Tips nodig? Of gewoon gezellig kletsen? Dat kan hier!
Plaats reactie
littleangel
Zit op het forum vastgeplakt

Bericht door littleangel » 01 feb 2017, 17:33

xLuna93 schreef:Succes. :)

Maar vind de tijden wel meevallen tho. xD 8 á 8,5 uur. Is een normale werkdag dus (sinds ik aanneem dat je gewoon je pauze tussen de middag krijgt tezamen met een koffie pauze). Goede voorbereiding op de toekomst, met werk. :) Dan zullen je dagen ook zo lang zijn en dan kom het reizen er nog bovenop haha.
Zo gewoon is dat niet, ik heb vandaag mijn laatste stagedag gehad en daar mocht je geluk hebben als je überhaupt pauze kon houden!
Afbeelding

Zeeschaap
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Zeeschaap » 05 feb 2017, 19:17

Herkansingen en druk weekend zijn over dus ik kan weer actief gaan reageren! :)
Omdat ik net ben begonnen met de universiteit moet ik nog even mijn routine uitvinden. Het kan dus zijn dat ik erg laat reageer. Ik doe mijn best om zo snel en zo veel mogelijk te reageren maar ik hoop dat jullie begrip tonen wanneer het iets langzamer gaat :)

kniightofspace
Groentje
Groentje

Bericht door kniightofspace » 05 feb 2017, 19:29

ga weer een periode van beperkte aanwezigheid in: ik verhuis volgend weekend naar mijn eigen huisje, en daar hebben we 3 a 4 weken geen wifi! zal wel wat gedaan kunnen krijgen op de uni, maar t zal dus wel even wat minder worden haha.
i'm keeping my plans close to my chest
  • i'll wait here and see which way the wind will blow[/list:u]

Gast

Bericht door Gast » 12 feb 2017, 16:28

Ik ben 14 t/m 16 april niet aanwezig

Gast

Bericht door Gast » 12 feb 2017, 18:06

Hallo mensen! :D

Ik ben weer helemaal terug!!! En met heel goed nieuws!!!
Heb van de week mijn laatste uitslag gekregen en de kanker is niet meer aan te tonen. Dat betekend dat na heel wat maanden onzekerheid eindelijk het goede nieuws heb. Natuurlijk heb ik aardig wat inspiratie op gedaan en heb helemaal weer zin om te schrijven.

littleangel

Bericht door littleangel » 12 feb 2017, 18:31

Raventa schreef:Hallo mensen! :D

Heb van de week mijn laatste uitslag gekregen en de kanker is niet meer aan te tonen. Dat betekend dat na heel wat maanden onzekerheid eindelijk het goede nieuws heb. Natuurlijk heb ik aardig wat inspiratie op gedaan en heb helemaal weer zin om te schrijven.
Super fijn! Gefeliciteerd! Dat het maar weg blijft! :)
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 12 feb 2017, 18:43

Super fijn om te hoor!

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 12 feb 2017, 20:52

Oh Raventa, wat supergoed nieuws hee! Ontzettend blij voor je dat het weg is! (en dan het nu dan ook lekker weg blijft!)
Gefeliciteerd <3

Welkom terug ;)

Gast

Bericht door Gast » 12 feb 2017, 20:57

Dank jullie wel :)

Argetlam
Goed bezig
Goed bezig

Bericht door Argetlam » 17 feb 2017, 20:12

Ik heb het voor de verandering weer eens lekker druk gehad. Volgende week heb ik een paar dagen vrij. Ik hoop dat ik dan wat tijd heb om te posten!

Plaats reactie