Tips nodig? Of gewoon gezellig kletsen? Dat kan hier!
Violet Bloom
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Violet Bloom » 03 aug 2017, 21:39

Ik ben eventjes weg tot maandag ong. Castlefest! Ik kom daarna weer schrijven.

Khali
Groentje
Groentje

Bericht door Khali » 04 sep 2017, 21:13

Hi all! En vooral de lieverds met wie ik schrijf (:

Ik las vandaag het mailtje over het verwijderen van de accounts die al een tijdje niet actief zijn geweest en nog niet zoveel posts hebben. Ik heb nog niet zoveel posts en ben ook al even niet actief geweest. De afgelopen tijd heb ik het ontzettend druk gehad met de voorbereiding van mijn afstuderen waar ik sinds vandaag mee ben gestart. Ontzettend spannend en ook heel erg leuk.

Helaas ben ik om deze reden de laatste tijd niet in de mogelijkheid geweest om te schrijven. Op dit moment moet ik nog even in een ritme komen en ik hoop dat ik het schrijven dan weer snel als uitlaatklep kan gebruiken.

Ik reageer dus zo snel mogelijk weer op mijn lopende orpg\s! Ook mijn mailtjes etc beantwoord ik weer zo snel mogelijk.

Weet in ieder geval dat ik hard mijn best doe, maar ik wilde even op dit topic reageren om te laten zien dat ik echt niet wil dat mijn account wordt verwijderd!

Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben en tot heel snel weer! (:

Xx Kim

Zeeschaap
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Zeeschaap » 04 sep 2017, 22:32

Halloo!

Ik kreeg hetzelfde mailtje als Khali dus ik reageer even. Na mijn vakantie zat ik een beetje in een schrijfdip en ik heb echt geen behoefte aan schrijven op het moment. Toch is het iets wat ik erg graag doe, dus ik wil het zeker weer gaan doen nadat ik mijn draai heb gevonden. Hierdoor zal het misschien nog een tijdje duren voordat ik weer verder ga met mijn ORPGS (maar heb geduld please). Op dit moment zit ik in 6VWO en er komt ineens van alles op me af. Ik moet even weer alles ordenen voordat mijn hoofd weer staat naar schrijven.

Bedankt alvast voor jullie begrip!

Liefs,
Judith

Dullahan
Begint het te leren
Begint het te leren

Bericht door Dullahan » 06 sep 2017, 22:45

Heya

Ik wil laten weten dat ik de aankomende periode (weet niet hoe lang) ik niet echt veel aan schrijven toe zal komen, zoals eigenlijk de laatste maanden ook al het geval is. Mijn excuses daarvoor.
Momenteel zit ik weer in een hele molen voor behandelingen van chronische migraine wat tot nu toe nog geen succes heeft. En de medicijnen die ik daarvoor moet slikken maken me vaak of futloos of geven me het gevoel dat ik nergens meer zin in heb en eigenlijk als een kasplantje maar een beetje rond hang en simpel alleen maar besta. (dat zijn nog eigenlijk de minst erge bijwerkingen.)

Verder ben ik nu (eindelijk) officieel vastgesteld met delayed sleep phase disorder. Daar willen ze binnenkort, de 15de, ook met behandelingen voor gaan starten. Wat betekent dat ze met mijn slaapritme willen gaan rommelen, lichttherapie starten en misschien melatonine pillen erbij geven.
Mijn eerdere ervaring is rommelen met mijn slaapritme staat gelijk aan ergere en meer frequente migraine aanvallen.

Al met al verwacht ik een kutperiode in te gaan en weet dus niet zo zeer wat de wisselwerking van alles bij elkaar gaat worden (aangezien ik ook voor de migraine vrijdag te horen krijg of ik mag beginnen met andere medicijnen of dat ze weer iets anders gaan zoeken. En bij elk nieuw medicijn komt de botox steeds dichterbij...)

Als ik een beetje goede periode heb zal ik proberen te reageren op de rps die ik heb.

Regards.
[i]"Be daring, be different, be impractical, be anything that will assert integrity of purpose and imaginative vision againt the play-it-savers, the creatures of the commonplace, the slaves of the ordinary."[/i]

xMirima
Ervaren rpger
Ervaren rpger

Bericht door xMirima » 13 sep 2017, 21:14

Hello peeps...

Zoals sommige al hebben gemerkt ben ik niet zoveel aan het typen als ik normaal ben.

Ik heb het ten eerste erg druk met school, welke weer is gestart, ik heb namelijk tien weken om mij te bewijzen. Dat ik aanwezig kan zijn. Daarna zal ik 30 weken lang twee dagen per week stage moeten gaan lopen... Dus dan kan ik niet even met de laptop gaan zitten zoals ik nu af en toe in de les doe, wanneer ik even niets kan doen.

Daarnaast zit mijn gezondheid wederom weer erg tegen, zowel lichamelijk als psychisch. Nu kan ik wel weer een heel verhaal gaan ophangen over wat ik heb en dergelijke, maar dat veranderd toch niets. Ben druk met basis-therapie, straks trauma-therapie en volgend jaar dus Mind Fulness, sinds dat afgelopen zomer niet doorging door alles wat omtrent mijn overleden zusje is gebeurd.
Anyway, ik ben gewoon erg moe na een sessie want dit is niet te vergelijken met een praat-sessie met een simpele psycheloog of psychiater. Ik word echt voor het blok gezet met bepaalde dingen, en zo ook geconfronteerd met dingen die ik tot nu toe weg heb kunnen stoppen. Erg vermoeiend voor het hoofd dus en dat zorgt ervoor dat ik veel slaap (overdag dan toch, want \s nachts lig ik naar het plafon te staren).

Heb gewoon wat geduld met me aub... Ik post vanzelf, sommige wat meer dan anderen, omdat die dan gewoon wat lekker lopen. Andere keer zullen die weer langer stil liggen en zal ik andere weer meer posten... Het heeft dus absoluut geen nut om me te gaan berichten met herinneringen en dergelijke. Dat veranderd niets aan het feit dat het topic open staat, maar ik geen woord getypt krijg.

littleangel

Bericht door littleangel » 14 sep 2017, 19:54

Heel veel sterkte!
[img]http://i1271.photobucket.com/albums/jj622/_littleangel_1/onderschriftklein.jpg[/img]

Aurora
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Aurora » 17 sep 2017, 13:18

Succes en sterkte allemaal!

De komende drie weken ben ik niet tot weinig actief (i.v.m. verschillende projecten).

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 22 sep 2017, 19:44

Komende periode zal ik een stuk minder actief zijn. Het plezier aan schrijven is mij helaas ontnomen door anderen.
Nu ga ik gelukkig over een paar dagen naar NL naar een vriendin (naar VB zoals sommigen hier al weten :) ) So who knows. Misschien kom ik daarna weer terug helemaal klaar om verder te schrijven, vol enthousiasme.
Tot die tijd post ik wat ik leuk vind om te schrijven en als ik tijd heb, maar houd d\r rekening mee dat het dus wat langer kan duren dan voorheen.

Lunahhh
Groentje
Groentje

Afwezig

Bericht door Lunahhh » 24 okt 2017, 19:58

Ik ben een tijd afwezig. Ik weet niet voor hoe lang, maar iniedergeval meer dan 1 maand. Ik heb gewoon heel veel stress met school en ik ben een serie op netflix aan het kijken en ik wil het heel graag afkijken. Dus tot wanneer ik weer online ben
wanneer je om drie uur wakker wordt en op zoek naar snacks gaat en je dan realiseert dat je de enige snack in huis bent uwu

Pucca
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Pucca » 25 okt 2017, 19:38

Hey guys,

Ik denk dat ik een paar dagen afwezig ben, ik voel me mentaal niet zo goed dus ik ben niet heel gemotiveerd om te schrijven, sorry voor de mensen met wie ik een rpg heb.
27-11-2016❤️❤️❤️❤️

Plaats reactie