Tips nodig? Of gewoon gezellig kletsen? Dat kan hier!
Violet Bloom
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door Violet Bloom » 23 apr 2017, 15:08

xLuna93 schreef:Ik ben ook al even af en aan aanwezig/afwezig.... Ik heb momenteel heel veel dingen aan mijn hoofd betreft de thuissituatie, mijn eigen hoofd die nog net niet explodeerd, mijn gezondheid waardoor ik wederom twee weken school heb gemist en zit nu samen met mijn ouders in een adoptie procedure voor een \high kill shelter hond\ uit Roemenië. Hoe graag ik ook wil typen, kan staren naar het scherm wat ik wil maar er komt amper wat uit. Ik hoop na dit weekje Meivakantie wat bij te zijn gekomen en bepaalde dingen op een rijtje te hebben met mijn artsen en diëtiste: door alles eet ik ook slecht en slaap (ruim 15u van de 24u die in een dag zitten) ik dus veel omdat dat nog eens bovenop de chronische vermoeidheid- en B12 tekort komt. Ik moet speciaal voor mijn hond de wekker zetten omdat ik die anders ook vergeet... al kan die het bedliggen ook niet erg vinden want die heeft hooikoorts. 😳

Dat was mijn beklag. Dan is alles en iedereen weer op de hoogte. 👍
Verwacht dus voorlopig niet veel van mij, behalve afwezigheid.
Lekker rustig aan doen. Ik ken het. Ik heb ook chronische vermoeidheid en b12 tekort en daarnaast nog eens hsp en schildklier problemen. Je kan er behoorlijk vermoeid van raken. De afgelopen week had ik een zware werkweek in parijs en dat is eigenlijk de reden waarom ik hier post. Dat is de reden dat ik deze week niet gepost heb en nu ben ik ziek. Dat is normaal na een zware week. Gebeurt me altijd door mn gezondheid. Ik weet niet hoe lang het duurt. Laatst had ik een zwaar weekend en toen was ik al een week ziek thuis. Dus sorry guys, maar posten kan iets langer duren. Ik probeer het zodra het kan. Zodra mn hoofd niet uit elkaar wilt knallen of ik kan eten zonder dat het er uit komt etc. Hopelijk vergeven jullie het me :p

littleangel

Bericht door littleangel » 24 apr 2017, 10:32

Jeetje zeg, bij jullie zit het dus ook al niet mee! Ik heb momenteel ook al mijn struggles en ben ook super vermoeid. Dus ik probeer mijn rust ook te pakken en gelukkig merk ik al wel dat het wat beter gaat! Ik hoop dat jullie je ook weer snel goed voelen en dat dat zo mag blijven!
[img]http://i1271.photobucket.com/albums/jj622/_littleangel_1/onderschriftklein.jpg[/img]

Violet Bloom

Bericht door Violet Bloom » 03 jun 2017, 20:39

Sorry guys. School besluit ons ineens heel veel uur uitval te geven en dan te melden dat we al het werk dat we niet konden doen door de uitvallende lessen, nog eventjes de komende 3 weken moeten doen, plus nog heel veel andere opdrachten die ze ons nu even melden. Zo\n tien weken aan werk nog even in 3 weken. Ik doe mijn best om te posten!

littleangel

Bericht door littleangel » 04 jun 2017, 11:23

Verschrikkelijk, zeg! Wel ontzettend balen, het is namelijk niet jullie schuld dat die lessen niet doorgingen. Succes ermee!
[img]http://i1271.photobucket.com/albums/jj622/_littleangel_1/onderschriftklein.jpg[/img]

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 08 jul 2017, 23:27

Zal komende dagen minder tot niet kunnen posten denk ik, er is zowaar een soort van forummeet, haha xD
VB komt een paar dagen op bezoek hier in Hongarije :)

Maar goed, aangezien we allebei dol zijn op dit forum (en jullie!) zullen we vast wel wat tijd vrij maken om af en toe een beetje te schrijven!
(Al liggen we voor de rest puffend in de tuin met 30/35 graden xD)

littleangel

Bericht door littleangel » 09 jul 2017, 16:09

MJ88 schreef:Zal komende dagen minder tot niet kunnen posten denk ik, er is zowaar een soort van forummeet, haha xD
VB komt een paar dagen op bezoek hier in Hongarije :)

Maar goed, aangezien we allebei dol zijn op dit forum (en jullie!) zullen we vast wel wat tijd vrij maken om af en toe een beetje te schrijven!
(Al liggen we voor de rest puffend in de tuin met 30/35 graden xD)
Gezellig! :( Doe haar de groetjes van me! :) (als ze dit zelf nog niet leest dan xD) Veel plezier samen!

Zeeschaap
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Zeeschaap » 13 jul 2017, 22:44

Ik ben vanaf morgen 3 weken op vakantie naar Bali (!!!) en ik zal waarschijnlijk (bijna) niet online komen. Ik weet dat ik op sommige plekken wifi heb, maar ik vind schrijven op mijn mobiel enorm vervelend dus ik zie nog wel even wat ik ga doen (:

Argetlam
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Argetlam » 20 jul 2017, 21:26

Ik ga morgen een week op vakantie. Heb wel internet maar niet het plan om veel met mijn apparatuur bezig te zijn. Ik ga lekker even genieten van de natuur :) Ik ben dus na volgende week weer actief!

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 22 jul 2017, 09:22

Fijne vakantie allemaal! Lekker genieten :)

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 01 aug 2017, 21:40

Lieve allemaal,

Het is hier op dit moment zo warm (tegen de 40 overdag, rond de 20 \s nachts) dat mijn concentratie tien keer niks is en schrijven dus erg moeilijk is.
Duurt een paar dagen :( Ik doe mn best, maar heb dus even geduld <3

Liefs,
X

Plaats reactie