Heb je een suggestie om het forum te verbeteren of een leuk idee? Drop het hier!
Plaats reactie
TheMagicInsideOfYou
Shakespeare II
Shakespeare II

Chatten

Bericht door TheMagicInsideOfYou » 27 sep 2019, 20:20

Hey!

Is het misschien een leuk idee om een discord groep op te zetten ofs? ik ken veel forums met een chat functie, maar ik denk niet dat bij forum2go deze optie er is. Maar misschien als we meer kletsen en bevriend raken dat het ook leuker wordt om actief te blijven op het forum? (niet alleen de standaard groep) of om groeps rpg's te doen? (wat niet veel gebeurt). je kunt elkaar in chats lekker hypen over verhaallijnen namelijk en is het niet allemaal in pm's. de kletstopic's worden ook niet veel gebruikt. Ik vind het zelf minder fijn omdat het niet snel is. Het hoeft natuurlijk neit per se discord, maar dat is momenteel het meest gebruikte.

zoja, ik kan bij discord goed helpen opzetten :D

p.s. ik blijf het gevoel hebben dat ik dit al heb gevraagd en het is afgewezen. zoja, let me know
Afbeelding

MJ88
Admin
Admin

Re: Chatten

Bericht door MJ88 » 28 sep 2019, 09:58

Alle ideeën zijn altijd welkom! Leden veranderen, dus ook de behoeftes, dus of het idee eerder is afgewezen of niet vind ik niet heel relevant xD

Wel weet ik dat we een tijdje iets van een chat hebben gehad, maar dat is op een gegeven moment een beetje doodgebloed volgens mij.
Las bij de helpdesk wel dat er een functie is overigens, die misschien voldoet aan wat jij bedoelt, dus dat kunnen we altijd eens proberen wat mij betreft? :)

Any input van andere leden hierover? :)

Plaats reactie