Heb je een suggestie om het forum te verbeteren of een leuk idee? Drop het hier!
Merlin
Pro
Pro

Bericht door Merlin » 25 jan 2017, 23:20

I\m definitely in :D super idee, om redenen die al benoemd zijn :D
[img]http://i64.tinypic.com/2qwzn88.png[/img]

xMirima
Ervaren rpger
Ervaren rpger

Bericht door xMirima » 25 jan 2017, 23:26

Ik hoop niet dat jullie me hierna niet meer mogen of zo... Maar:

Ik vind het niet eerlijk dat er nu word gezegd van \\ik kan met de pagina aan de slag...\\ Het idee is van QAD afkomstig (geen idee of jullie het er al over hebben gehad, maar QAD heeft het nu openbaar geplaatst tho) en ik vind het niet meer dan normaal dat er eerst overleg met háár gepleegd word hierover.

Het zal een openbare pagina worden (welke je kan sluiten voor niet-leden, maar iedereen zal de groep kunnen vinden). Het is geen officiële pagina en zal er dus ook geen officiële beheerder hoeven te zijn, sinds dit een gratis site is waarvan ik heb begrepen dat de oprichter al eeuwen niet online is geweest. En iedereen kan een openbare pagina aanmaken (been there, done that; ik fotografeer namelijk onder een niet geregistreerde bedrijfsnaam)
Ik zou het dus ook niet meer dan eerlijk vinden dat QAD de pagina zou openen en dat ze VB en MJ88 eventueel tot beheerder machtigt. En anders dan toch in overleg met haar om te bepalen wie de pagina opent en hoe het verder in zijn werking gaat (al kan ik je nu al vertellen, dat er weinig in te stellen valt qua pagina lol).

Don\t hate me, ik wil geen problemen veroorzaken noch dat iemand me niet meer mag hierna of zo. Ik hoop dat jullie me begrijpen. Het voelt voor mij een beetje alsof QAD nu patsboem aan de kant geschoven word, terwijl zij dit geopperd heeft.

TheMagicInsideOfYou
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door TheMagicInsideOfYou » 26 jan 2017, 12:58

FB groep klinkt als een goed idee! niet dat ik ooit op fb zit tho.. ik denk heel eerlijk dat het niet zo\n big deal is wie die pagina nu aanmaakt en vind dat het zelfs logisch is voor een admin van deze site om het aan te maken. als ze een idee zou opperen voor deze site zelf zou ze het ook niet uitvoeren, maar de admins. dit is voor mij hetzelfde idee, maar goed. laten we daar maar geen drama over maken :p \t gaat erom dat ie er uiteindelijk komt.

p.s. ik was zo confused.com bc jullie drie hebben basically dezelfde profielfoto en dacht steeds dat het dezelfde persoon was...
Afbeelding

xMirima
Ervaren rpger
Ervaren rpger

Bericht door xMirima » 26 jan 2017, 13:26

TheMagicInsideOfYou schreef:FB groep klinkt als een goed idee! niet dat ik ooit op fb zit tho.. ik denk heel eerlijk dat het niet zo\n big deal is wie die pagina nu aanmaakt en vind dat het zelfs logisch is voor een admin van deze site om het aan te maken. als ze een idee zou opperen voor deze site zelf zou ze het ook niet uitvoeren, maar de admins. dit is voor mij hetzelfde idee, maar goed. laten we daar maar geen drama over maken :p \t gaat erom dat ie er uiteindelijk komt.

p.s. ik was zo confused.com bc jullie drie hebben basically dezelfde profielfoto en dacht steeds dat het dezelfde persoon was...
Ik maak geen drama? Dan moet je even lezen. :) Gaat mij erom dat het gewoon praktisch toegeëigend word en QAD daarmee gewoon patsboem aan de kant word geduwd... Laat staan ook maar enige vorm van overleg: hoe ze het voor zich ziet en dergelijke, het is uiteindelijk toch haar idee dus dat vind ik meer dan netjes! En dat is waar het mij om gaat. ;)
Ben zelf op meerdere online spellen zowel forummoderator, hoofdmoderator, admin en zelfs spelmoderator geweest. Wij overlegden altijd met de TS (gewoon open en bloot in het topic, zodat ieder lid inspraak kon hebben erin! Op die manier kan het compleet naar wens gerealiseerd worden, voor zover mogelijk) en dat is de visie waaruit ik reageer, omdat ik het niet meer dan normaal vind en iets zag gebeuren wat ik niet netjes vond. En vanuit dat overleg, realiseerden we iets wat bij het forum/spel hoorde.

Het interesseert mij ook weinig wie de pagina aanmaakt, als het maar iemand is die dagelijks online is om het ook te onderhouden. Ik pas namelijk als zoiets doodloopt wegens plotselinge afwezigheid of zo (onvoorziene omstandigheden daarbuiten gelaten, maar dan wel op z\n minst even een snel berichtje om het te laten weten).

En ik vind nog steeds dat er dan een sticky-topic moet komen met duidelijke afspraken, meer wegens de vriendschap verzoeken. Ik heb MJ88, QAD en Dulhallan nu op FB dan, wegens best wel goed/persoonlijk contact ... maar daar houd ik het liever bij. De rest spreek ik vrijwel niet, maar dat kan misschien veranderen d.m.v. een FB-pagina dus. En je moet er maar van houden om iedere dag iets over mijn hond voorbij zien te komen (wat dat betreft ben ik net een moeder met een kersverse baby haha).
Maar ook wegens het bezoeken van elkaars profielen, eigen risico als je je pagina niet goed hebt afgeschermd bv. en iemand er vandoor gaat met informatie/foto\s of dergelijke. Daar moet echt even goed over gesproken/nagedacht worden als je het mij vraagt. Voor we daar straks drama over hebben op het forum.

Edit.
Vat mijn woorden niet te hard op a.u.b. dat ten eerste. xD
En klopt, wij hebben ons eigen team. 8) Dankzij onze drie real-namen lol. Moesten toch iets hebben voor onze ORPG\s met ons drietjes hé, dus dan rolt er zoiets uit en word er een avatar geboren. :lol:

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 26 jan 2017, 16:33

VB, QaD en ik gaan het over hebben en doen ons best dat die pagina snel online komt :)

TheMagicInsideOfYou
Shakespeare II
Shakespeare II

Bericht door TheMagicInsideOfYou » 27 jan 2017, 13:25

xLuna93 schreef:
TheMagicInsideOfYou schreef:FB groep klinkt als een goed idee! niet dat ik ooit op fb zit tho.. ik denk heel eerlijk dat het niet zo\n big deal is wie die pagina nu aanmaakt en vind dat het zelfs logisch is voor een admin van deze site om het aan te maken. als ze een idee zou opperen voor deze site zelf zou ze het ook niet uitvoeren, maar de admins. dit is voor mij hetzelfde idee, maar goed. laten we daar maar geen drama over maken :p \t gaat erom dat ie er uiteindelijk komt.

Ik maak geen drama? Dan moet je even lezen. :) Gaat mij erom dat het gewoon praktisch toegeëigend word en QAD daarmee gewoon patsboem aan de kant word geduwd... Laat staan ook maar enige vorm van overleg: hoe ze het voor zich ziet en dergelijke, het is uiteindelijk toch haar idee dus dat vind ik meer dan netjes! En dat is waar het mij om gaat. ;)
Ben zelf op meerdere online spellen zowel forummoderator, hoofdmoderator, admin en zelfs spelmoderator geweest. Wij overlegden altijd met de TS (gewoon open en bloot in het topic, zodat ieder lid inspraak kon hebben erin! Op die manier kan het compleet naar wens gerealiseerd worden, voor zover mogelijk) en dat is de visie waaruit ik reageer, omdat ik het niet meer dan normaal vind en iets zag gebeuren wat ik niet netjes vond. En vanuit dat overleg, realiseerden we iets wat bij het forum/spel hoorde.

Het interesseert mij ook weinig wie de pagina aanmaakt, als het maar iemand is die dagelijks online is om het ook te onderhouden. Ik pas namelijk als zoiets doodloopt wegens plotselinge afwezigheid of zo (onvoorziene omstandigheden daarbuiten gelaten, maar dan wel op z\n minst even een snel berichtje om het te laten weten).

En ik vind nog steeds dat er dan een sticky-topic moet komen met duidelijke afspraken, meer wegens de vriendschap verzoeken. Ik heb MJ88, QAD en Dulhallan nu op FB dan, wegens best wel goed/persoonlijk contact ... maar daar houd ik het liever bij. De rest spreek ik vrijwel niet, maar dat kan misschien veranderen d.m.v. een FB-pagina dus. En je moet er maar van houden om iedere dag iets over mijn hond voorbij zien te komen (wat dat betreft ben ik net een moeder met een kersverse baby haha).
Maar ook wegens het bezoeken van elkaars profielen, eigen risico als je je pagina niet goed hebt afgeschermd bv. en iemand er vandoor gaat met informatie/foto\s of dergelijke. Daar moet echt even goed over gesproken/nagedacht worden als je het mij vraagt. Voor we daar straks drama over hebben op het forum.

Edit.
Vat mijn woorden niet te hard op a.u.b. dat ten eerste. xD
En klopt, wij hebben ons eigen team. 8) Dankzij onze drie real-namen lol. Moesten toch iets hebben voor onze ORPG\s met ons drietjes hé, dus dan rolt er zoiets uit en word er een avatar geboren. :lol:
ik zei ook niet dat je drama maakte haha, geen zorgen. ik bedoelde meer dat omdat ik erop reageerde er drama zou kunnen komen en ik dat wou voorkomen. het was hetzelfde als zeggen "het is mijn mening, ik respecteer die van jou". sorry voor het misverstand.

er moeten inderdaad duidelijke regels over zijn. er kan veel mis gaan met zoiets. dan zijn die vriendenverzoeken nog niet zo\n big deal ( gewoon weigeren :p ) maar dingen zoals catfishen en misbruik maken van persoonlijke gegevens moeten goed voorkomen worden.

haha, leuk! wel een beetje verwarrend, maar ik wen er vast snel aan.
Afbeelding

xMirima
Ervaren rpger
Ervaren rpger

Bericht door xMirima » 27 jan 2017, 15:27

MJ88
Admin
Admin

Bericht door MJ88 » 05 feb 2017, 16:23

Dit gaat heel even \on hold\

Zodra er een pagina is, laten we het jullie weten. Bedankt voor het meedenken allemaal! :)

Plaats reactie