Tips nodig? Of gewoon gezellig kletsen? Dat kan hier!
Pucca
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Pucca » 01 nov 2017, 10:52

Ik ben nog steeds niet helemaal beter. De laatste paar dagen is het erger geworden. Ik ben nu ook ziek. Ik kom soms online maar heb nog niet de motivatie om te schrijven.

Sorry hiervoor
27-11-2016❤️❤️❤️❤️

xMirima
Ervaren rpger
Ervaren rpger

Bericht door xMirima » 13 nov 2017, 19:38

Hoi,

Ik ben al even inactief, maar wel online, en kom nu melden dat ik nog even inactief blijf. Naast dat ik het druk heb met school, en vanaf morgen stage 3x per week, en weekends vriend... Zit ik momenteel met een hond die aangevallen is door een duivelse kat (arme ziel zag de kat niet eens, was een ninja-attack out of the dark) en het is 2/3 dagen afwachten of haar oog het gaat redden of niet. Druk druk druk, ik hoop weer te schrijven als de boel hier rustiger is (en als de kat-eigenaar meewerkt, anders gaan we de wijkagent bellen om te bemiddelen. Ze gaat maar lekker betalen voor de schade die haar \bezit\ aan heeft gericht). Dus dat. :)

Pucca
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Pucca » 13 nov 2017, 20:03

xLuna93 schreef:Hoi,

Ik ben al even inactief, maar wel online, en kom nu melden dat ik nog even inactief blijf. Naast dat ik het druk heb met school, en vanaf morgen stage 3x per week, en weekends vriend... Zit ik momenteel met een hond die aangevallen is door een duivelse kat (arme ziel zag de kat niet eens, was een ninja-attack out of the dark) en het is 2/3 dagen afwachten of haar oog het gaat redden of niet. Druk druk druk, ik hoop weer te schrijven als de boel hier rustiger is (en als de kat-eigenaar meewerkt, anders gaan we de wijkagent bellen om te bemiddelen. Ze gaat maar lekker betalen voor de schade die haar \bezit\ aan heeft gericht). Dus dat. :)

Ik vind het heel zielig voor je hond maar toen jij zei, ninja-attack out of the dark moest ik een beetje lachen, sorry!!!
27-11-2016❤️❤️❤️❤️

xMirima
Ervaren rpger
Ervaren rpger

Bericht door xMirima » 13 nov 2017, 20:24

Pucca schreef:Ik vind het heel zielig voor je hond maar toen jij zei, ninja-attack out of the dark moest ik een beetje lachen, sorry!!!
Deze kat was echt duivels haha, heb dit ook nog nooit meegemaakt en heb mijn hele leven al katten én honden. Maar het is wel opgelost, eigenaresse van de kat betaald de rekening van de dierenarts zodra deze er is. Scheelt weer de wijkagente/politie inschakelen om dit op te lossen. :)
Nu hopen dat er verder geen schade is aan het oog.

Pucca
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Pucca » 13 nov 2017, 20:31

Sommige katten zijn echt duivels, die van mij viel mij paar jaar geleden soms uit het niets aan, maar gelukkig is ze al wat oud en dik dus zo snel kan ze niet meer
27-11-2016❤️❤️❤️❤️

xMirima
Ervaren rpger
Ervaren rpger

Bericht door xMirima » 13 nov 2017, 22:28

Pucca schreef:Sommige katten zijn echt duivels, die van mij viel mij paar jaar geleden soms uit het niets aan, maar gelukkig is ze al wat oud en dik dus zo snel kan ze niet meer
Onze kat mept ook wel, maar wel terecht haha. Dus wanneer mijn hond haar neus in de krabpaal steekt of zo, want ja... dat is Sara haar plekje en daar heeft Luna niets te zoeken. :p

xMirima
Ervaren rpger
Ervaren rpger

Bericht door xMirima » 03 dec 2017, 13:31

Ik meld me momenteel even af voor onbepaalde tijd. ;) Weliswaar dat ik hier en daar wel een RP doe, maar dat hangt compleet van mijn dag/week af. Maar heb geen hoop, je hoeft niets van me te verwachten momenteel.

Ik ben ondertussen begonnen met mijn stage dus en moet even een nieuw ritme zien te vinden tussen school, stage, stageopdrachten, huiswerk en mijn privé leven. Dan zit ik nog met een hond die vooralsnog voor RP\s gaat qua uitlaten, tijd in traningen/spelen etc. en weekends dus bij mijn vriend. ;)

Het heeft géén nut om mij te gaan berichten waarom ik niet reageer en misschien wel op die andere RP\s. Als ik tijd heb, doe ik waar ik zin in heb en wat makkelijk wegschrijft. Ik vind al mijn RP\s leuk, maar sommige zijn gewoon wat makkelijker qua schrijven dan de anderen...
Echter ga ik mijn excuses niet aanbieden als bepaalden dagen of misschien weken op een reactie moeten wachten, life goes on en er is meer dan RP\s.

Dus dat. Meer verantwoording wil ik niet afleggen, maar het leek me netjes hier even een berichtje te plaatsen omdat ik bepaalde mensen niet privé spreek.

Pucca
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Pucca » 03 dec 2017, 23:19

Jongens ik denk dat ik voor een tijdje niet online kom, ik heb vandaag kut nieuws te horen gekregen en voel me heel kut daardoor.
27-11-2016❤️❤️❤️❤️

xMirr92
Beginner
Beginner

Bericht door xMirr92 » 13 dec 2017, 19:06

Ik ben vanaf morgenavond de komende 2 weken weinig tot niet online. Mijn iPad waar ik alle rpg\s op speel,functioneert niet naar behoren en word opgestuurd ter reparatie. Erg balen,maar het is zoals het is.

Tot die tijd ben ik afhankelijk van mijn telefoon,maar die word in principe gebruikt waarvoor ie gemaakt is. Ik zal daar waar ik kan posten,maar alvast sorry voor wanneer het niet lukt.
Why be pretty,when you can be gorgeous

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 16 dec 2017, 22:22

Met veel verdriet heb ik vanmiddag mijn prachtige hond moeten laten inslapen. Het is dus niet verwonderlijk dat ik wat van slag ben denk ik? ;)
Daarnaast is het ook wat druk thuis met van alles, dusja..
Ik zal niet zo zeer afwezig zijn denk ik, aangezien schrijven mijn uitlaatklep en afleiding is, maar kan zijn dat misschien sommige RP\s niet zo goed lukken, dus dan weten jullie dat.

X

Plaats reactie