigend een arm op haar schouder voordat hij ging zitten. De begeleiding stond op, \\Jij kan wel op der letten.\\ Zei hij voordat hij weg liep en Linn aan hem toevertrouwde. \\Niet te geloven dat ze hiervoor betaald krijgen.\\ Mompelde Trevor geïrriteerd. Niet dat hij het vervelend vond om op Linn te letten, maar toch.

Hij nam een slok van zijn flauwe koffie, terwijl hij in zijn ooghoeken Linn zag worstelen met haar bord eten. \\You can do it..\\ Fluisterde hij met een glimlach. \\Anders moet ik je toch echt gaan voeren.\\

Linn

Haar gezicht vertrok, voeren? is hij helemaal gek. Ze schudde haar hoofd en nam voorzichtig een klein hapje. Haar rechter voet wiebelde zenuwachtig heen en weer onder de tafel. Met tegenzin nam ze nog een klein hapje. Ze zuchtte diep. \\Ik red me wel alleen.\\ Zei ze langzaam. Wetend dat hij haar toch niet alleen zou laten maar het was te proberen.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 18 sep 2016, 19:03

Isabella
Aangezien Piper voor heel wat commotie zorgde, zette de bewaker mij op een stoel neer. "Niet bewegen, anders zwaait er wat." zei hij streng. Diep zuchtte ik en keek naar hoe hij de andere bewakers hielp met Piper, waarop ik maar wat om me heen keek. Ik zat nu praktisch naast Trenvor en Linn, en met een kleine glimlach keek ik hen aan. "Nooit saai hier bij het ontbijt hmm?" merkte ik wat sarcastisch op en zuchtte diep.

Desven
Beginner
Beginner

Bericht door Desven » 21 sep 2016, 12:07

Linn

Linn keek krampachtig opzij, knikte lichtjes terwijl ze opnieuw met veel pijn en moeite een hap nam. Terwijl ze zag hoe Trevor zich opdraaide smokkelde ze snel wat eten in haar mouw om het vervolgens op de grond te gooien.

Trevor

Trevor glimlachte, \\Ja, en dit is pas het begin van de dag.\\ Hij nam een slok van zijn koffie. \\Kan je na gaan wat er straks bij de lunch gebeurt.\\ Hij keek even opzij naar Linn, legde toen voorzichtig een hand op haar bovenbeen terwijl hij een goedkeurend knikje gaf. \\Wat ga jij straks doen?\\ Vroeg hij vervolgens aan Isabella.

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 26 sep 2016, 05:20

Isabella
Met een kleine grijns keek ik naar Linn, die enkel knikte, maar Trevor beantwoordde mijn flauwe grijns met een glimlach. Zachtjes grinnikte ik om zijn opmerking. "Ja, dan gaat het pas echt los denk ik.
Ik zweeg toen ik zag hoe de twee even een kort moment deelden, tot Trevor zich weer tot mij wendde en vroeg wat ik straks ging doen. Wat ongemakkelijk haalde ik mijn schouders op. "Dunno. Hangt een beetje van de straf af, maar als die meevalt... Ja, eigenlijk ook niet zo veel." gaf ik wat mompelend toe en voelde mijn wangen automatisch wat kleuren. Dit soort vragen kreeg ik eigenlijk bijna nooit, zeker niet van jongens hier, en ookal bedoelde hij er vast niks mee, bedacht ik mij er allerlei dingen bij, zowel positief als negatief. Best vermoeiend.

Plaats reactie